Stránka 1 z 1
Nízký plnící tlak
Napsal: 01.07.2015 21:09
od stovka
Zdravím všechny Forďáky
Auto sem normálně nastartoval a během chvíle chcíplo a pak už nic a píše závadu nízký plnící tlak a nevím co to znamená_
Mám rok repasované čerpadlo i střiky.
1,8TDCI 85kw
Re: Nízký plnící tlak
Napsal: 01.07.2015 23:15
od Dragic
co turbo nebo není někde prasklá hadice od turba?
Re: Nízký plnící tlak
Napsal: 02.07.2015 07:20
od stovka
To nevim ale myslel jsem si ze by aspon chytlo.
Nekdo mi poradil vymenit cidlo na liste ale i s listou stoji asi osum a nevim kde ho koupit samotne
Napsal: 03.07.2015 06:51
od vita_k
Má ho spousta lidí, co prodávají díly na Auta na sbazar.cz nebo bazos.cz
Re: Nízký plnící tlak
Napsal: 03.07.2015 11:02
od stovka
Diky za odpoved
Chtel bych kozpit nove za rozumnou cenu ne za osum tisic s listou
Re: Nízký plnící tlak
Napsal: 06.07.2015 06:38
od phofy
Takze diagnostikati pise nizky plnici tlak a ty chces vymenit cidlo na rail liste? To je jako kdybyti na kole upadla slapka a ty vymenil retez...

Re: Nízký plnící tlak
Napsal: 07.07.2015 10:10
od V12
Popis zavady sedi na nizky tlak paliva v raile. Ten dokaze chcipnut motor. Ked nefunguje turbo, motor sa nastartovat da. Len nepojde do vykonu. Predtym, nez by som sa obtazoval s vymenou snimaca tlaku paliva, by som vymenil palivovy filter. Ked je zaneseny, hlasky o nizkom tlaku paliva a chcipanie motora pod zatazou su velmi caste.
Aby motor nastartoval, musi byt dosiahnuty startovaci tlak paliva v raile, je to okolo 125 barov pre palivovy system Simenens / Conti / VDO, ktory sa pouziva v FFII 1.8TDCI, ostatne systemy su na tom plus minus par barov podobne. Ked cerpadlo nedokaze natlacit rail tymto tlakom, tak RJ neotvori vstrekovace a motor nenastartuje. Pricin, preco nie je dosiahnuty startovaci tlak je niekolko :
- zaneseny palivovy filter
- poskodene CR cerpadlo - vada regulatoru vystupneho tlaku (casta zavada Siemensov, obvykle sprevadzana hlaskami ESP malfunction pri vytoceni motora cez 4000 rpm)
- poskodeny a stale otvoreny vstrekovac, resp. viaznuca ihla v nom
- vadny FRP senzor (cidlo tlaku paliva)
Mam jednu otazku :
Ked Ti repasovali vstreky a cerpadlo, vycistili poriadne celu palivovu sustavu ? Ked nie, piliny z vadneho cerpadla znicili repasovane vstreky aj cerpadlo...