Chyba P123A a P0106
Napsal: 17.11.2020 20:34
Zdravím bando,
před týdnem mi můj focus combi r.v. 2012 (1.6 ecoboost 110kw) na dálnici párkrát zacukal a vypnula se (pouze se rozsvítilo tlačítko do pozice off) funkce start stop (ta je už od někoho natrvalo vypnutá - asi diagnoatikou, protože nefunguje ani když svítí off ani když má být zaplá - auto jsem koupil po prvním majteli v ČR, ověřeno Cebia ) a už nešla "zapnout" asi nouzový ochranný stav, nicméně po dojetí do cíle jsem vypnul motor a asi za dvě hodiny jsem jel zpět a už vše normálně fungovalo. Včera při jízdě po městě opět asi 4x cukání a asi za dvě minuty vyskočila informační tabulka na palubce "Motor - servis neodkladný a opět se" vypla" funkce start stop a ke všemu se vyplo turbo a s autem se jelo jak s hnojem. Nouzový režim trval i po pár vypnutí motoru takže jsem dneska zajel na diagnostiku a vyhodilo to dvě chyby:
Ta první byla P123A - Barometrický tlak - korelace plnícího tlaku turbodmychadla/kompresoru - snímač A - zkrat na plus, proud.
A druhá byla P0106 - Barometrický tlak - vadný obvod, elektrická závada, proud.
Máte někdo zkušenosti s hledáním závady a opravou? Technik závady vymazal a auto od něj jelo jak živé, jelikož je dnes svátek a měl oficiálně zavřeno tak mě poslal dom a že zkusí pohledat na netu co a jak.
Myslíte, že to bude jen vada na senzoru nebo v kabeláži když to počítač píše nebo může jít i o závadu na turbu. Ještě bych poprosil o radu kde ten jistý "snímač A" hledat abych zkusil kontakty a dráty jestli je vše ok na netu jsem nenašel umístění.
Děkuju a omlouvám se pokud jsem založil téma které tu je ale na fóru jsem chybu P123A nenašel.
před týdnem mi můj focus combi r.v. 2012 (1.6 ecoboost 110kw) na dálnici párkrát zacukal a vypnula se (pouze se rozsvítilo tlačítko do pozice off) funkce start stop (ta je už od někoho natrvalo vypnutá - asi diagnoatikou, protože nefunguje ani když svítí off ani když má být zaplá - auto jsem koupil po prvním majteli v ČR, ověřeno Cebia ) a už nešla "zapnout" asi nouzový ochranný stav, nicméně po dojetí do cíle jsem vypnul motor a asi za dvě hodiny jsem jel zpět a už vše normálně fungovalo. Včera při jízdě po městě opět asi 4x cukání a asi za dvě minuty vyskočila informační tabulka na palubce "Motor - servis neodkladný a opět se" vypla" funkce start stop a ke všemu se vyplo turbo a s autem se jelo jak s hnojem. Nouzový režim trval i po pár vypnutí motoru takže jsem dneska zajel na diagnostiku a vyhodilo to dvě chyby:
Ta první byla P123A - Barometrický tlak - korelace plnícího tlaku turbodmychadla/kompresoru - snímač A - zkrat na plus, proud.
A druhá byla P0106 - Barometrický tlak - vadný obvod, elektrická závada, proud.
Máte někdo zkušenosti s hledáním závady a opravou? Technik závady vymazal a auto od něj jelo jak živé, jelikož je dnes svátek a měl oficiálně zavřeno tak mě poslal dom a že zkusí pohledat na netu co a jak.
Myslíte, že to bude jen vada na senzoru nebo v kabeláži když to počítač píše nebo může jít i o závadu na turbu. Ještě bych poprosil o radu kde ten jistý "snímač A" hledat abych zkusil kontakty a dráty jestli je vše ok na netu jsem nenašel umístění.
Děkuju a omlouvám se pokud jsem založil téma které tu je ale na fóru jsem chybu P123A nenašel.