focus 1.8tdci nema tah
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 23.08.2014 07:19
focus 1.8tdci nema tah
Zdravim vas mam focusa 1.8 tdci 2 fl 2008 a mam problem s vykonom motora, slaba akceleracia motor zacina zaberat az od 2500 3000 otacok pri rozbiehani je ako skoda 120 a ma vysoku spotrebu v meste skoro 10 l, boli menene rozvody filtre bol som na diagnostike a chyba vahy vzduchu a preplnovanie turba povedali mi ze to turbo moze suvisiet aj s tou vahou vzduchu , rozbiehanie je pomaleeeeee ale neni problem na dialnici ist aj 170 km za hodinu viac som neskusal, a este ze je chyba v zhaveni asi je daky zhavic v prdeli moze mat aj zhavenie vpliv na vykon motora? Objednal som novu vahu vzduchu tak som zvedavy ci sa daco zmeni
- djcraty
- Junior
- Příspěvky: 294
- Registrován: 25.08.2013 21:41
- Bydliště: Most
Re: focus 1.8tdci nema tah
Žhavící svíčky určitě nemaj vliv na výkon motoru.. není to benzín. Takže tam jde, aby chytla nafta, když startuješ.
Zkus odpojit váhu a projet, jestli to pojede lépe, pokud jo je kaput
abys pak nekupoval zbytečně.
Zkus odpojit váhu a projet, jestli to pojede lépe, pokud jo je kaput

Ford Focus 2 2006 - 1.6 TDCi: EGR ON, DPF OFF, DECAT, úprava SW, Hybrid turbo (1,5 Bar)
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=39649

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=39649
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: focus 1.8tdci nema tah
bubob :
Potrebujeme dalsie informacie, pretoze toto vyzera na problem s turbom. Nedymi Ti to na cierno ? Alebo tmavosivo ? Cierny dym je vela nafty a malo vzduchu, problem moze byt v prasknutej tlakovej hadici od turba do chladica vzduchu, alebo od chladica vzduchu do motora. Toto by sa prejavovalo sycanim. Dalej to moze byt ovladanie variabilu turba - poskodena tenka podtlakova hadicka. A ako najhorsie - pridrete turbo. Samozrejme ako pise djcraty, moze to byt aj vadna vaha vzduchu, to je ale na tychto motoroch dost zriedkavy jav.
Potrebujeme dalsie informacie, pretoze toto vyzera na problem s turbom. Nedymi Ti to na cierno ? Alebo tmavosivo ? Cierny dym je vela nafty a malo vzduchu, problem moze byt v prasknutej tlakovej hadici od turba do chladica vzduchu, alebo od chladica vzduchu do motora. Toto by sa prejavovalo sycanim. Dalej to moze byt ovladanie variabilu turba - poskodena tenka podtlakova hadicka. A ako najhorsie - pridrete turbo. Samozrejme ako pise djcraty, moze to byt aj vadna vaha vzduchu, to je ale na tychto motoroch dost zriedkavy jav.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Andymaniac
- Junior
- Příspěvky: 480
- Registrován: 21.10.2011 10:42
- Bydliště: Praha 8
Re: focus 1.8tdci nema tah
Ahoj, zacinam mit obdobny problem. K tomu turbu, má opravdu 1,8 TDCi po FL (2008) podtlakovou regulaci turba ? Není náhodou elektronická ? Díky.
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: focus 1.8tdci nema tah
Je tam elektronická regulace.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 30.03.2016 14:31
Focus 1,8 tdci skace do nouzaku
Zdravim potreboval bych radu, mam Ford Focus 1,8 TDCI, rok vyroky 2010 najeto neco malo pres 150 000 km. Objevil se problem - jednotka zacala psat chyby P2263-E1 a U2023-E0 (alespon mi ukazuje ForScan). Nechal jsem udelat diagnostiku u Ford Homolka v Usti nad Labem (to je kapitola sama pro sebe, diagnostika lidovych 1300,- a aniz bych chtel byly mi udajne vymeneny zarovky, material vcetne prace dalsich 700,-
) Tam zjistili ze je praskla hadice k turbu (ta byla zkracena ale nicemu to nepomohlo, pozdejs jsem ji vymenil za novou). Mechanik mi jeste sdelil, ze je to problem turba, a ze se musi vymenit. Nechce se mi tomu verit pac auto jede dobre a turbo zabira.
Postrehy:
- Pri resetu DTC auto jede nekdy 5km, nekdy min a rozsviti se kontrolka ESP a auto se prepne do nouzaku.
- Obe DTC chyby se objevi soucasne.
- V nouzaku se objevi cukani motoru kdyz motor nezabira (ale jen kdyz drzi nohu na plynu, kdyz ne, necuka)
- Kdyz motor zabira, auto necuka, turbo taky zabira, zadny divny zvuky.
- Nevim jestli je normalni, ale steny hadice turba jsou od oleje, olej v motoru neubejva.
- Semtam se stane ze se z vyfuku objevi tmavej cernej kour + auto netahne. To ale trva jen kratce - 1-2 vteriny a pak je treba pul hodiny klid.
Screenshot z ForScanu: https://www.dropbox.com/s/y9gtbhvljlddx ... 0.png?dl=0
Je mi divny ze se v jeden cas objevi chyba ESP a Turba tak nevim ceho se chytit.. Pripadne nemeli by jste nekdo kontakt na dobrej servis v UL, TP, LT kde by si s tim mohli vedet rady? Diky vsem



Postrehy:
- Pri resetu DTC auto jede nekdy 5km, nekdy min a rozsviti se kontrolka ESP a auto se prepne do nouzaku.
- Obe DTC chyby se objevi soucasne.
- V nouzaku se objevi cukani motoru kdyz motor nezabira (ale jen kdyz drzi nohu na plynu, kdyz ne, necuka)
- Kdyz motor zabira, auto necuka, turbo taky zabira, zadny divny zvuky.
- Nevim jestli je normalni, ale steny hadice turba jsou od oleje, olej v motoru neubejva.
- Semtam se stane ze se z vyfuku objevi tmavej cernej kour + auto netahne. To ale trva jen kratce - 1-2 vteriny a pak je treba pul hodiny klid.
Screenshot z ForScanu: https://www.dropbox.com/s/y9gtbhvljlddx ... 0.png?dl=0
Je mi divny ze se v jeden cas objevi chyba ESP a Turba tak nevim ceho se chytit.. Pripadne nemeli by jste nekdo kontakt na dobrej servis v UL, TP, LT kde by si s tim mohli vedet rady? Diky vsem
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: focus 1.8tdci nema tah
Podla vsetkeho sa jedna o ucebnicovy priklad PJD - Pomsty Jazdeneho Diesla.
Hadica turba silne ohadzana od oleja signalizuje problem s loziskom turba - je uz privelmi opotrebovane, upchavka netesni a tlaci olej do sania. S velmi vysokou pravdepodobnostou pri presliapnuti plynu sa ozve velmi slabo pocutelne hiiiuuuuu - taky kovovy sirenovy zvuk, co je neklamny priznak, ze turbo naozaj potrebuje repas / vymenu, co mi pri 1.8TDCI naznacuje nie 150k km, ale o 100k viac
Chyba P2263 indikuje problem turba.
Rozsvecovanie ESP Fault alebo ESP Malfunction plus cukanie k tomu obvykle znamena dalsi tazky pruser - porucha regulatora tlaku na vytlaku commonrail cerpadla, riadiaca jednotka da pokyn na tlak paliva v raile X barov, ale ventil ho nie je schopny doregulovat. Ina, dost casta moznost je vadne cidlo tlaku paliva v raile. Prdel je v tom, ze tato zavada nie je zapisana v PCM a odhaluje sa iba velmi tazko a prakticky iba za jazdy citanim dat, co prakticky ziadny servis nerobi
Mno, asi by som to opravil co najlacnejsie a aby na tom neskrachoval, auta supol do vykupu.
EDIT :
Po preskumani vsetkeho mozneho odporucam zacat kontrolou variabilu turba vratane jeho ovladania, pociatok problemu moze byt prave tam.
Hadica turba silne ohadzana od oleja signalizuje problem s loziskom turba - je uz privelmi opotrebovane, upchavka netesni a tlaci olej do sania. S velmi vysokou pravdepodobnostou pri presliapnuti plynu sa ozve velmi slabo pocutelne hiiiuuuuu - taky kovovy sirenovy zvuk, co je neklamny priznak, ze turbo naozaj potrebuje repas / vymenu, co mi pri 1.8TDCI naznacuje nie 150k km, ale o 100k viac

Rozsvecovanie ESP Fault alebo ESP Malfunction plus cukanie k tomu obvykle znamena dalsi tazky pruser - porucha regulatora tlaku na vytlaku commonrail cerpadla, riadiaca jednotka da pokyn na tlak paliva v raile X barov, ale ventil ho nie je schopny doregulovat. Ina, dost casta moznost je vadne cidlo tlaku paliva v raile. Prdel je v tom, ze tato zavada nie je zapisana v PCM a odhaluje sa iba velmi tazko a prakticky iba za jazdy citanim dat, co prakticky ziadny servis nerobi

Mno, asi by som to opravil co najlacnejsie a aby na tom neskrachoval, auta supol do vykupu.
EDIT :
Po preskumani vsetkeho mozneho odporucam zacat kontrolou variabilu turba vratane jeho ovladania, pociatok problemu moze byt prave tam.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: focus 1.8tdci nema tah
V12: už mi sem ani nebavilo chodit když už si dlouho nepostrašil nějakýho majitele diesla.....
Trubky a hadice od turba jsou uvnitř vždy mastný od oleje. Pokud se olej z motoru neztrácí, není důvod se tím znepokojovat.
U 1,8TDCi u FF 2 má regulaci turba elektrickou, problém může být tedy pouze v elektrice . třeba snímací potenciometr může být poškozenej, řj. nemá zpětnou informaci o poloze lopatek a vyhodí chybu i když naklápění funguje.
Chyba P2263 se rozsvítí i při problému EGR ventilu, nebo při vadným snímači tlaku v potrubí, případně jeho elektroinstalace.
U2023 je komunikační chyba mezi moduly sítě CAN-BUS.

Trubky a hadice od turba jsou uvnitř vždy mastný od oleje. Pokud se olej z motoru neztrácí, není důvod se tím znepokojovat.
U 1,8TDCi u FF 2 má regulaci turba elektrickou, problém může být tedy pouze v elektrice . třeba snímací potenciometr může být poškozenej, řj. nemá zpětnou informaci o poloze lopatek a vyhodí chybu i když naklápění funguje.
Chyba P2263 se rozsvítí i při problému EGR ventilu, nebo při vadným snímači tlaku v potrubí, případně jeho elektroinstalace.
U2023 je komunikační chyba mezi moduly sítě CAN-BUS.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 30.03.2016 14:31
Re: focus 1.8tdci nema tah
Diky za odpovedi, ohledne ty chyby ESP - U2023 vysledoval jsem ze ve Forscanu je u ABS MODSTATE vzdycky error.. i po vymazu chyb, a to ani nemusim nastartovat.. viz https://www.dropbox.com/s/6ltn6s3m04zab ... 7.png?dl=0 tak to vypada ze to bude dalsi "problem" nezavislej na tom turbu zrejme nekde neco v elektrice. Manzelce se ted jednou "povedla" chyba U1900-20 - viz https://www.dropbox.com/s/iackpgc91ju8t ... 8.png?dl=0 ktera me v tom jen utvrzuje. Takze projedu kabely a zrejme to necham dat na repasi turba... ted jen premejslim jestli by nemohl bejt ten problem s turbem taky v elektrice, na tom samym miste..
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: focus 1.8tdci nema tah
To je prvních 150nebo třetích
Tyhle motory nemají problémy ve 150 tkm s turbem , důsledně zkontroluj hadice a všechny.
Jedině že s tím jezdí ,jak nemá.

Tyhle motory nemají problémy ve 150 tkm s turbem , důsledně zkontroluj hadice a všechny.
Jedině že s tím jezdí ,jak nemá.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 30.03.2016 14:31
Re: focus 1.8tdci nema tah
Prave ze prvnich, mam to auto od 78k km, nikdy zadnej problem. Predtim koupeno od Sixxtu (operativni leasing) s komplet historii... nemate nekdo tip na servis v usti, teplicich, decine?
- forinti
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 03.04.2015 22:22
1.8 TDCi - vadná série vstřikovačů 2008 a 2009
Zdravím, neslyšel jste někdo náhodou o vadné sérii vštřiků které se montovali mezi roky 2008 a 2009?
Dlouho jsem hledal co by mohlo způsobovat problémy u mého FF vyrobeného koncem roku 2008 až jsem našel toto téma:
http://www.fordownersclub.com/forums/to ... must-read/
Celkem přesně to vystihuje příznaky co mám:
* Objeví se až po zahřátí motoru, v zimě a mrazu je to výrazně lepší nebo úplně zmizí.
* Hlučné vstřiky po zahřátí.
* Pulzování až lehké cukání motoru při lehkém plynu kolem 1800 - 2000, silné záškuby při vetším zatížení a někdy to padne do nouzáku.
* Po znovunastartování se jede dál.
Zrovna ve čtvrtek to kolem 120 km/h na D1 spadlo do nouzáku. Po znovunastartování to bylo ok. Včera pro změnu při předjíždění cyklisty silný záškub a pak auto v protisměru, paráda. Z forscanu mám:
===PCM DTC P1203-61===
Code: P1203 - Cylinder No. 3 Injector Circuit Open/Shorted
Kabeláž se zdá být laickým pohledem dobrá.
Většina Ford dealerů o tom údajně nic "neví", ale existuje oficiální TSB 27/2012 (technical service bulletin, nevím překlad). Můžu sem dát případně celé znění, ale nevím jestli tím nebudu něco porušovat... Ale hovoří se tam o tom, že jde o vstřiky s výrobním číslem 3 na koci.
Doporučené částečné řešení je update kalibrace PCM například pro FF je to 7M51-BNA. Lze to někde sehnat a nahrát přes ELMconfig? S Ford servisy mám jen špatné zkušenosti :/
Díky
Edit: Ještě dodám že auto vůbec nekouří, a otáčky na volnoběh jsou stabilní. V zimě jsem startoval napoprvé, jen to mělo dost hrubý chod se zvýšenými otáčkami na 1200 prvních pár sekund.
Dlouho jsem hledal co by mohlo způsobovat problémy u mého FF vyrobeného koncem roku 2008 až jsem našel toto téma:
http://www.fordownersclub.com/forums/to ... must-read/
Celkem přesně to vystihuje příznaky co mám:
* Objeví se až po zahřátí motoru, v zimě a mrazu je to výrazně lepší nebo úplně zmizí.
* Hlučné vstřiky po zahřátí.
* Pulzování až lehké cukání motoru při lehkém plynu kolem 1800 - 2000, silné záškuby při vetším zatížení a někdy to padne do nouzáku.
* Po znovunastartování se jede dál.
Zrovna ve čtvrtek to kolem 120 km/h na D1 spadlo do nouzáku. Po znovunastartování to bylo ok. Včera pro změnu při předjíždění cyklisty silný záškub a pak auto v protisměru, paráda. Z forscanu mám:
===PCM DTC P1203-61===
Code: P1203 - Cylinder No. 3 Injector Circuit Open/Shorted
Kabeláž se zdá být laickým pohledem dobrá.
Většina Ford dealerů o tom údajně nic "neví", ale existuje oficiální TSB 27/2012 (technical service bulletin, nevím překlad). Můžu sem dát případně celé znění, ale nevím jestli tím nebudu něco porušovat... Ale hovoří se tam o tom, že jde o vstřiky s výrobním číslem 3 na koci.
Doporučené částečné řešení je update kalibrace PCM například pro FF je to 7M51-BNA. Lze to někde sehnat a nahrát přes ELMconfig? S Ford servisy mám jen špatné zkušenosti :/
Díky
Edit: Ještě dodám že auto vůbec nekouří, a otáčky na volnoběh jsou stabilní. V zimě jsem startoval napoprvé, jen to mělo dost hrubý chod se zvýšenými otáčkami na 1200 prvních pár sekund.
Ford Focus II 1.8 TDCi 85 kw, r.v. 2008, 223 000 km
- Andymaniac
- Junior
- Příspěvky: 480
- Registrován: 21.10.2011 10:42
- Bydliště: Praha 8
Re: 1.8 TDCi - vadná série vstřikovačů 2008 a 2009
Ano, FW BNA lze sehnat a nahrat pomoci Elmconfig. Nicméně být tebou, tak ještě jednou pořádně projdu vsechny konektory a to nejen a vstrikovacich, ale i tu velkou kostku na motoru a konektory na ridici jednotce motoru v blatniku. Pokud ani tak to nebude fungovat, tak ti nejspis opravdu odesel vstrikovac.
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: focus 1.8tdci nema tah
Ide o to, nakolko je to od oleja zahadzane. Pokial iba povlak, nic sa nedeje, dovod na znepokojenie je az vtedy, ked v tych trubkach a hadiciach ten olej proste je a pri odpojeni hadice kvapka.Jardak píše: Trubky a hadice od turba jsou uvnitř vždy mastný od oleje. Pokud se olej z motoru neztrácí, není důvod se tím znepokojovat.
Ako som uz pisal, zacat treba meranim dat za jazdy - plniaci tlak, tlak paliva v raile, poloha plynu. To je zaklad, potom sa da spekulovat dalej. Stretol som sa s pripadom, ze auto padalo do nudzaku, ked v servise vycitali zavady, ukazovalo to na vstrekovace a cerpadlo, pretoze poruchy boli vzdy dve - nizky tlak paliva v raile a vysoky tlak paliva v raile. Servis odporucil vymenu palivoveho systemu aj s robotou za 2500 EUR

S tym repasom turba sa neponahlaj, aby si zbytocne nevyhodil kopu penazi.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- forinti
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 03.04.2015 22:22
Re: 1.8 TDCi - vadná série vstřikovačů 2008 a 2009
O několik nouzových režimů na dálnici později...
Podle ELMConfigu to nakonec vypadá, že firmware BNA už v autě je, viz obrázek.
Snad tím nic neporušuji, ale tady je ten Technical service bulletin.
Podle ELMConfigu to nakonec vypadá, že firmware BNA už v autě je, viz obrázek.
Snad tím nic neporušuji, ale tady je ten Technical service bulletin.
TSB 27/2012
5/14/12 Excessive combustion noise and or hesitation during light load acceleration with the engine at high operating temperature
Subject/Concern: Excessive combustion noise and or hesitation during light load acceleration with the engine at high operating temperature
Model:
Focus 2004.75 (07/2004–07/2011) - stage 4 emission level only Build Date: 07/2008-12/2009
Build Code: 8D-9E
Assembly Plant: Saarlouis
Assembly Plant: Valencia
Engine: 1.8L Duratorq-TDCi (Lynx) Diesel
C-MAX 2003.75 (06/2003–07/2010) - stage 4 emission level only Build Date: 07/2008-12/2009
Build Code: 8D-9E
Assembly Plant: Valencia
Engine: 1.8L Duratorq-TDCi (Lynx) Diesel
Mondeo 2007.5 (02/2007–) - stage 4 emission level only Build Date: 07/2008-12/2009
Build Code: 8D-9E
Assembly Plant: Genk
Engine: 1.8L Duratorq-TDCi (Lynx) Diesel
Transit/Tourneo Connect 2002.5 (06/2002–) - stage 4 emission level only Build Date: 05/2008-01/2010
Build Code: 8C-AL
Assembly Plant: Kocaeli
Engine: 1.8L Duratorq-TDCi (Lynx) Diesel
Markets: All
Summary
If a 1.8L Duratorq-TDCi (Lynx) engine vehicle of the stated build periods, is noted for excessive combustion noise and or hesitation during light load acceleration with the engine at high operating temperature, please check the fuel injector nozzle part number. If the fuel injector nozzle part number end in 3, revised calibrations have been released to improve the fuel injector nozzle performance. These calibrations should not be applied if the fuel injector nozzle part number ends in 2.
This bulletin contains a list of the revised PCM calibrations which should be loaded, in order to rectify the concern.
NOTE: Use IDS-78.05 DVD and IDS-79.01 or a later version.
For markets where FordEtis IDS is used, refer to WB 45/2009 for the policy on using FordEtis IDS for warranty repairs. If FordEtis IDS is used to diagnose a customer's concern(s), select the appropriate customer symptom(s), follow any diagnostic, repair and post repair procedures presented, and ensure the completed diagnostic session file is transmitted to Ford. Failure to follow this process may affect any associated warranty claim submission. For markets where FordEtis IDS is not available, rectify this concern by following the attached service information.
Service Information
See Summary.
For markets where FordEtis IDS is used, connect FordEtis IDS and select the appropriate symptoms from the concern descriptions above. Follow the FordEtis IDS instructions to rectify this concern.
Item Description
- Inspect the part number of the fuel injector nozzle. If the part number end in 3, update the PCM calibration. New calibrations have been released via FordEtis IDS to compensate the fuel injector nozzle loss of performance.
NOTE: These calibrations should not be applied if the fuel injector nozzle part number ends in 2.
NOTE: Use IDS-78.05 DVD and IDS-79.01 or a later version.
NOTE: Before commencing module configuration or programming, connect the vehicle battery to a suitable external power supply in order to maintain a constant battery voltage throughout the procedure.
1. Reprogram the PCM using IDS.
C-MAX 2003.75 and Focus 2004.75
Vehicle PCM calibration chain (12A650) - Increased energy PCM calibration
C-MAX 2003.75 7M51-AU* (e.g. 7M51-AUK) update to 7M51-BPA or later
Focus 2004.75 7M51-BC* (e.g. 7M51-BCG) update to 7M51-BNA or later
Mondeo 2007.5
1.8L Duratorq-TDCi (Lynx) Diesel PCM calibration chain (12A650) - Increased energy PCM calibration
92kW/125PS with 5-Speed Manual Transmission 7G91-P* (e.g. 7G91-PJ) update to 7G91-AEA or later
92kW/125PS with 6-Speed Manual Transmission 7G91-Y* (e.g. 7G91-YK) update to 7G91-AGA or later
92kW/125PS with 5-Speed Manual Transmission Econetic 8G91-J* (e.g.8G91-JC) update to 7G91-AFA or later
Transit /Tourneo Connect 2002.5
1.8L Duratorq-TDCi (Lynx) Diesel(*) PCM calibration chain (12A650) - Increased energy PCM calibration
55kW/75PS without Diesel Particulate Filter (DPF) 7T11-H* (e.g. 7T11-HP) update to 7T11-BA or later
66kW/90PS without Diesel Particulate Filter (DPF) 7T11-D* (e.g. 7T11-DP) update to 7T11-EA or later
55kW/75PS without Diesel Particulate Filter (DPF) 9T11-H* (e.g. 9T11-HJ) update to 9T11-JA or later
66kW/90PS without Diesel Particulate Filter (DPF) 9T11-GJ* (e.g. 9T11-GJ) update to 9T11-NA or later
(*) Turbocharger with fixed turbine geometry only.
Ford Focus II 1.8 TDCi 85 kw, r.v. 2008, 223 000 km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host