Klvys píše:Co to je za kec ze po faceliftu nejde zaslepit?ja jsem ho zaslepil,ale motor měl horší chod..zkoušel jsem to zaslepit z duvodu cukaní ne že by auto mělo špatné otačky atd..to že u 1.8tdci odchazi vstřiky a čerpadla a porouchavají se alternatory to je pravda no

Vstřiky odchází tak možná tobě a to proto že to tvoje auto někdo pokurvil .
Teď vám řeknu svůj příběh :
První FII 1,8TDCI koupeno v Eurodieslu Jihlava 57000km na motoru se neměnilo vůbec nic jen trubka k turbu dneska ji koupíte za 600kč jen tu hadici.
92000-pření kotouče- 2900kč
102000-zadní tlumiče -3200kč
108000-přední náboj pravý-2600kč
113000-hadice-1300kč
113500-přední tlumiče-3000kč
118000-náboj přední levý-2200kč
121200-rozvody,drážkovaný -měnil jsem pro sichr -řemen byl v pořádku-4200kč
129000-náboj zadní pravý-2600
132000-baterie-2070kč
141000-silenblok příčného ramene (ten sem urval já vymet jsem díru a pořádnou asi ve 100km/h)
Auto mi ve 147000km nabourali a šlo do světa věřim tomu že by sloužilo ještě několik let.
Druhý Focus II po FL rv.2008
Modrá služební plečka ,ale má správné srdce 1,8TDCI stav km 125000 uplná servisní historie.
Nicméně po koupi se dělalo.
129000-všechny desky +kotouče zadní na předek jsem použil starý z prvního Focuse nechal jsem je srovnat 3700kč na tyto součástky jsem dostal slevu z kupní ceny 5000kč.
131600-přední tlumiče 4500kč originál sada už bych je nekoupil vyrobené v Polsku
160000-rozvody kompletní oba řemeny ,všechny filtry i olej za 9000kč práce 3000kč -provedl mechanik z Fordu
A to je všechno na prvním jsem najel 90000km na motoru bez závad ,na druhém zatím 50000km bez závad.1,8TDCI nemá DPF filtr a nikdy ho neměla a EGR odchází těm co tankujou naftu co do euro IV nepatří a motaj se kolem komína mě EGR fungoval bezproblémů.
Všechno záleží na tom co koupíš a od koho
