Stránka 1 z 1

1.8 SCI palivová sestava

Napsal: 04.09.2018 10:08
od lukasbertone
zdravím Vás,
tož SCI projevilo další závadu, tentokrát už dojezdilo definitivně.
Prvotně bylo vyměněno palivové čerpadlo v nádrži- nepomohlo, tlak stálé žádný. Následovalo teda pořízení jetého vysokotlakého čerpadlo, opět bez výsledku. Nedalo mě to a sehnal jsem ještě jedno čerpadlo - prý tím jak se dlouho nepoužije může být po něm.
Bohužel ani to se neukázalo jako dobrá cesta.
Mechanik už si neví dál rady a prý se nemá od čeho odpíchnout. Nemám od něj ani moc informací. Jenom že tlak není takový jaký je třeba a prostě to nestartuje.
Jenom vím, že zkoušel auto natočit tím, že do sání foukl palivo a motor naskočil.

Dnes jsem volal do Fordu a tam mě řekl, že je třeba měřit tlaky před otočením klíčku, po otočení, zjistit rozdíly, zkusit prohodit vstřiky a zjistit zda i ty jsou v pohodě atd.
Doporučil by někdo něco dalšího co říct "mechošovi" aby se vyzkoušelo než Henryho definitivně nalodím na podval a odvezu do Fordu?

Díky všem !! :roll: :roll: :roll:

Re: 1.8 SCI palivová sestava

Napsal: 05.09.2018 16:08
od zeli
Ja nejsem mechanik, ale je mi dost divny, ze mechanik pres auta nepozna, jestli je vadne cerpadlo a ktere. Jestli jste menili podavaci cerpadlo, tak jaky pro to byl duvod, kdyz jste se ted zamerili na vysokotlake? Podavaci teda bylo v poradku? Proc se menilo? Vyzkouset zda tlaci podavaci je prece tak primitivni, ze jednodussi to byt nemuze. Odpojit v motoru privod k vysokotlakemu a pripojit podavaci na 12V, ktery je vzadu pod sedackou. Jestli to aspon trochu tlaci, tak to bude stacit...pro start urcite.
Tlaky na railu z hlavy nevim. Mela by to ukazat diag, kolik tam je, mozna i ta primitivni OBD. Ovsem fordi je fordi, idealne s nekym kdo fordy umi. Nezda se mi, ze by odeslo cerpadlo a navic jeste 2 dalsi at uz jsou odstata nebo ne.
Nevim uz kdo, ale nekdo resil problem s ridici jednotkou, pomerne vlekly, ale myslim, ze se stastnym koncem. Tim nerikam, ze to je tento pripad, ale muze byt. Jinak jsem zatim o vadnem cerpadle snad nikdy necetl.
Kdyz to nestartuje vubec, tak by mohlo byt spatne treba cidlo vacky nebo kliky. Mohla by to ukazat diag jako chybu. Anebo treba problem s imobilizerem.

1.8 SCI palivová sestava

Napsal: 16.09.2018 23:50
od pavel85
Moje sci ukazuje na diagnostice tlak na Railu při volnoběhu kolem cca 500psi.

Odesláno z mého G8342 pomocí Tapatalk