Vliv firmware na BC
Napsal: 18.04.2014 06:46
Asi je tady dost lidí ,co si přehráli nebo nechali přehrát verzi firmware budíků.
Důvodem je např.,,vychytávka,,ford Ecomode.Tuto funkci na FFII normálně nenajdeme...
Chtěl bych zjistit ,jaké máte zkušenosti s novějšími verzemi vy.Názory se liší,většina lidí tvrdí ,že toto nemá vliv na spotřebu a pouze se změní informace zobrazující se na budících např.teplota vody.
Jak je to ale s průměrnou a okamžitou spotřebou ,dojezdem na BC? Tyto údaje se nezmění?
Situace u mně:
-původní firmware: teplota se vyhoupla na obligátních 90C za cca 4-5 min po cca 4-5 km.
jinak BC ukazoval řekl bych skoro přesné hodnoty spotřeby a dojezdu.
( metoda plné nádrže a ruční přepočtení spotřeby byla o 0,2-0,3 nižší než BC)
-verze 509: teplota na 90C už po 1 min jízdy,navíc se teplota 90C držela i po cca 2 hod při vypnutém motoru.Spotřeba dle BC se mi zdála nižší min o 0,5-1 l.
-verze 512: teplota roste pozvolna,dostane se na 90c po více než 10km,nyní když po ránu jsou teploty pod nulou se mi za 10min jízdy ručička dostane max na 70-80C( zobrazovací údaj na budíku) Zajímavé je ,že i na volnoběhu se např.průměrná spotřeba na displeji zobrazuje jako zvýšená . Po ujetí 10km a teplotě 60-80C je 0,9-1l/100.Až se auto ohřeje ,tak ukazuje normální hodnotu 0,8l/100.Průměrná spotřeba dle BC se mi zdá vyšší,ještě nemám zjištěno o kolik a tak zkusím natankovat plnou a zjistit reál.
Jak to tedy je,kecají jenom budíky nebo i informace na BC ?
Bude BC ukazovat jiné hodnoty spotřeby a dojezdu v závislost na nahraném firmware, nebo se jenom změní ukazatel teploty vody?
Důvodem je např.,,vychytávka,,ford Ecomode.Tuto funkci na FFII normálně nenajdeme...
Chtěl bych zjistit ,jaké máte zkušenosti s novějšími verzemi vy.Názory se liší,většina lidí tvrdí ,že toto nemá vliv na spotřebu a pouze se změní informace zobrazující se na budících např.teplota vody.
Jak je to ale s průměrnou a okamžitou spotřebou ,dojezdem na BC? Tyto údaje se nezmění?
Situace u mně:
-původní firmware: teplota se vyhoupla na obligátních 90C za cca 4-5 min po cca 4-5 km.
jinak BC ukazoval řekl bych skoro přesné hodnoty spotřeby a dojezdu.
( metoda plné nádrže a ruční přepočtení spotřeby byla o 0,2-0,3 nižší než BC)
-verze 509: teplota na 90C už po 1 min jízdy,navíc se teplota 90C držela i po cca 2 hod při vypnutém motoru.Spotřeba dle BC se mi zdála nižší min o 0,5-1 l.
-verze 512: teplota roste pozvolna,dostane se na 90c po více než 10km,nyní když po ránu jsou teploty pod nulou se mi za 10min jízdy ručička dostane max na 70-80C( zobrazovací údaj na budíku) Zajímavé je ,že i na volnoběhu se např.průměrná spotřeba na displeji zobrazuje jako zvýšená . Po ujetí 10km a teplotě 60-80C je 0,9-1l/100.Až se auto ohřeje ,tak ukazuje normální hodnotu 0,8l/100.Průměrná spotřeba dle BC se mi zdá vyšší,ještě nemám zjištěno o kolik a tak zkusím natankovat plnou a zjistit reál.

Jak to tedy je,kecají jenom budíky nebo i informace na BC ?
Bude BC ukazovat jiné hodnoty spotřeby a dojezdu v závislost na nahraném firmware, nebo se jenom změní ukazatel teploty vody?