Tak jsem tu opět po menší odmlce

. Za dobu po kterou jsem se neozýval jsem vyměnil na FOFU tekoucí servočerpadlo. Opravil stěrače, které pálily pojistku, vyměnil vlnovec pomocí opravitelné sady a stále mě trápí problém ,,padání do nouzového režimu,,

Dokonce jsem si pořídil i diagnostiku od Tomina, ale ani ta mě zatím na nic zásadního nepřivedla......
Tak pánové, kdo mě navede tím správným směrem??
- jak jsem již psal test přepadů dle mého OK, cca.15-20 ml za 4 minuty, všechny vstřiky stejné množství.
- filtr paliva jsem vylil a žádné piliny kovové nenašel a neviděl
- na fordiag diagnostice svítí chyba P0251
- včera jsem měnil přepadové hadičky
- předtím nové čidlo vačky, jiný starší plynový pedál
- vyměnil jsem IMV ventil ,,nový,,
- zkusil jsem jezdit s otevřeným víčkem nádrže, zda nedochází k nějakému podtlaku v nádrži
...jí už nevím co s tím, snad jen prodat na náhradní díly

Ford Galaxy 2,0 TDCI 103KW r.v. 2007 bohužel s DPF
Ford Fusion 1,6i 74kw r.v.2005 do práce dobrý
dříve ford focus 1,8 TDCi 85kw r.v.2002 DNW
předchozí auta nestojí za řeč - nebyly to Fordi
