Stránka 1 z 2
Koupě Focuse
Napsal: 03.04.2006 16:39
od cortis
Všechny tu na fóru zdravím, vzhledem k tomu že uvažuji o koupi Focuse r. v. 2000, motor 1,8 16V v combi, najeto 120000 km, tak bych se chtěl zeptat na nějaké věci. Z doslechu vím, že asi nejlepší benzín je 1,6 16V, ale mám možnost za zajímavou cenu dovezené z Německa v plné polní včetně orig. alu za 159000,- tu 1,8. Dotazy, kolik tak bere při běžné jízdě,ale žádné šnečí...

A jaké jsou s tím autem další zkušenosti...Uvítal bych asi prozatím příspěvky k motorizaci 1,8..Kastle je celopozink? Budu tu pátrat ve starších příspěvcích,ale kdyby měl někdo čas něco k tomu napsat budu rád...Díky.. P. s. Předtím jsem měl (doufám, že to tu nikoho nenaštve

Opla Astru 1,6 16V 74Kw v combi,vcelku spokojenost,až na to chytání korozí,což u Focuse bude asi doufám lepší....

Re: Koupě Focuse
Napsal: 03.04.2006 17:09
od PAJA
Zdravím, budu tě muset s tou korozí zklamat, ale celo pozink to určitě nebude, když mi dole reznou oboje zadní dveře, ale to prý je bolest Fokusů. To mi bylo řečeno v servisu. Ale protože je na to záruka 12 let proti prorezavění, tak jsem tím byl u Fordu a prý to nafotí a odborně opraví, ale v 90ti% se mění dveře za nové. Já mám Focuse z 11/99. To jen pro tvou infurmaci. Nevím, jestli ty pozdější jsou celopozinkované. To ti tady snad upřesní někdo jinej.
Napsal: 03.04.2006 19:20
od speedy
Karoserie je od začátku výroby Focus pozink, ale té korozi se nevyhneš, mě to už taky postihlo, oblast páté dveře spodní lem(vnější i vnitřní strana), je to místo kde je svařený spoj a bylo to tedy od výroby špatně ošetřeno (v servisu u Charoze mi řekli že byl chybný automat co stříkal antikorozní ochranu v té době), jinak místa koroze jsou obvykle spodní lemy všech dveří, místa u podběhů kol...dřív či později se projeví a je jedno zda auto stojí na ulici a nebo je v teploučku garáže...Jinak záruka na prorezivění je 12let, ale záleží na servisu a někdy i na člověku v servisu, jak se postaví k reklamaci "koroze"...
Napsal: 03.04.2006 20:35
od PAJA
Tak to jsem nevěděl, že je to celopozinkované. Ale zase si myslím, že je lepší, když stojí auto na ulici, nežli v teplé garáži. Když přijdeš v zimě, tak je hezky prosolené a dáš ho do tepla, tak je to horší, než když je pořád venku. Sůl v teple působí víc a nadělá víc škody. Ale něco jiného je garáš, která není vytápěná a je tam jen minimální rozdíl v teplotě proti venku.
Napsal: 03.04.2006 22:39
od foki
ja bych si typnul ze zinkovana neni , nechaval jsem piskovat zadni blatnik a nez jsem ho dovezl domu tak mi chytil lišku a znamej nechaval piskovat skoro celou Audi TT( pozink ) mel ji pul roku pod plachtou a zrezly mu akorat body .
Napsal: 03.04.2006 22:41
od Focusini
Tohle se tedy neví, jestli zinkovaná je nebo není ? Nějakou dobu jsem o tom nepochyboval....pak jsem někde četl, že se jedná jen o části.....a teď už nevím nic

Napsal: 04.04.2006 22:50
od Stenly
Fakt to nikdo neví, zda je kastle pozink, nebo jsou pozink jen přední blatníky a haupna (jako u feldy, na které se objevuje koroze všude vyjma jmenovaných dílů)? Je pravdou, že Nissan Almera není pozink, ale u FF by mě to, jako budoucího majitele ojetého auta, docela mrzelo.

Napsal: 05.04.2006 11:09
od masox
Foki dovom si nesouhlasit - sice jsem nepískoval díly auta, ale bránu od plotu, a jakmile to opískuješ tak do tří dni mají plechy lišku jako hrom - pokud to teda opiskuješ dukladně, žádný povrchový pískování. Jsem od fochu tak vím o čem mluvím - s tou audinou se mi to moc nezdá že by nezrezla, opravdu tomu stačí jen vzdušná vlhkost a je to rezavý.
Napsal: 05.04.2006 11:13
od masox
Tím pískováním tu antikorozní ochranu odstraníš - opískovával jsem i chrom uź nárázníku na staré 120 a šlo to po kusech. A podle mých informací - samozřejmě neověřených - nechce se mi rýpat do laku, není to celozink.
Napsal: 05.04.2006 13:19
od foki
to masox: ten znamej to mel fakt pod plachtou dlouho a zrezli mu akorat body kde to bylo zbodovane .
ja se muzu podivat na kastle co tady mam , ale vim ze kdyz je neco bourane a je tam oloupana barva , tak by to reznout nemelo a ono to rezne . a myslim ze se zinek jen tak neoloupe .
Napsal: 05.04.2006 13:26
od masox
Neměl je z nerezu nebo nějakého duralu - ftípek.
Jasně - ono taky proč plechy auta pískovat do hloubky, když stačí jen povrchově starou barvu - dá se to nastavit - síla tlaku pro pískování.
Napsal: 05.04.2006 15:33
od Ahmed
Pozink taky neni nesmrtelny, lisku to chytne, atd. Ale po hooodne dlouhe dobe. Pozink treba lze natirat normalni barvou az po nejakych dvou letech, nez to trochu zkoroduje. Jinak samo jsou spesl barvy. Mozna tu korozi ale urychluje pusobeni soli, atd.
Napsal: 04.05.2006 19:25
od Krabator
S tím pozinkem mám pocit, že přední blatníky ano, páč po zásahu kamínkem se objevila stříbrná hladká plocha, která aniž byla 2 měs. ošetřena nerezivěla. Horší to bude u těch lemů dveří, kde jsem po pročtení diskuze a střelhbité kontrole náznaky koroze, zatím jen u dveří řidiče, skutečně objevil, ale jak říká můj tata "auto na plechy nejezdí"

Napsal: 19.05.2006 21:22
od William
Nemáte někdo zkušenosti s dovozem ze Švýcarska firmou-Firma: M.K. - servis - spol. s r.o.
Suchomelská 1663/3
370 04 České Budějovice a jsou k nalezení na
http://www.dovoz-aut.cz děkuji za info

Napsal: 19.05.2006 23:01
od foki
procti si to poradne uz to tady nekolikrat bylo