Stránka 1 z 3
Re: Pylovy (kabinovy) filtr bez pouziti naradi pokec a debat
Napsal: 29.05.2008 10:34
od zirafak
edit zirafak:pokracovanie a debata z vlakna navody
pelovy pre vsetky modely Ford.
http://rb-aa.bosch.com/aa/de/static/pro ... /index.htm
Re: Pylovy (kabinovy) filtr bez pouziti naradi
Napsal: 03.06.2008 00:31
od pelen
Sikovne, jen nevim, proc jsi mel odmontovanou krytku zarovky reflektoru.
Re: Pylovy (kabinovy) filtr bez pouziti naradi
Napsal: 03.06.2008 04:46
od ClairVOYanT
pelen píše:Sikovne, jen nevim, proc jsi mel odmontovanou krytku zarovky reflektoru.
pac jsem jeste delal zarovky

Re: Pylovy (kabinovy) filtr bez pouziti naradi
Napsal: 03.06.2008 17:37
od Skubi
pelen píše:Sikovne, jen nevim, proc jsi mel odmontovanou krytku zarovky reflektoru.
koukám, že sleduješ vše

já se soustředil jen na ten filtr a tohle mě uteklo

Re: Pylovy (kabinovy) filtr bez pouziti naradi
Napsal: 13.05.2009 09:37
od patcha
Je nějaký důvod proč jsi tam ten filtr měl naopak? Ty šipky ukazují směr proudění vzduchu "Air flow" Podle mě by tedy měly směřovat dolů, je to tak?
Re: Pylovy (kabinovy) filtr bez pouziti naradi
Napsal: 13.05.2009 23:16
od foki
patcha píše: Ty šipky ukazují směr proudění vzduchu "Air flow"
jsou servisaci co neumej anglicky a tudiz ho daji jak jim padne do ruky

Re: Pylovy (kabinovy) filtr bez pouziti naradi
Napsal: 15.05.2009 08:18
od patcha
To Foki: Mimochodem, ten filtr co jsem u tebe koupil nema oznaceny sipkama "Air flow" ale "This side up", pokud se nepletu. Tudiz predpokladam ze tam budou smerovat sipky nahoru...

Re: Pylovy (kabinovy) filtr bez pouziti naradi pokec a debat
Napsal: 19.08.2009 15:15
od pkadecka
Moje zkušenost: do auta mi při velkym lijáku a stání mírně do kopce nateklo, protože ta lišta nad pylovym filtrem nedržela. Ono ji nestačí jen přilepit, musí tam fakt držet. Z výroby je přichycená jen pomocí takovejch čudlíků a při sundávání se je v minulosti někomu podařilo urvat - a tomu se ani nedivim, protože v tom plastu držej jen v takový drážce, která neni moc bytelná. Takže tam ten kryt byl jen tak nějak ledabyle přichycenej a mezi sklem a krytem byla mezera. Což by nevadilo, pokud by nepršelo fakt hodně a nestál jsem do kopce - v tom plastu je totiž takovej žlábek, co v ideálním případě odvede vodu stranou toho pylovýho filtru. Jenže vody bylo moc a ještě jsem stál do kopce, takže se voda valila přes okraj žlábku a šup do pylovýho filtru.
Pak jsem furt sušil auto, jezdil jsem s odhrnutym kobercem u spolujezdce, a furt puštěným topením.
Lištu jsem nakonec musel koupit novou (ta stará mi při marnejch pokusech ji nějak přidělat popraskala), v místě těch čudlíků jsem ji provrtal a do plechu pod sklem jsem dal vkládací matky, ty samý, co se dávaj do serverovejch skříní, přesně se tam hoděj. Lištu jsem přišrouboval nerezovými šroubky.
Jo a ten pylovej filtr jsem vlastně měnil taky, protože byl napůl ucpanej listím, jehličím a dalším bordelem.
Závěr - pokud pod tu lištu lezete, tak si pak zkontrolujte, jestli tam ještě drží, protože jinak vám poteče do auta jako mě.
Re: Pylovy (kabinovy) filtr bez pouziti naradi pokec a debat
Napsal: 11.09.2009 22:22
od radek.martak
Mě se to torpédo podařilo přilepit lepidlem od Den Braven - mammut glue (high tack). Nanesl jsem pořádný párek tohoto lepidla (samozřejmě jsem vš očistil a omyl technickým benzínem) a zatížil jsem to kladivy. Mezitím jsem taky opravil ty cvoky, abych je použil jak se patří, ale moc nefungovaly. Nyní to drží, že lituju toho, kdo mi pak bude měnit prasklé sklo

Re: Pylovy (kabinovy) filtr bez pouziti naradi pokec a debat
Napsal: 11.09.2009 22:40
od pkadecka
Já jsem to zkoušel neúspěšně lepit oboustrannou lepící páskou a pak nějakým silikonem - obojí je k ničemu. Musí to držet v místě těch čudlíků. Nebo se musí použít kvalitní lepidlo a nechat zatuhnout zatížený, jak vidím

Re: Pylovy (kabinovy) filtr bez pouziti naradi pokec a debat
Napsal: 12.09.2009 10:27
od foki
radek.martak píše:Mě se to torpédo podařilo přilepit lepidlem od Den Braven - mammut glue (high tack). Nanesl jsem pořádný párek tohoto lepidla (samozřejmě jsem vš očistil a omyl technickým benzínem) a zatížil jsem to kladivy. Mezitím jsem taky opravil ty cvoky, abych je použil jak se patří, ale moc nefungovaly. Nyní to drží, že lituju toho, kdo mi pak bude měnit prasklé sklo

a co dalsi filtr ? nebo se to bude lepit kazdých 20000km ?

Re: Pylovy (kabinovy) filtr bez pouziti naradi pokec a debat
Napsal: 12.09.2009 18:12
od pkadecka
Ten filtr jde vyměnit i bez sundávání plastu (viz. začátek tohohle vlákna), ale hlavně - v praxi ho pravidelně po 20 000 asi mění málokdo. Ten můj byl tak zacpanej, že bych si tipnul, že byl v autě teprv tak druhej (mělo najeto 130 000)

Re: Pylovy (kabinovy) filtr bez pouziti naradi pokec a debat
Napsal: 11.11.2009 15:00
od Kaja
Dnes jsem ten filtr vyměnil a aniž bych si byl vědom že se něco někde utrhlo tak mezi čelním sklem a hranou toho plastu je škvára cca 4-5 mm. Teď mám docela nahnáno aby mi do auta neteklo. Je nějáké řešení kromě toho zalepení ? Popřípadě kde a za kolik bych sehnal celej novej plast ? Díky.
Re: Pylovy (kabinovy) filtr bez pouziti naradi pokec a debat
Napsal: 12.11.2009 00:12
od foki
novej plast stoji 940kc .
Re: Pylovy (kabinovy) filtr bez pouziti naradi pokec a debat
Napsal: 12.11.2009 18:38
od Kaja
Dík za info. Byl jsem s tim ještě ten den u známýho co dělá fordy a ten mi řekl že je to prkotina že mi tam natéct nemůže tak jsem už klidnější..