OBD komunikace normálně běží, při přepnutí na LPG spadne, zamrzne, nebo např. s mým USB ELM327 začne ukazovat nesmysly - rušení, hodnoty kmitají...
Jednotka co ford montoval, LPG BRC Plug&Play se vyznačuje, že nemá žádná další čidla pro lambdu, teploty motoru ani adaptace. Přesto jednotka tyto údaje čte přímo přes obd.
Navštívil jsem STK, kde na emisích jsem se s technikem musel málem pohádat, protože si musel vzít starý kabel a připíchnot se indukčním smímačem k fajfce aby četl otáčky.

Problém nastává, pokud použiji levný čínský ELM327 klon, s kterým normálně čtu adaptace, lambbdu a to i při přepnutí na LPG !!!
Takže ELM327 kompatibilní s ELMconfig, forscanem apod. NEFUNGUJE.
STK čtečka OBD emisních závad NEFUNGUJE.
Levný čínský klon funguje.
Na jakém protokolu defaultně běží tyhle BT-ELMy?
Po vykuchání ,piny 2-10 (PWM) ani 3-11 (HS-CAN) nejsou připojeny.
Tuším, že by komunikace měla běžet po MS can, piny 6-14 CAN

BRC je připojena dle manuálu na (screenshot) na 6-14 CAN a možná na K-line pin 5.
https://ctrlv.cz/8Zg5
Nemůže třeba ford posílat základní obd data přes k-line? Nechápu to.
Ještě by mohl být rozdíl v tomhle
ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 kbaud)
ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 kbaud)
ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 kbaud)
ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 kbaud)
Možná levný čínský ELM jede na jiné konfiguraci a kompatibilní ELM komunikuje stejným protokolem, ale v jiné rychlosti, nebo velikosti slova?