2.0TDCi 103 kw se "zadusí" při cca 2000 otáček
- kapka2306
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 13.11.2014 22:24
- Bydliště: Louny
2.0TDCi 103 kw se "zadusí" při cca 2000 otáček
Tak i moje Mondeo potkalo nějaký problém...Mondeo 2.0TDCi 103 kW r.v.2009-km 163000..minulý týden mi mechanik měnil naftový filtr..týden jsem s tím nikam nejel..až včera výlet do Prahy..natankoval jsem u nás plnou nádrž nafty+aditivum do nádrže jako vždy..na benzínce kam jezdím tankovat celou dobu cca 1.5roku..cca 80 km do Prahy bez problému..potom nastal problém..při akceleraci se při cca 2000 otáček auto "zadusí",přestane táhnout..při více sešlapnutí plynového pedálu a překročení cca 2200 otáček auto zase vystřelí a jede normálně až do maxima..dělá to když je motor v zátahu..je jedno jestli je to na 1-2-3 atd..vždy při těchto otáček..dneska jsem byl u kámoše na rychlé základní diagnostice..vypsalo nám to tohle..někdo nějaký nápad?auto neklepe,nevydává "divné "zvuky,nekouří,nastartuje na první cvrknutí atd..Na co se podívat?
Ford Mondeo Combi MK4 Titanium X- 2009 2.0TDCi 103kW
- kapka2306
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 13.11.2014 22:24
- Bydliště: Louny
Re: 2.0TDCi 103 kw se "zadusí" při cca 2000 otáček
Náhled z diagnostiky..
Ford Mondeo Combi MK4 Titanium X- 2009 2.0TDCi 103kW
- kapka2306
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 13.11.2014 22:24
- Bydliště: Louny
Re: 2.0TDCi 103 kw se "zadusí" při cca 2000 otáček
Tak po smazaní chyb a projetí zkušebního kolečka okolo města..vyskočila znovu tato závada P0089- Regulátor tlaku paliva výkon...
Mám pocit jestli trošku mechanik co měnil filtr třeba blbě neodvzdušnil palivový systém..mohlo by to být třeba tím?
Mám pocit jestli trošku mechanik co měnil filtr třeba blbě neodvzdušnil palivový systém..mohlo by to být třeba tím?
Ford Mondeo Combi MK4 Titanium X- 2009 2.0TDCi 103kW
- kapka2306
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 13.11.2014 22:24
- Bydliště: Louny
Re: 2.0TDCi 103 kw se "zadusí" při cca 2000 otáček
Takže nakonec vyřešíno..už jsme si připravoval peněženku na nějakou nakladnou opravu..a nakonec jsme rozebrali ten Regulator tlaku paliva - je vzadu nahoře na motoru- v něm byl "zaseknutý" malý kousek z nového naftového filtru..vůbec tohle nechápu-byl to takový malý cca 2x2 mm kousek gumy z naftového filtru-a to jsem kupoval originál MAN filtr 
Takže třeba pro někoho dalšího kdo by měl podobné problémy...
Auto jede zase uplně normálně jako předtím..

Takže třeba pro někoho dalšího kdo by měl podobné problémy...
Auto jede zase uplně normálně jako předtím..
Ford Mondeo Combi MK4 Titanium X- 2009 2.0TDCi 103kW
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Vadnej kus, to se muze stat kazdy znacce... Gratulace k nalezeni!
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host