Motor porucha, neodkladný servis "i"

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 06.09.2023 08:46

Takže auto týden v servisu. Zatím na nic nepřišli. Motorem to prý není, z diagnostiky se toho víc vyčíst nedá. Prostě to hodí chybu a ostatní hodnoty jsou vpořádku.
Ještě mě napadlo (to už člověk vymýšlí hovadiny). Mám tam cca 900km (převážně po dálnici do Itálie) nový filtr sání. Těch 900km bylo najeto s novým filtrem, než se to poprvé ozvalo.
Nemůže být ten filtr "moc nový"? jakože když je trošku přidušený, je v trubkách "stálejší podtlak".
Automechanik mi říkal, že pokud auto jede na volnoběh, otáčky motoru jsou 900, pokud auto stojí, sníží je na 860. Což by mohlo vysvětlovat, proč to dělá pouze při dojíždění ke křižovatce/na parkoviště. Ale nevysvětlovalo by to, proč to udělalo při vypnutí větráků. Tam to nasvědčuje spíš na tu elektriku, k čemuž se přiklání i Ford.
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 09.09.2023 17:05

Auto bylo celkem 10 dní v servisu Ford. Poznatky:
- připojili diagnostiku, zjistili P006A. Zkontrolovali potrubí - vpořádku
- zkusili vyměnit senzor váhy vzduchu - problém to nevyřešilo
Toto zvládli za další dva dny, následně auto stálo v servisu s tím "co kdyby se to spravilo samo". Nespravilo.
Navíc tyto úkony jsem jim říkal, že jsem dělal několikrát. Po několika telefonátech mi sdělili "to víte, bude to asi v elektroinstalaci. On tam může být uklepaný nějaký drát a to se blbě hledá".
Tak jsem si pro auto po 10ti dnech zajel.
Vzhledem k tomu, že si nenapočítali NIC, ani za připojení diagnostiky, rozhodl jsem se, že na ně nebudu ukazovat, který servis to byl.
****************************************
Nicméně pokud to konzultuji s kýmkoli trošku z oboru, vesměs se shodují na tímto: Co má společného ovládací panel klimatizace s řízením motoru? Přece řídící jednotka.
Dnes jsem rozdělal tu černou schránku a prostříkl ty dva "SCART" konektory Kontaktolem. V zásadě ale nebyly nikterak špatné, krom toho, že na dne tý černý krabice bylo 2cm bordelu.
A to jsem je v servisu žádal, jestli by na to mohli kouknout - ani to nerozdělali!!!
****************************************
Podle mně a všeobecného průzkumu to vypadá na problém s řídící jednotkou. Jenomže po vyndání té stříbrné krabičky z té černé a vyšroubování 4 šroubků, to vypadá, že plechový kryt je na ten hliníkový blok přilepen. To jsem už nechtěl poškodit. Chtěl jsem se podívat, jestli tam není nějaký nafouknutý kondenzátor, nebo tak.
Dá se to "běžnou metodou" rozdělat? Je to jen zalehlý?
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9407
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od phofy » 09.09.2023 20:56

Než bych se do toho hrabal, tak bych nechal proměřit kabely. Je pravda, že takové závady se fakt blbě hledají (jsme elektrikář), ale pokud by někde někde byl přechodový odpor, nebo špatný drát, tak měřením by se na to mohlo přijít.

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 10.09.2023 17:39

Dnes jsem auto projel po očištění těch dvou konektorů u ŘJ a ještě očištění dvou kabelů ukostření na motor. Cesta do Pardubic a zpět (2x50km) vypadala takto: Do Pardubic jsem před každou křižovatkou "dojížděl" na volnoběh. Jel jsem i přes ty křižovatky, na kterých mi to vždy nakonec udělalo. Až na místo - na parkoviště naprosto vpořádku. Už se mi hlavou honily pozitivní myšlenky.
Při výjezdu z Pardubic po 5ti hodinách na páté křižovatce - 1,5km od výjezdu "i".
Zastavil jsem, vypnul motor/nastartoval a namířil na Chrudim. Cestou jsou jen dvě místa na "problém". Nic. Na parkovišti v Chrudimi nic. Vypnu klimu (zakolísaly otáčky), "i".
Vypnu/nastartuju. 50x různě vypnu klimu, větráky v různých kombinacích - nic. Otáčky kolísají - vpořádku. Jedeme - 35km se zapnutou klimou/dojíždění na křižovatkách - ok.
1km před domem jsem vypnul klimu, protože mě čekalo několik křižovatek s "dojezdem". Hned na první "i". Zaparkuji před domem a znovu po opětovném nastartování zkouším klima ON/OFF, všechny čudlíky na ovládacím panelu - naprosto vpořádku.
Pokud by to dělalo časování ventilů, mělo by se to přeci ozvat pokaždé, když zakolísají otáčky, nebo ne?
Taky jsem si všimnul ve Forscanu, že vidím první záznam chyby. Pokud se chyba opakuje, nevidím tam nikde opakovaný záznam, je to tak?
Zde je po vypnutí klimy na parkovišti:
na parkovišti:
Kód: P006A - MAP - Korelace průtoku množství nebo objemu vzduchu

Dodatečný příznak závady (:62):
- Závada porovnání signálu

Stav (-6C):
- Zrání DTC - během požadavku jsou občasné
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
- Test nebyl dokončen

Jednotka: Řídící jednotka motoru

Snímek #1:
-LOAD: 15.69 % - Vypočítaná hodnota zatížení
-ECT: 86 °C - Teplota chladící kapaliny motoru
-RPM: 864 1/min - Otá?ky motoru za minutu
-FUELSYS: Closed Loop - Stav palivového systému (Rozpojená/uzavřená smyčka)
-SHRTFT1: -10.94 % - Krátkodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-LONGFT1: 0.00 % - Dlouhodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-MAP: 34.0 kPa - Absolutní tlakové čidlo potrubí
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-SPARKADV: 0.00 ° - Signál pro počátek zážehu
-IAT: 42 °C - Teplota nasávaného vzduchu
-MAF: 1.55 g/s - Průtokové množství vzduchu
-TP: 11.76 % - Poloha klapky
-RUNTM: 651 s - Čas od startu motoru
-FRP: 2920.0 kPa - Tlak palivové konzoly
-EVAP_PCT: 3.92 % - Přikázané odsátí výparů paliva
-FLI: 51.37 % - Hladina paliva
-BARO: 98.0 kPa - Atmosférický tlak
-VPWR: 14.25 V - Napětí řídicího modulu
-LOAD_ABS: 24.31 % - Absolutní hodnota zatížení
-EQRAT11_CMD: 14.640 :1 - Přikázaný ekvivalentní poměr (směs vzduchu s palivem), řada 1
-TP_REL: 0.00 % - Relativní poloha škrticí klapky
-AAT: 33 °C - Teplota vzduchu okolí
-TP_B: 12.16 % - Snímač polohy škrticí klapky 2
-APP_D: 14.90 % - Poloha pedálu akcelerátoru D
-APP_E: 15.29 % - Poloha pedálu akcelerátoru E
-TAC_PCT: 1.57 % - Řízení ovladače škrticí klapky
-FF_INF: 0.00 % - Byla přijata data o směšovacím poměru alternativního paliva vyjádřená procenty.
-LONGFT12: 0.00 % - Dlouhodobé seřízení přívodu paliva (řada 1, snímač 2)
-APP_REL: 0.00 % - Relativní poloha pedálu akcelerátoru
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12899
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od stano. » 10.09.2023 19:44

Este mi napadlo, odsavanie par z nadrze. Len neviem, ci je tam v RJ nejaky suvis s vypinanim klimy - ci povedzme automaticky otvori ventil pri vypnuti klimy. Nevidim na to dovod, ale je to jedna z veci, ktora vplyva na tlak za klapkou.
Dalej, asi si kontroloval, ale pre istotu, spravne ti vypina spojka klimakompresoru? Odpoji ju a netoci sa dalej? Po zapnuti (cvaknuti) sa hned rozbehne?

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 11.09.2023 10:26

To spínání by mělo být vpořádku, osobní automechanik, jak měnil chladič klimatizace to kontroloval. Pak si to po měsíci vzal ještě jednou a říkal: "Hele, já to pro jistotu po sobě ještě jednou projdu, ať mám jistotu".
*****************************
Dnes ještě vyzkouším jednu věc. Je hodně volný silentblok na motoru. Ten hydraulický pod nádržkou na chladící kapalinu. Dnes by měl dorazit, tak ho vyměním. Co kdyby na volnoběh byly vibrace už tak velké, že elektronice by se to už nelíbilo...
Každopádně na výměnu je tak jako tak, tak uvidím.
*****************************
Na středu mám domluvenou výměnu/klonování ŘJ.
*****************************
Když já vždycky na "něco" šáhnu a ono se to o trošku zlepší...
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 11.09.2023 22:36

Ještě dotázek. Jaký vliv by na to mohla mít měkká hadice (netuším, jak má být z výroby) od turba dolů do chladiče?
Ev. z chladiče do plastového hrdla před škrtící klapkou?
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23486
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od ZaQik » 13.09.2023 10:24

mekka byt muze, ale nesmi v ni byt trhliny ... idealne vyndat hadice ven a kouknout dovnitr, zda nekde neprosvita svetlo
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 13.09.2023 19:20

Dnes jsem o trošku pokročil. I když jsem nezjistil, čím to je, díky (opravdu VELIKÉ DÍKY ZaQikovi), jsem zjistil, čím to není. ŘJ je vpořádku. ALE. Poradil mi, že i ForScan umí udělat sběr dat. Nejprve jsem udělal jen z několika čidel, kde jsem nic nevyčetl. Pak jsem zadal úplně všechna čidla, která se nevejdou ani do grafu. Ve sloupcovém seznamu se to ale pročítat dá.
Cestou domů jsem se ještě stavil v Havl. Brodě v servisu, kde mi před měsícem řekli, že nemají čas. Řekl jsem si, že budu neodbytný. Zeptal jsem se, jestli tam mají odborníka na motory a řekl jim fakta:
- po cca 15km spande motor do nouzáku, nebo cca 9min stání na volnoběh
- chyba P006A
- čidla i trubky jsou vpořádku
- byla tam špatná baterie, která asi vyvařila (ale startovala), teď je tam správná
- se zapnutou klimou ovšem ani po 50km nespadne do nouzáku
******************
Tentokrát mi věnovali čas, zavolali jednoho mechanika a tak přijímací technik a a automechanik šli se mnou ven. Začali se bavit, co má s čím společného. Ano, se zapnutou klimou je větší požadavek na výkon. Motor má vyšší otáčky. Řekli mi, že má vyšší požadavky na dobíjení. Po čase/vypnutí klimy/vypnutí větráků, ten požadavek nemá. Ford je prý obecně velmi citlivý na podpětí. Nahoru si nechá líbit klidně 16V, ale výkyv napětí/podpětí mu hodně vadí. Čemuž by i odpovídalo první vyskytnutí závady - po dlouhé cestě (1000km) se špatnou baterií. Byla tam celkem 3 roky. Ta se přebila a začala dělat blbosti. Takže mám jít po nabíjecí kaskádě. Počínaje senzorem na baterii - až k modulu v alternátoru.
Celé mi to zní logicky. Lépe, než problém s časováním ventilů, co navrhuje automechanik. Protože jsem udělal sběr dat 2x za sebou. Poprvé to hodilo chybu v čase 540s od startu - na volnoběh. Prohlížel jsem sběr dat (mám je uložené) a nic jsem nenašel.
Po půl hodině jsem šel znova. Původní chybu jsem smazal a začal znovu s úplně všemi senzory.
Napodruhé to hodilo chybu v čase 554s, ovšem motor byl zahřátý mnohem dříve a od času cca 230s byly otáčky na 860. Zde, pokud by to bylo časováním ventilů už by to podle mně se mělo projevit.
Chyba ale nastala až v čase 554s. Jenomže zakolísání napětí se nekoná. Takže jakkoli je logická odpověď z Ford servisu, tady nic nevidím. Napětí je pořád kolem 14V.
Jediné, co v určeném čase je vidět je MAP 32kPa a MAP ve vysokém rozlišení je 31,3kPa. Do tohoto času to bylo rozdílné max o 0,5.
Jenomže na prvním měření jsem našel i v čase kolem 230s rozdíl celé 1.
Na komletním měření potom vidím v čase 554s:
TURBO_WGA (rozvod výfukových plynů turbodmychadla) pokles ze 60% v následujících 3s na 20%.
Jenomže to bude spíš důsledek, nikoli příčina. Podle mně je zde nouzák vypnutí turba, proto ten pokles.
******************
Pozor, pokud jedu cca 5km s nohou lehce na plynu a nechám motor mezi 2-3000ot, "naběhne" a jede. Jakmile zastavím, zjistil jsem, že samozřejmě znovu nepípne, ale netáhne, dokud ho zase nepodržím kolem těch 5km v těch 2-3000ot. Pokud se ho ale snažím vytočit, nebo nechám na volnoběh, nezmění se nic.

Názory prosím.
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12899
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od stano. » 13.09.2023 19:38

Moj nazor: Takuto chybu MAPu ti nehodi hned po vyskutnuti anomalie v datach. To, co mu nesedi, musi trvat dlhsi cas.
A to odvetravanie nadrze?
Ako sa kontrolovala tesnost hadic?

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 13.09.2023 22:01

1 - rozumím, nic nevidím. Klidně mohu poslat soubor uložených dat
2 - to spíš nevím, jak zjistit
3 - jak to dělal můj automechanik nevím, ale kontroloval. Jak to dělali v tom druhém servisu Ford, nevím, ale prý dělali. Nakonec já sám jsem původně koukal, jestli neseženu kouř ve spreji, něco v tomto stylu: https://www.youtube.com/watch?v=Eb3x7Io5Bwg
Ale našel jsem jen ten balónek za 2300,- (na odzkoušení drahá sranda) a sprej, který bych mohl stříknout do sání jsem nenašel vůbec. Akorát s vanilkovou vůní :D
Dekorativní kouř pro focení podle mně neuvidím na případných prasklinách. Potřebuji pořádnou udírnu.
Tak jsem jednoduše odšrouboval sací trubku (pravda, až za váhou vzduchu, ale hned za ní). Vyrobil si gumový špunt s dírkou, do které jsem strčil pumpičku na lehátka a párkrát fouknul. Po třetím fouknutí pumpa už syčela, tak jsem dál nefoukal. Počkal jsem asi půl minuty a vytáhnul hadičku z toho špuntu. Z dírky pak utekl vzduch, který by tam jinak nebyl v případě, že trubky by byly děravé.
Navíc děravé trubky by nehodily chybu po 9min na volnoběhu 2x za sebou, pokaždé s jinak zahřátým motorem.
******************
Pokud by se chtěl někdo kouknout ve Forscanu: https://uloz.to/file/g0lPQD64zwxy/chyba ... x1EwMxMN==
Otázka zní, co udělá, nebo měl by udělat, motor 9min po startu.
******************
A ještě jeden dotaz (to bude spíš na odborníky přes motory). V inkriminovaném čase TURBO_WGA (rozvod výfukových plynů turbodmychadla) pokles ze 60% na 20% bude příčina, proč motor spadne do nouzového režimu, nebo následek? Jakože zjistí problém a začne tlumit turbo?
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 14.09.2023 22:27

Dnes jsem na radu Vacila vyndal pojistku F22, čímž vyřadil BCM. Interval poruchy se prodloužil!
Z domova mi to vždy ohlásilo na křižovatce po 7km s tím, že před ní je 2km do kopce. Tam nic. Až o 2km dál na parkovišti.
Zpět dokonce vůbec. Doma na parkovišti nic. Tak jsem vypnul ty větrály. Jen větráky, klima byla vypnutá. S ní by to chybu nehodilo. Po vypnutí větráků se chyba projevila.
Vypadá to, že Forďáci z HB mě nasměrovali. Jen mi je záhadou, že i při chybě na sběru dat stále vidím 14V napětí.
Ale od času 355s jsem uviděl toto:
chyba01.jpg
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23486
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od ZaQik » 15.09.2023 06:49

F22 je pojistka pro BMS, bez ni dava alternator trvale cca 14,3V
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 15.09.2023 09:51

Zkusím v neděli provést měření s pojistkou i bez. Pokud by se mi z grafu Forscanu podařilo vyselektovat i tohle čidlo z druhého měření, kdy tento graf je mimo obrazovku zkontroloval bych to i tam.
Na grafu je s pojistkou, přesto po nastartování dává trvale 14,3V. Po těch cca 5-6minutách začne propadat na 13,7. Proč na to narážím, že to je s pojistkou?
Napadá mě, že to mohlo to být i obráceně. V nabíjecí kaskádě "něco odešlo", což při špatné volbě akumulátoru (moje chyba) vedlo k tomu, že se dlouhou cestou přebil. Čili vyvařená baterie byl jen důsledek, nikoli příčina.
Zajímavé, že to zaznamenal graf, ale tabulka ne.
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

Uživatelský avatar
Antonín Plhal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 02.07.2011 00:30

Re: Motor porucha, neodkladný servis "i"

Příspěvek od Antonín Plhal » 23.09.2023 20:56

Dobrý den všem.
Dnes jsem Hektorovi věnoval asi 5 hodin. Vyměnil jsem mu alternátor na identický model z výroby (CV6T 10300 FA), abych zjistil, že s vyměněným alternátorem se auto chová naprosto identicky. I tak jsem zjistil několik poznatků:
- po nastartování jsem zjistil, že jsem špatně docvaknul komunikační kabel na alternátoru. Alternátor dával setrvale 13,75V (méně, než jsem myslel, že jsou výkyvy) a autu do vůbec nevadilo. Nechal jsem jej běžet přes těch pověstných 9 minut. Ve 14té minutě jsem si všimnul, že je zapnutá klima (protože naskočila automaticky - byla odpojená baterka). Jakmile jsem vypnul klimu, otáčky spadly z 900 na 860 a okamžitě "i".
- těch mínus 40 v Itálii (jak jsem psal na začátku), bude spíš moje vina. Protože jsem se zapnutým klíčkem (ale vypnutým motorem) odpojil MAPT senzor (ten před škrtící klapkou) abych zkontroloval konektor a okamžitě auto píplo a naskočilo -40st.C.
***********************************
Takže rekapitulace:
- alternátorem to není
- baterkou to není
- ŘJ to není
- pravděpodobně elektrikou to není (viz těch 13,75V) - jen mi není jasné, když jsem očistil ty kostry, proč se to na čas zlepšilo
- na volnoběh (studený i zahřátý motor) auto hodí chybu P006A :62-6C po 554-557s
- hadice/trubky/mezichladič jsou vpořádku
- čidla jsou vpořádku
- 900+ ot. mu nevadí a jede
- odfuk z klikovky funguje
- po ujetí s "i" zpočátku 10km na 2000-3000ot chyba nezmizí, ale auto zatáhne a jede. Pokud opakovaně zastavuji v koloně, protože "i" už na displeji svítí, nepípne, ale je cítit, že netáhne. Opět stačí jet na 2000-3000ot. a zase naskočí. Zpravidla ale za kratší dobu. Doba se neprodlužuje.
***********************************
Druhý automechanik mi tvrdil, že turbo. Turbo ale nehvízdá. Pravda je, že na volnoběh (těch 860ot) klepe ramínko na to turbu. Zkoušeli jsme ale vymezit vůli vypodložením měchu - bez efektu. Nejprve jsme tam dali 1mm podložky, potom 2mm podložky - bez efektu.

Mohlo by být turbo "slabší" a na těch 860ot prostě už dostatečně nefoukat?
Pořád je to 15000,- za nové, 8000,- za repas dost, aby mi potom někdo řekl "hele, tak tím to teda nebylo. No ale zase máš nový turbo a to se šikne".

Děkuji, že toto vlákno čtete a odpovídáte. Vítám jakékoli názory.
TP
Focus Mk3 (2013) 5dv. hatch, 1.0 Ecoboost 74kW

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host