tož SCI projevilo další závadu, tentokrát už dojezdilo definitivně.
Prvotně bylo vyměněno palivové čerpadlo v nádrži- nepomohlo, tlak stálé žádný. Následovalo teda pořízení jetého vysokotlakého čerpadlo, opět bez výsledku. Nedalo mě to a sehnal jsem ještě jedno čerpadlo - prý tím jak se dlouho nepoužije může být po něm.
Bohužel ani to se neukázalo jako dobrá cesta.
Mechanik už si neví dál rady a prý se nemá od čeho odpíchnout. Nemám od něj ani moc informací. Jenom že tlak není takový jaký je třeba a prostě to nestartuje.
Jenom vím, že zkoušel auto natočit tím, že do sání foukl palivo a motor naskočil.
Dnes jsem volal do Fordu a tam mě řekl, že je třeba měřit tlaky před otočením klíčku, po otočení, zjistit rozdíly, zkusit prohodit vstřiky a zjistit zda i ty jsou v pohodě atd.
Doporučil by někdo něco dalšího co říct "mechošovi" aby se vyzkoušelo než Henryho definitivně nalodím na podval a odvezu do Fordu?
Díky všem !!


