Ako zamedzit ukradnutiu zamku otvarania prednej kapoty
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Ako zamedzit ukradnutiu zamku otvarania prednej kapoty
Ako som slubil, pisem teda postup, ako zamedzit, aby Vam ukradli zamok z otvarania prednej kapoty. Dufam, že to bude zrozumiteľné. Opíšem postup, ako som upravil zamykanie na svojom aute, teda Ford Focus II po facelifte 2007/04. Nemám overené, ako to je u iných Fofo, takže si to treba skontrolovať.
Po otvorení kapoty mám rovno nad chladičom umelohmotný kryt prichytený 4 skrutkami. Kryt treba dať dole. Pod krytom je vidieť tiahlo, ktoré ide od zámku k mechanizmu zamykania kapoty. Ja ho mám dvojfarebné. Vonkajšia časť je čierna a vnútorná časť je biela. V čiernej časti je priestor, v ktorom je uložená biela časť, avšak ten priestor je o niečo vačší ako biela časť a tak tam zostala medzera. Do tejto medzery som vložil drievko, ktoré malo šírku ako biela časť a po vložení zaplnilo celú medzeru. Teda účelom je zaplniť tú medzeru.
To je všetko. Kryt sa dá naspäť a hotovo. Pripájam aj zopár nekvalitných fotografií, ale snáď pomôžu.
S chmelkom som sa dohodol, že nebudem uverejňovať nejaký podrobný popis. Naše fórum je verejné a tak nevieme, kto všetko číta naše príspevky. Nechcem uverejňovať návody pre zlodejov.
A to isté by malo platiť aj pre Vás. Nerozoberajte tu podrobnosti o tom, ako to môže fungovať !!! Pomáhate tak anonymným čitateľom a môžte tak uškodiť ostatným !!!
Samozrejme, nie som spisovateľ, určite som nezrozumiteľný, tak ak má niekto otázky typu ako to tam dostať a podobne tak rád pomôžem. Aj písať o tom, ako je to na Fofo I je v pohode. Len princíp fungovania nechajme tak. Dúfam, že súhlasíte.
Po otvorení kapoty mám rovno nad chladičom umelohmotný kryt prichytený 4 skrutkami. Kryt treba dať dole. Pod krytom je vidieť tiahlo, ktoré ide od zámku k mechanizmu zamykania kapoty. Ja ho mám dvojfarebné. Vonkajšia časť je čierna a vnútorná časť je biela. V čiernej časti je priestor, v ktorom je uložená biela časť, avšak ten priestor je o niečo vačší ako biela časť a tak tam zostala medzera. Do tejto medzery som vložil drievko, ktoré malo šírku ako biela časť a po vložení zaplnilo celú medzeru. Teda účelom je zaplniť tú medzeru.
To je všetko. Kryt sa dá naspäť a hotovo. Pripájam aj zopár nekvalitných fotografií, ale snáď pomôžu.
S chmelkom som sa dohodol, že nebudem uverejňovať nejaký podrobný popis. Naše fórum je verejné a tak nevieme, kto všetko číta naše príspevky. Nechcem uverejňovať návody pre zlodejov.
A to isté by malo platiť aj pre Vás. Nerozoberajte tu podrobnosti o tom, ako to môže fungovať !!! Pomáhate tak anonymným čitateľom a môžte tak uškodiť ostatným !!!
Samozrejme, nie som spisovateľ, určite som nezrozumiteľný, tak ak má niekto otázky typu ako to tam dostať a podobne tak rád pomôžem. Aj písať o tom, ako je to na Fofo I je v pohode. Len princíp fungovania nechajme tak. Dúfam, že súhlasíte.
- Přílohy
-
- Snímka015.jpg
- takto je po vyplnení medzery. Horná svetlá časť je už drevo
- (30.08 KiB) Staženo 957 x
-
- Snímka011.jpg
- po odstránení krytu, je tu vidieť to tiahlo aj s medzerou
- (31.54 KiB) Staženo 991 x
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
inak myslim si, ze stacilo by tam vlozit aj nieco, co je tensie a potom ten otvor oblepit lepiacou paskou, aby to "tensie" nevypadlo von pocas jazdy. Ja som tiez tak planoval ale nakoniec som zohnal drievko, ktore presne pasovalo do toho otvoru, takze som to oblepovat nemusel. Tym som chcel povedat, ze to nemusi byt len direvko, moze to byt aj nejaka umela hmota, pripadne aj nieco kovove, je to jedno, treba len zaplnit tu dieru.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1476
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Super.Takže vlákno je pouze pro FOFO IIFuks píše:U FFI je ta spojovací (ovládací) tyčka co do ní vcedula vložil to dřívko vyrobená z kovové kulatiny v celé délce, takže tam nic nevložíšRopakKota píše:Takže já tam nic cpát nemusim?Fuks píše:vcedula: nejprve díky.
Tak FFI má tu propojovací hřídelku z kovové kulatinky
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 809
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
takže u jedničky je to vyřešené asi lépe pokud je řešením vyplnění celého prostoru? Každopádně moc dík za radu, mrknu se na to
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
este dopisem, ze sme boli pozriet s misoo-om na jeho auto a on mal to tiahlo otocene tak, ze medzera bola zospodu. Takze najprv je treba tiahlo odpojit a otocit tou medzerou hore, az potom zapchat medzeru.
A este tie skrutky, ktorymi je pripevneny ten kryt, su z umelej hmoty a ta cast, do ktorej sa skrutkuju, sa da vytiahnut.
A este tie skrutky, ktorymi je pripevneny ten kryt, su z umelej hmoty a ta cast, do ktorej sa skrutkuju, sa da vytiahnut.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 809
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
tak jsem si to rozdělal a myslim že už chápu jak je to možné otevřít, každopádně vzal sem šroub 40/8 uříz hlavu a myslím, že problém je vyřešen, takže ještě jednou díky vcedulovi
jinak taky bylo obráceně, což je úplně jedno táhlo to chce prostě vyndat pak se tam pohodlně vloží co kdo uzná za vhodné a dát zpět
jinak taky bylo obráceně, což je úplně jedno táhlo to chce prostě vyndat pak se tam pohodlně vloží co kdo uzná za vhodné a dát zpět
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů