problem - intenzita sviceni svetel + palubni desky

Odpovědět
Uživatelský avatar
meviphotography
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 03.08.2014 09:28

problem - intenzita sviceni svetel + palubni desky

Příspěvek od meviphotography » 20.02.2015 09:46

Dobre rano,

vcera vecer se mi prvne stalo, ze po nastartovani jsem svetla zapnul na parkovacky (abych videl na stredovej panel, kvuli topeni a vyhrivani predniho + zadniho skla), palubka se rozsvitila, vse co jsem potreboval pozapinal a chvili stal na parkovisti, nez se alespon celni okno domrazilo. Nasledne jsem svetla zapnul na potkavacky a statecne jsem vyrazil k domovu. Zdalo se, ze svetla sviti normalne (videl jsem na cestu), ale asi po 500-700m, kdy uz jsem jel po silnici v lese (tma jak v pr...) se intenzita hlavnich svetel i cele palubky (budiky + stredovej panel) zvysila a to dost rapidne, ze jsem se lek. :)
Jedine, co me napada, jestli se mi automaticky nevypnulo vyhrivani celniho skla a tim by klesl odber, ale ze by to bylo natolik rapidni??

Zkusenosti?

Diky :)
Ford Focus 1.8 16V, 85kW, combi, GHIA (2002)

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: problem - intenzita sviceni svetel + palubni desky

Příspěvek od vitut » 20.02.2015 10:06

Jaka byla casova prodleva mezi nastartovanim a zvysenim intenzity svetel? Jestli to bylo neco kolem jedne minuty, zameril bych se na alternator a rizene dobijeni. Hned po startu dobiji altik zatezove a pak nabiha rizene dobijeni. Muze tam byt nejaky problem ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
meviphotography
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 03.08.2014 09:28

Re: problem - intenzita sviceni svetel + palubni desky

Příspěvek od meviphotography » 20.02.2015 10:14

od startu to bylo 3-5 minut max...slabou baterkou to byt muze nebo ciste jenom altik?
Ford Focus 1.8 16V, 85kW, combi, GHIA (2002)

Uživatelský avatar
Andymaniac
Junior
Junior
Příspěvky: 480
Registrován: 21.10.2011 10:42
Bydliště: Praha 8

Re: problem - intenzita sviceni svetel + palubni desky

Příspěvek od Andymaniac » 20.02.2015 10:19

Nedavno jsem tu umísťoval energetickou bilanci. Dle Fordu bere vyhřívání čelního skla 1000W. tj. cca 80A. To je celkem zásadní spotřeba. Se slabším altíkem a baterkou to může slušně zahýbat.

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=41714
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: problem - intenzita sviceni svetel + palubni desky

Příspěvek od vitut » 20.02.2015 10:27

Kolem 5 minut vyhriva prave celni okno. Altik nabiha o dost drive a mel by drzet stale napeti. Slabsi baterka to nebude, ta se projevuje jinak.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
meviphotography
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 03.08.2014 09:28

Re: problem - intenzita sviceni svetel + palubni desky

Příspěvek od meviphotography » 20.02.2015 10:31

no nedivil bych se, ze by to delal odber, jestli jsem mu v jeden okamzik pozapinal temer 2000W...budu to muset vypozorovat a nejspis jeste dneska az pojedu vecer z prace :D jen se bojim, abych vubec odjel :D vecer to prubnu a dam vedet, jake jsou poznatky :)
btw baterku jsem v zari kupoval novou, takze samozrejme nevylucuju i ten altik ;)
Ford Focus 1.8 16V, 85kW, combi, GHIA (2002)

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: problem - intenzita sviceni svetel + palubni desky

Příspěvek od vitut » 20.02.2015 10:34

U FoFo1 je to celni okno znat docela hodne, celou vybavu tahne maximalne 90 A alternator, takze velke odbery bezi vicemene na baterii ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
meviphotography
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 03.08.2014 09:28

Re: problem - intenzita sviceni svetel + palubni desky

Příspěvek od meviphotography » 20.02.2015 10:42

kluci diky moc za poznatky, zkusim jet dneska teda autem a ne na kole, jak jsem mel v planu :D
Ford Focus 1.8 16V, 85kW, combi, GHIA (2002)

Uživatelský avatar
meviphotography
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 03.08.2014 09:28

Re: problem - intenzita sviceni svetel + palubni desky

Příspěvek od meviphotography » 20.02.2015 22:19

tak potvrzuju provotni domnenky, ze svitivost svetel a palubni desky ma sakra velkou souvislost s odberem energie vyhrevu celniho skla!! :) se zapnutym vyhrevem jsem jak bludicka Julie, s vypnutym svitim do nekonecna a jeste dal! :D

pro uplnost informace...vyhrev ZADNIHO okna nema tak velikej odber, aby to bylo znat na svitivosti svetel nebo palubky :)
Ford Focus 1.8 16V, 85kW, combi, GHIA (2002)

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: problem - intenzita sviceni svetel + palubni desky

Příspěvek od vitut » 20.02.2015 23:12

Zase se mi ale nezda, ze by to tak silene padalo. Ja po startu kdyz zapnu vyhrev predniho i zadniho, tak na vnitrni lampicce je poznat, ze to trcohu spadlo, ale bludicka to rozhodne neni. Zkus nastartovat, vzit multimetr a zmerit, jake mas napeti na baterii bez zateze a pri zapnutem vyhrevu. Nejspis Ti to pri vetsim odberu spadne az pod 12 V, coz znamena, ze je nacase zamerit se na vykon alternatoru. Podle me Te repase nemine ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13514
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: problem - intenzita sviceni svetel + palubni desky

Příspěvek od stano. » 22.02.2015 13:05

Alebo prechodove odpory na silovych vodicoch.

Odpovědět

Zpět na „Focus - interier - 1998-2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů