Hlasný klepot v motore TDDI
- jozuo
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 17.12.2012 18:18
Hlasný klepot v motore TDDI
Ahojte. Mám taký problém s mojím Focusom 1,8 TDDI, 66kW. V rámci jednej jazdy mi začalo hnusne klepať v motore, zvuk viac identifikujem v časti na vodičovej strane. Otáčkami sa zvuk zvyšuje, nikdy neprestane, vyšliapnutie spojky nič nerieši. Stretol sa s tým niekto? Na videu je to zreteľne počuť.
https://www.youtube.com/watch?v=dRDEW9MrMmA
https://www.youtube.com/watch?v=dRDEW9MrMmA
Ford Focus mk3 Combi 1.6 TDCi Econetic 77kW MT6 Titanium Plus
-
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 05.01.2010 16:15
- Bydliště: Praha
Re: Hlasný klepot v motore TDDI
Hmm, zní to hnusně a nevěští to nic dobrého. Jako první pomoc bych sundal řemen a zkusil to nastartovat. Je to za chvilku a alespoň zjistíš, jestli je to v motoru, nebo v něčem na řemenu (altík, servo, klima, pumpa atd.).
Kolik si s tím klepáním najel?
PK
Kolik si s tím klepáním najel?
PK
aktuálně: Focus combi 1.6tdci, 80kW titanium r.v. 2009
byl: Focus combi 1.8TDDI, 66kW trend r.v. 2002
byl: Escort combi 1,8TD 66 kW Ghia
byl: Focus combi 1.8TDDI, 66kW trend r.v. 2002
byl: Escort combi 1,8TD 66 kW Ghia
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9479
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13473
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Hlasný klepot v motore TDDI
Takto znela Fiatka, ked mala pripchaty hydrostel. Takze tiez sa priklanam za ventil.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Hlasný klepot v motore TDDI
Vzhledem k tomu, že tento motor nemá hydroštely ale pevný zdvihátka s podložkami, tak to ventil pravděpodobně nebude. U těchto motorů občas odejde pouzdro pístního čepu v ojnici a tohle bude pravděpodobně ten samej případ. Po demontáži hlavy to jde poznat tak, že pístem jde ve válci pootáčet.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- jozuo
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 17.12.2012 18:18
Re: Hlasný klepot v motore TDDI
Keď som s tým prišiel do servisu, povedali, aby som najprv vymenil olej, ak nepomôže a bude to pokračovať sú dve možnosti:
1. Nechať rozobrať motor, aby sa konkrétne prišlo na opravu ( cena do 1000€ )
2. Hodiť to na internet a predať.
Druhá možnosť ma absolútne neláka, nakoľko auto potrebujem. Ešte dodám že má najazdených necelých 192 000 km ( auto máme doma cca 10 rokov)
1. Nechať rozobrať motor, aby sa konkrétne prišlo na opravu ( cena do 1000€ )
2. Hodiť to na internet a predať.
Druhá možnosť ma absolútne neláka, nakoľko auto potrebujem. Ešte dodám že má najazdených necelých 192 000 km ( auto máme doma cca 10 rokov)
Ford Focus mk3 Combi 1.6 TDCi Econetic 77kW MT6 Titanium Plus
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Hlasný klepot v motore TDDI
Výměna oleje pokud ho byl dostatek a nemá přejetej výměnej interval nic nevyřeší - vyhozený peníze.
Shodit víko ventilů a zkontrolovat vůle ventilů. Pokud bude vůle v normě, shodit hlavu a zkusit pootáčet pístama. Na jednom pístu bude asi pouzdro pístního čepu vymlácený.
Pak je otázka jestli je snazší vyměnit ojnici s pístem, nebo sehnat jinej motor. Motor musí z auta v každým případě, protože skrz vanu se na ojnici nedá dostat. Blok se musí rozpůlit v rovině klikovýho hřídele a to se na autě nedá udělat.
Osobně bych asi sháněl jinej motor, nemůže bejt problém ho sehnat v dobrým stavu.
Shodit víko ventilů a zkontrolovat vůle ventilů. Pokud bude vůle v normě, shodit hlavu a zkusit pootáčet pístama. Na jednom pístu bude asi pouzdro pístního čepu vymlácený.
Pak je otázka jestli je snazší vyměnit ojnici s pístem, nebo sehnat jinej motor. Motor musí z auta v každým případě, protože skrz vanu se na ojnici nedá dostat. Blok se musí rozpůlit v rovině klikovýho hřídele a to se na autě nedá udělat.
Osobně bych asi sháněl jinej motor, nemůže bejt problém ho sehnat v dobrým stavu.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- jozuo
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 17.12.2012 18:18
Re: Hlasný klepot v motore TDDI
Počítam s tým, že motor pôjde von. Mechanika na to by som aj mal. Pomaly sa už pozerám po nete po schopnom TDDi, 66kW. Len ma prekvapilo že také niečo sa stalo pri takom nájazde. Všade som počúval o tom aký je ten motor málo poruchový.
Ford Focus mk3 Combi 1.6 TDCi Econetic 77kW MT6 Titanium Plus
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti