protoze jsem k tomu nikde nic nenasel, zacal jsem to zkoumat sam
teorie: xenonova svetla po zapnuti zapalovani delaji samokalibraci, tzn. ze si overi horni a dolni koncovy bod (cocka "koukne" nahoru a dolu) a zustanou v poloze, kterou po nich pozaduje ridici jednotka svetel s ohledem na informace od nivelaku ... pote svetla pokracuji testem vnitrniho a vnejsiho koncoveho bodu (cocky se "kouknou" na sebe a od sebe) a zustanou v poloze, kterou po nich pozaduje ridici jednotka svetel s ohledem na informace od krouzku pod volantem
(pokud svetla nejsou rozsvicena, samokalibrace probehne a konci v pozici "koukani" primo pred sebe)
stav: pravy xenon bez problemu projde testem nahoru-dolu, pak koukne na stred auta (doleva), pak na venek (doprava) a pri navratu do prime polohy se zastavi a zacne se vracet doprava, kde pri nalezeni koncoveho bodu se na chvili zacne vracet zpet, ale hned se zase vraci doprava ... to nekolikrat opakuje a pak zustane "koukat" doprava a ridici jednotka svetel hlasi chybu
svetlo: celkem 3 ridici jednotky, 2 motorky a mechanismus naklapeni
- otvory pro pristup k zarovkam jsem nasel ridici jednotku pro vertikalni pohyb (motorek je pod ni a bez rozlepeni svetla je nepristupny):
... tady problem necekam
- otvory pro pristup k zarovkam jsem nasel krokovy motorek pro horizontalni pohyb s ridici jednotkou:
motorek ma jiny obal v levem a pravem svetle, vyndat se mi ho nepodarilo (bez rozlepeni svetla) ... vymenil jsem tedy jeho ridici jednotku ... nepomohlo to
- otvory pro pristup k zarovkam jsem nasel centralni ridici jednotku:
... a po rozstipani casti vrchniho obalu svetla jsem ji dostal ven:
... a vymenil ji ... nepomohlo to
posledni vadnou casti (podle me) muze byt samotny mechanismus naklapeni ... jenze ty uz muzou byt jine pro provy a levy xenon, takze se mi v tom pokracovat nechce
takze reseni pro tento problem nemam ... jen vim, cim to neni
