Ford Focus 1,5EcoBlue motor
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 13.08.2019 07:57
Ford Focus 1,5EcoBlue motor
Zdravim vsechny,
pouhlizim se po novem (zanovnim) autu a novy Ford Focus mi padl do oka. Co se tyce vzhledu a interieru, tak palec na horu.
Procital jsem ruzna fora v DE, UK ohledne recenzi na 1,5 EcoBlue 88kW motor a nasel jsem jen prevazne pozitivni recenze, ale asi zrejme kvuli tomu, ze se jedna o novy druh motoru a mnoho informaci zatim neni.
Celkove lidi v okoli me od Fordu odrazuji, ale i tak bych do toho sel.
Muzete mi prosim poradit, jestli jsou tyto motory dobre, pripadne jestli zde nebyl nejaky problem?
Dekuji
pouhlizim se po novem (zanovnim) autu a novy Ford Focus mi padl do oka. Co se tyce vzhledu a interieru, tak palec na horu.
Procital jsem ruzna fora v DE, UK ohledne recenzi na 1,5 EcoBlue 88kW motor a nasel jsem jen prevazne pozitivni recenze, ale asi zrejme kvuli tomu, ze se jedna o novy druh motoru a mnoho informaci zatim neni.
Celkove lidi v okoli me od Fordu odrazuji, ale i tak bych do toho sel.
Muzete mi prosim poradit, jestli jsou tyto motory dobre, pripadne jestli zde nebyl nejaky problem?
Dekuji
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Ford Focus 1,5EcoBlue motor
Na lidi v okolí se vyprdni. Řešil bych jestli bude motor vyhovovat uživatelsky a jestli se finančně vyplatí oproti benzínu.
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Ford Focus 1,5EcoBlue motor
Asi tak, slycham to kolem porad a nikdo ve Fordu jeste nejel, ale chytry jsou to jo. Sice Fordi reznou i muj mk3 ale jinak jizdni vlastnosti a uzivatelsky jsou to super auta.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 13.08.2019 07:57
Ford Focus 1,5EcoBlue motor
Dekuji za odpovedi. Spis me jde o tom jestli ten motor uz je nejak provereny z predchoziho modelu, nebo jestli je to uplne novy typ?
Jinak mate pravdu, ze vsichni co nadavaji na Ford tak ho bud nikdy nemeli, nebo nikdy vnem ani nejeli.
Diky
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jinak mate pravdu, ze vsichni co nadavaji na Ford tak ho bud nikdy nemeli, nebo nikdy vnem ani nejeli.
Diky
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4002
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- Vendelin_odjinud
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 23.05.2019 13:49
Re: Ford Focus 1,5EcoBlue motor
Novinka to není. Tento motor se vyrábí mnoho let ve více objemech a označeních, 1.4 TDCi, 1.6TDCi, 1.5TDCi a teď pod označeni 1,5 EcoBlue. Tenhle motor jsem už měl na Fiestě z roku 2006. Myslím, že původ tohoto motoru je v kocernu PSA. Jen se postupem let na něj lepí další cinkrlátka aby se vyhovělo ekofašistům. Aktuální verze sice nemá AdBlue ale má dva EGR ventily.
Ten motor mám, je velmi úsporný a kultivovaný. Chybí mu výraznější výkonová špička ale na pohodové ježdění je dostačující. Co se nepovedlo je manuální převodovka. Má nesmyslně dlouhý stálý převod a špatně poskládané převodové stupně. Při městské 50km/h volíte mezi 4-kou a 1200ot/min kdy podtočený motor není schopen ničeho jiného než udržet rychlost na rovině. Nebo 1800 ot/min na 3-ku kdyz už má motor zbytečně moc výkonu a kroutícího momentu. Také projetí pravoúhlé křižovatky nebo malého kruháku díky převodovce není idealní. Na trojku to nejde, respektive kdo má své auto rád nenechá ho trápit (1000ot/min) ale to znamená řadit za 2 na výjezdu, nebo si dvojku dát při brždění před křižovatkou ale pokud neumíte pracovat s meziplynem tak dvojka má v této fázi výrazný brzdný účinek a škubne s autem. A dávat meziplyn a zároveň brzdit před křižovatkou umí opravdu málokdo. Tohle se soudruhům ze západního Německa opravdu nepovedlo. Takže tento motor ano ale raději s automatem. nebo jít do dieselového dvoulitru či benzínu 1.5 Ecoboost 110kW. Kdybych se mohl znovu rozhodnout, tak bych dnes volil poslední jmenovaný a asi taky s automatem. Ještě poznámka, sice jsem s ním nejel ale údajně hatchback má u motorizace 1.5 EcoBlue stálý převod ještě delší nez kombík.
A úplně poslední poznámka, na vedlejším fóru je popsán můj problém s častým požadavkem na výměnu motorového oleje ale třeba je to jen problém mého kusu.
Ten motor mám, je velmi úsporný a kultivovaný. Chybí mu výraznější výkonová špička ale na pohodové ježdění je dostačující. Co se nepovedlo je manuální převodovka. Má nesmyslně dlouhý stálý převod a špatně poskládané převodové stupně. Při městské 50km/h volíte mezi 4-kou a 1200ot/min kdy podtočený motor není schopen ničeho jiného než udržet rychlost na rovině. Nebo 1800 ot/min na 3-ku kdyz už má motor zbytečně moc výkonu a kroutícího momentu. Také projetí pravoúhlé křižovatky nebo malého kruháku díky převodovce není idealní. Na trojku to nejde, respektive kdo má své auto rád nenechá ho trápit (1000ot/min) ale to znamená řadit za 2 na výjezdu, nebo si dvojku dát při brždění před křižovatkou ale pokud neumíte pracovat s meziplynem tak dvojka má v této fázi výrazný brzdný účinek a škubne s autem. A dávat meziplyn a zároveň brzdit před křižovatkou umí opravdu málokdo. Tohle se soudruhům ze západního Německa opravdu nepovedlo. Takže tento motor ano ale raději s automatem. nebo jít do dieselového dvoulitru či benzínu 1.5 Ecoboost 110kW. Kdybych se mohl znovu rozhodnout, tak bych dnes volil poslední jmenovaný a asi taky s automatem. Ještě poznámka, sice jsem s ním nejel ale údajně hatchback má u motorizace 1.5 EcoBlue stálý převod ještě delší nez kombík.
A úplně poslední poznámka, na vedlejším fóru je popsán můj problém s častým požadavkem na výměnu motorového oleje ale třeba je to jen problém mého kusu.
Ford Focus IV 1.5 EcoBlue 2018 Titanium kombi
Fordy dříve:
Ford Focus II 1.6 Duratec 2008, první a poslední LPG
Ford Fiesta 1,4 TDCi 2006, první diesel, první předokolka
Ford Scorpio 2.0i 1986, první automat
Ford Granada 2,3 V6 1976, první šestiválec
Fordy dříve:
Ford Focus II 1.6 Duratec 2008, první a poslední LPG
Ford Fiesta 1,4 TDCi 2006, první diesel, první předokolka
Ford Scorpio 2.0i 1986, první automat
Ford Granada 2,3 V6 1976, první šestiválec
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Ford Focus 1,5EcoBlue motor
Motor 1.5 EcoBlue nemá téměř NIC společného (díly) s motory 1.4 - 1.6 TDCI krom principu dieselů
Co se týče převodovky. Ta se povedla!
Dle zadání na spotřebu a emise
Je přesně taková jakou potřebovali. Vše je tvůj problém, že jsis auto před koupí POŘÁDNĚ neprojel.
Jsem na tebe ,,vostrej,, protože places na špatným hrobě.
A abych neplakal jako ty mám své auto (ff2 1.6D) velmi velmi rád za svůj výkonový projev a normální převodovku
Až budu vůz měnit důkladně si jej vyzkouším jestli vyhovuje mému naturelu po všech stránkách.
Přeji ti výhodný prodej ať si poridis 2.0D v automatu.
Co se týče převodovky. Ta se povedla!
Dle zadání na spotřebu a emise
Je přesně taková jakou potřebovali. Vše je tvůj problém, že jsis auto před koupí POŘÁDNĚ neprojel.
Jsem na tebe ,,vostrej,, protože places na špatným hrobě.
A abych neplakal jako ty mám své auto (ff2 1.6D) velmi velmi rád za svůj výkonový projev a normální převodovku
Až budu vůz měnit důkladně si jej vyzkouším jestli vyhovuje mému naturelu po všech stránkách.
Přeji ti výhodný prodej ať si poridis 2.0D v automatu.
- Vendelin_odjinud
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 23.05.2019 13:49
Re: Ford Focus 1,5EcoBlue motor
To jestli je motor nový nebo inovovaný, za to ruku do ohně nedám. Tahle informace ve mně uvízla z nějakého media. Tzn že to nemám ověřené z více zdrojů. Jestli je to něco zásadně jiného nebo evolucí původního to já pohledem samozřejmě nepoznám.
Nicméně že převodovka je uživatelsky nepřívětivá za tím si stojím. Ale pozor jen tím jak je poskládaná. Její chod je sametově dokonalý a přesný jak to umí u běžné produkce jen Ford. Druhá věc je, že tak byla navržena úmyslně z důvodu nízké spotřeby. Dále ještě jedna zajímavá vlastnost tohoto motoru je že má velmi malý brzdný účinek. Vůbec mi to není jasné jak je to udělané, protože vysvětlit to optimalizací vnitřního tření mi nepřipadá dostatečné. Kdo je zvyklý jezdit s diesely tak první pocit je, že se ti zasekl plyn. prostě pustíte plyn a auto jede pořád dál a tak už nelze brzdit motorem ale musíte pěkně šlapat na brzdu. Ve výsledku nižší spotřeba a vyšší opotřebení brzd. Další zarážející úlitba ekofašistům je řídký olej 0W20. Ten je jako voda a věřím, že olej s vyšší viskozitou by motoru prospěl více.
Při poslední olejovém intervalu mám podezření, že zde také dochází k významnějšímu ředění oleje naftou než je obvyklé. Teď jsem po výměně a zaměřím se na to.
Co se týče panáčka, který se do mně opírá, že jsem si měl vše nejdříve vyzkoušet tak musím potvrdit, že má pravdu i když je neurvalý. Šel jsem do toho s plným vědomím rizika rychlého výběru. Bohužel jsem po totální škodě po havárii předchozího vozu řešil vše narychlo a to že chci dieslový Focus jsem měl ujasněné a tato verze byla jediná skladovka v ČR v tu dobu.
To co tu píšu není brečení ale otevřená zkušenost uživatele pro ostatní, zejména pro zakladatele tohoto vlákna, aby měli více informací než jsem měl já. Zatím mám jen 14500 km najeto takže jsou to spíše první dojmy. Jinak auto je skvělé a jsem s ním spokojen. Jzdní vlastnosti podvozku jsou takřka dokonalé.
V pátek si můj otec koupil stejný vůz akorát ve výbavě Active, tzn na vyšším podvozku ale s motorem 1.5EcoBoost 110kW a s osmistupňovým automatem. V příštím týdnu se v něm svezu a pokud bude zájem mohu sem dát srovnání
Nicméně že převodovka je uživatelsky nepřívětivá za tím si stojím. Ale pozor jen tím jak je poskládaná. Její chod je sametově dokonalý a přesný jak to umí u běžné produkce jen Ford. Druhá věc je, že tak byla navržena úmyslně z důvodu nízké spotřeby. Dále ještě jedna zajímavá vlastnost tohoto motoru je že má velmi malý brzdný účinek. Vůbec mi to není jasné jak je to udělané, protože vysvětlit to optimalizací vnitřního tření mi nepřipadá dostatečné. Kdo je zvyklý jezdit s diesely tak první pocit je, že se ti zasekl plyn. prostě pustíte plyn a auto jede pořád dál a tak už nelze brzdit motorem ale musíte pěkně šlapat na brzdu. Ve výsledku nižší spotřeba a vyšší opotřebení brzd. Další zarážející úlitba ekofašistům je řídký olej 0W20. Ten je jako voda a věřím, že olej s vyšší viskozitou by motoru prospěl více.
Při poslední olejovém intervalu mám podezření, že zde také dochází k významnějšímu ředění oleje naftou než je obvyklé. Teď jsem po výměně a zaměřím se na to.
Co se týče panáčka, který se do mně opírá, že jsem si měl vše nejdříve vyzkoušet tak musím potvrdit, že má pravdu i když je neurvalý. Šel jsem do toho s plným vědomím rizika rychlého výběru. Bohužel jsem po totální škodě po havárii předchozího vozu řešil vše narychlo a to že chci dieslový Focus jsem měl ujasněné a tato verze byla jediná skladovka v ČR v tu dobu.
To co tu píšu není brečení ale otevřená zkušenost uživatele pro ostatní, zejména pro zakladatele tohoto vlákna, aby měli více informací než jsem měl já. Zatím mám jen 14500 km najeto takže jsou to spíše první dojmy. Jinak auto je skvělé a jsem s ním spokojen. Jzdní vlastnosti podvozku jsou takřka dokonalé.
V pátek si můj otec koupil stejný vůz akorát ve výbavě Active, tzn na vyšším podvozku ale s motorem 1.5EcoBoost 110kW a s osmistupňovým automatem. V příštím týdnu se v něm svezu a pokud bude zájem mohu sem dát srovnání
Ford Focus IV 1.5 EcoBlue 2018 Titanium kombi
Fordy dříve:
Ford Focus II 1.6 Duratec 2008, první a poslední LPG
Ford Fiesta 1,4 TDCi 2006, první diesel, první předokolka
Ford Scorpio 2.0i 1986, první automat
Ford Granada 2,3 V6 1976, první šestiválec
Fordy dříve:
Ford Focus II 1.6 Duratec 2008, první a poslední LPG
Ford Fiesta 1,4 TDCi 2006, první diesel, první předokolka
Ford Scorpio 2.0i 1986, první automat
Ford Granada 2,3 V6 1976, první šestiválec
- patekradek
- Člen klubu
- Příspěvky: 183
- Registrován: 16.02.2018 20:56
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: Ford Focus 1,5EcoBlue motor
O recenzi na verzi activ stojím, tak nasávej dojmy prosím dik
mondeo combi 11/2011 2.0 ecoboost 149kW
Ford FOCUS 2 combi 2008 1.6 benzin (mozna pul milionu kilometru a pořád je nezastavitelnej )
Ford FOCUS 2 combi 2008 1.6 benzin (mozna pul milionu kilometru a pořád je nezastavitelnej )
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Ford Focus 1,5EcoBlue motor
1800 otáček mi při padesátce nepřijde jako tragédie, bych řekl že tak akorát. Já s EB jezdím normálně vesnice na trojku a je to hodně přes 2000 ot. Hlukově bez rozdílu a ve spotřebě minimální rozdíl, spíš žádný.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Ford Focus 1,5EcoBlue motor
Máš odvahu to tady tak napsat. Když jsem napsal , že v obci lehkou nohou vytočená trojka vezme méně a je vždy připravena na akceleraci pro předjíždění ,než silou tahnutá čtverka v nízkých otáčkách, byl jsem zde piloty Ford ukamenován.
Je i tady smutné čtení, po tom co ověšely malooběmové benzínové motůrky kurvítky, začínají připravovat ornou půdu i pro naftové paskvily.
Je i tady smutné čtení, po tom co ověšely malooběmové benzínové motůrky kurvítky, začínají připravovat ornou půdu i pro naftové paskvily.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Ford Focus 1,5EcoBlue motor
Vendelin_odjinud...motory bez močoviny ve velkém ředí naftou olej. Proč to si najdi na google.
Co se týče řídkého oleje dej si mega pozor!
Poslední motory jsou konstruovány a vyrobeny pro tuto ,,vodu olejevou,,. To znamená nejsou vložky válců nýbrž je plazmou nanesena diamantová vrstva budoucího válce a ta je obrobená, tak že záměrně dělá nano rýhy v materiálu kde se pro mazání uchytí tato olejovávoda. Pokud do takového motoru dáš ,, běžný,, olej neuděláš dobře. To ani nezmiňují užší průtokové kanály atd...
Panáček se do tebe nenavazi,Cheb ti nastavuje zrcadlo dnešních vozů... vyplatí se dlouze vybírat než se ukvapit.
Co se týče řídkého oleje dej si mega pozor!
Poslední motory jsou konstruovány a vyrobeny pro tuto ,,vodu olejevou,,. To znamená nejsou vložky válců nýbrž je plazmou nanesena diamantová vrstva budoucího válce a ta je obrobená, tak že záměrně dělá nano rýhy v materiálu kde se pro mazání uchytí tato olejovávoda. Pokud do takového motoru dáš ,, běžný,, olej neuděláš dobře. To ani nezmiňují užší průtokové kanály atd...
Panáček se do tebe nenavazi,Cheb ti nastavuje zrcadlo dnešních vozů... vyplatí se dlouze vybírat než se ukvapit.
- Vendelin_odjinud
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 23.05.2019 13:49
Re: Ford Focus 1,5EcoBlue motor
Takže slíbený první dojem z krátké jízdy novým Ford Focus Active 1.5 EcoBoost automat.
Musím říct, že za mně je to nejhezčí provedení co jsem viděl. Přispívá k tomu viditelně zvýšená světlost, líbivá přední maska a také barva červená Ruby u tohoto vozu. Auto je mého otce kterému je takřka 80 let tak si do toho nakonfiguroval plnou bezpečnostní výbavu co konfigurátor umožňoval. sada Assist I a II plus další fičury. Když porovnám třeba sériové udržování v pruhu v mým Titaniu tak je v tom znatelný rozdíl. U mně to reaguje až v okamžiku kdy jsem takřka na čáře nebo ve škarpě tak to vezme za volant. Ale pokud je úhel mezi podélnou osou vozu a čárou na silnici větší tak to mé auto v klidu přejede a v lepším případě zavibruje volantem. U vyšší bezp. výbavy zmiňované assit I a II drží krásně vůz uprostřed pruhu.
Adaptivní tempomat drží vzdálenost od předchozího auta pokud nepřekročí povolenou rychlost (zřejmě někde půjde nastavit tolerance). Takže se za někoho pověsíte a jakmile zrychlí tak ho tempomat nechá být ale pozor! Vypne se i standartní tempomat takže auto místo jízdy začne bez plynu zpomalovat. Očekával bych že přejde do režimu přednastavené rychlosti. Zřejmě je to vše o cviku. Třeba když jsem jel na adp. temp. za autem na kruhák, který se dá projet takřka rovně (Chemopetrol u Benziny) a auto přede mnou tímto směrem projíždělo, tak já který jsem odbočoval o jednu odbočku později jsem musel hamtat na brzdu, protože moje auto se hrnulo za ním. Tímto to nekritizuji, je to jen mé první setkání s adap. temp. a předpokládám, že nejenom mě to může někdy připravit horké chvilky. Automatické parkování v pohodě. zadní kamera perfektní hlavně při couvání z příčného stání vidíte jako byste seděli na nárazníku. Automatické tlumení světel bez vady. LED světla svítí jak kráva (nejsou adaptivní)
Co se týká jízdních vlastností tak vyšší podvozek přináší vyšší komfort na rozbité silnici a jen o chlup horší chování v zatáčce na hranici smyku. Takže za mně podvozek je ještě lepší než standartní (u všech kombíků je vzadu víceprvek). Motor je asi nejslabší článek z mého subjektivního pocitu, který je zvyklý na 120k Diesel s manuálem. Mám naježděno hodně s benzínovými motory s automatem ale z tohoto spojení jsem nějaký rozpačitý. V malých rychlostech je to OK. Rozjezd paráda ale při běžných rychlostech ten automat s tím benzínem si nerozumí přitom 150k na takové auto je v pohodě. Buď točí moc a je hlučné na sportovní režim (na zvuk tříválce jsem trochu alergický), nebo na normál je zase takový gumový. Spotřeba při jízdě CV-MO-CV což je defacto rovná 4-proudá silnice šla k devíti litrům. Samozřejmě je to syrové auto. Jel jsem s H.Tucson 1.6 benzín turbo a ten jezdil ještě o litr více ale byla to 4kolka SUV. Třeba si sedne. Nicméně ten motor bych já nechtěl. Takže poopravuji mé tvrzení někde nahoře, dnes bych já volil 2 l diesel a možná i s tím automatem.
Tolik první dojmy.
Musím říct, že za mně je to nejhezčí provedení co jsem viděl. Přispívá k tomu viditelně zvýšená světlost, líbivá přední maska a také barva červená Ruby u tohoto vozu. Auto je mého otce kterému je takřka 80 let tak si do toho nakonfiguroval plnou bezpečnostní výbavu co konfigurátor umožňoval. sada Assist I a II plus další fičury. Když porovnám třeba sériové udržování v pruhu v mým Titaniu tak je v tom znatelný rozdíl. U mně to reaguje až v okamžiku kdy jsem takřka na čáře nebo ve škarpě tak to vezme za volant. Ale pokud je úhel mezi podélnou osou vozu a čárou na silnici větší tak to mé auto v klidu přejede a v lepším případě zavibruje volantem. U vyšší bezp. výbavy zmiňované assit I a II drží krásně vůz uprostřed pruhu.
Adaptivní tempomat drží vzdálenost od předchozího auta pokud nepřekročí povolenou rychlost (zřejmě někde půjde nastavit tolerance). Takže se za někoho pověsíte a jakmile zrychlí tak ho tempomat nechá být ale pozor! Vypne se i standartní tempomat takže auto místo jízdy začne bez plynu zpomalovat. Očekával bych že přejde do režimu přednastavené rychlosti. Zřejmě je to vše o cviku. Třeba když jsem jel na adp. temp. za autem na kruhák, který se dá projet takřka rovně (Chemopetrol u Benziny) a auto přede mnou tímto směrem projíždělo, tak já který jsem odbočoval o jednu odbočku později jsem musel hamtat na brzdu, protože moje auto se hrnulo za ním. Tímto to nekritizuji, je to jen mé první setkání s adap. temp. a předpokládám, že nejenom mě to může někdy připravit horké chvilky. Automatické parkování v pohodě. zadní kamera perfektní hlavně při couvání z příčného stání vidíte jako byste seděli na nárazníku. Automatické tlumení světel bez vady. LED světla svítí jak kráva (nejsou adaptivní)
Co se týká jízdních vlastností tak vyšší podvozek přináší vyšší komfort na rozbité silnici a jen o chlup horší chování v zatáčce na hranici smyku. Takže za mně podvozek je ještě lepší než standartní (u všech kombíků je vzadu víceprvek). Motor je asi nejslabší článek z mého subjektivního pocitu, který je zvyklý na 120k Diesel s manuálem. Mám naježděno hodně s benzínovými motory s automatem ale z tohoto spojení jsem nějaký rozpačitý. V malých rychlostech je to OK. Rozjezd paráda ale při běžných rychlostech ten automat s tím benzínem si nerozumí přitom 150k na takové auto je v pohodě. Buď točí moc a je hlučné na sportovní režim (na zvuk tříválce jsem trochu alergický), nebo na normál je zase takový gumový. Spotřeba při jízdě CV-MO-CV což je defacto rovná 4-proudá silnice šla k devíti litrům. Samozřejmě je to syrové auto. Jel jsem s H.Tucson 1.6 benzín turbo a ten jezdil ještě o litr více ale byla to 4kolka SUV. Třeba si sedne. Nicméně ten motor bych já nechtěl. Takže poopravuji mé tvrzení někde nahoře, dnes bych já volil 2 l diesel a možná i s tím automatem.
Tolik první dojmy.
Ford Focus IV 1.5 EcoBlue 2018 Titanium kombi
Fordy dříve:
Ford Focus II 1.6 Duratec 2008, první a poslední LPG
Ford Fiesta 1,4 TDCi 2006, první diesel, první předokolka
Ford Scorpio 2.0i 1986, první automat
Ford Granada 2,3 V6 1976, první šestiválec
Fordy dříve:
Ford Focus II 1.6 Duratec 2008, první a poslední LPG
Ford Fiesta 1,4 TDCi 2006, první diesel, první předokolka
Ford Scorpio 2.0i 1986, první automat
Ford Granada 2,3 V6 1976, první šestiválec
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3908
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Ford Focus 1,5EcoBlue motor
Díky moc za zkušenosti, verze Active se mi taky moc líbí, na CZ silnici je to vhodnější řešení, vypadá to fakt parádně.
Nezvažuješ, že bys tu pro něj zřídil galerku a ty zkušenosti hodil tam? Jsem si zrovna o víkendu říkal, že je škoda, že ho tu nikdo nemá, že bych rád nějaký zkušenosti od vlastníka, protože se mi ta varianta hodně líbí.
Ohledne automatu mě to ani nepřekvapuje, s tim je to "těžký" at už je to Fordí nebo DSGčko třeba, tam z toho taky "rostu".
Nezvažuješ, že bys tu pro něj zřídil galerku a ty zkušenosti hodil tam? Jsem si zrovna o víkendu říkal, že je škoda, že ho tu nikdo nemá, že bych rád nějaký zkušenosti od vlastníka, protože se mi ta varianta hodně líbí.
Ohledne automatu mě to ani nepřekvapuje, s tim je to "těžký" at už je to Fordí nebo DSGčko třeba, tam z toho taky "rostu".
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24274
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Ford Focus 1,5EcoBlue motor
vite, ze jste v casti o motorech?!?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů