Sviznejsi je, je to prece jenom TDCI, ma to vetsi kroutak, neni to 8, ale 16 ventil, atd. a hlavne ma o 0,5l lepsi spotrebu.
kW neni nikdy dost, ale k cemu mi treba bude 150kW? Rano sednu do auta, vyjedu 60kou kopec, zapnu tempomat a 100kou dojedu do prace. Na to, abych predjel ty felicie, fabie a podobnou hruzu to bohate staci. Jezdim normalne, takze mi je jedno, jestli se na tu stovku rozjizdim 12s nebo 8,5s, pri te pulhodinove jizde se to ztrati

Silny motor je dobry na predjizdeni, ale kolikrat to clovek potrebuje behem dne? Jasne, pokud mas plyn na podlaze, chces byt na kazde krizovatce prvni a vsechny auta predjizdet, tak si kup neco poradneho. Ale abych mel o 1l/100km vetsi spotrebu kvuli tomu, ze mam silny motor, abych jednou za den mohl co nejrychleji predjet kamion, tak si myslim, ze bych to i ozelel.
U noveho Focusu je rozdil mezi naftou a benzinem nejakych 40000,- mezi 90k a 115k je rozdil dalsich 32 tisic, atd. U ojetin jsou ty rozdily samozrejme nizsi. Rozdil v kombinovane spotrebe je 0,7l (1,6TDCI a 1,8TDCI, 1,6 a 2,0 je rozdil litr).