Koroze / rez / podvozek auta při nájezdu 130 tis km
Napsal: 20.04.2014 18:49
Zdravím
narzail jsem na Focuse II z roku 2005, který mne zajímá pro koupi. Na tachometru má najeto 125 tis km. Serviska neexistuje. Auto mělo jediného majitele..tedy majitelku v Německu. Po zvednutí na zdviž je spodek silně orezlej...na motoru žádný únik provozních kapalin není. Ale vzadu jsou brzdy na prach a kryty tlumičů, které jsou asi z plechu se rozpadají jen na ně sahnete. Ale tlumiče samotné drží a nejsou vyteklé. Při míře koroze se mi nezdá nájezd 125 tis km, ale minimálně kolem 200 tis. Můžete někdo sdělit vlastní zkušenost s vizuální a mechanickou stránkou podvozku při hodnotě km po 130 tis? jak vypadá?
Jinak ostatní části podvozku jsou bez problému. Silentbloky jsou v pohodě, tlumiče taky, čepy vypadají taky v pohodě. Jen zadní ručka nebrzdí...jestli kvůli tomu, že tam nejsou skoro žádný desky nebo kvůli zarezlým lanovodům..nevím.
BUdu rád za zkušensosti od vás...
Díky
narzail jsem na Focuse II z roku 2005, který mne zajímá pro koupi. Na tachometru má najeto 125 tis km. Serviska neexistuje. Auto mělo jediného majitele..tedy majitelku v Německu. Po zvednutí na zdviž je spodek silně orezlej...na motoru žádný únik provozních kapalin není. Ale vzadu jsou brzdy na prach a kryty tlumičů, které jsou asi z plechu se rozpadají jen na ně sahnete. Ale tlumiče samotné drží a nejsou vyteklé. Při míře koroze se mi nezdá nájezd 125 tis km, ale minimálně kolem 200 tis. Můžete někdo sdělit vlastní zkušenost s vizuální a mechanickou stránkou podvozku při hodnotě km po 130 tis? jak vypadá?
Jinak ostatní části podvozku jsou bez problému. Silentbloky jsou v pohodě, tlumiče taky, čepy vypadají taky v pohodě. Jen zadní ručka nebrzdí...jestli kvůli tomu, že tam nejsou skoro žádný desky nebo kvůli zarezlým lanovodům..nevím.
BUdu rád za zkušensosti od vás...
Díky