Focus mk4 2018

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5082
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od Anduril » 27.09.2021 11:38

Vsimnul jsem si asi nejake dalsi "optimalizace vyroby" - tlacitka zamykani/odemykani zmizela z vnitrni kliky dveri a prestehovala se na ovladac na madle dveri - nahradila tlacitka pro vyber leve/prave zrcatko. Ovladac zrcatek se sdruzil do jednoho joysticku.
Přílohy
ovladace.jpg
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3669
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od Sentik » 27.09.2021 11:56

Tohle mi přijde i logický, dostat to vše na jedno místo... Je to tam vše po ruce a na jednom "panýlku", to chválim. (kam když nechceš, tak nesaháš, naopak u kliky člověk mačkal furt kde nechtel :oops: )

Je to tak stejný i v Pumě - což je dobrý, když mezi autama přeskakuješ. Jen to tlačítko na otvíraní oken je dost blízko těm ostatním.
Nedávno mi volala manželka, že má problém a po odemknutí se jí neodklopí zrcátka :oops:, jsem moc neprodapal panice, že by neco chcíplo, ale tak nějak správně odhadl, že omylem při otvírání okýnka u brány mačkla příklopení zrcátek .... To pak samo zcela správně zůstává aktivní i po příštím odemknutí/nastartování.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5082
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od Anduril » 27.09.2021 12:01

Puma to ma taky celkem nove, takhle to nebylo puvodne (bylo to jak drive ve Focusu, tlacitka zamykani u kliky). Podle me chteli usetrit (mene tlacitek, o jeden modul a par cm dratu mene, levnejsi klika - nemusi resit LHD/RHD) :mrgreen: Ale je fakt, ze treba zrcatka by se mi nastavovala lepe tim joystickem, kde stranu volim otocenim joysticku.
Naposledy upravil(a) Anduril dne 27.09.2021 12:05, celkem upraveno 1 x.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3669
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od Sentik » 27.09.2021 12:05

Tak zrovna tohle je věc, kterou obecně chválim ... nepřijde mi to jako šetření na nesprávným místě. Ovládací prvky pěkně u sebe a ještě stejný napříč modelama, to je něco, co se mi hodně líbí :palec_nahoru:

Stejně tak ovládání kolem panelu klimatizace - taky stejný.
Jediný, kde je to dost jiný jsou ovladače kolem řadičky (autom. parkování, stabilizace, S/S, u Pumy tam jsou ještě jízdní režimy), Focus to tam má řekl bych líp, Puma (asi kvůli nedostatku místa) trochu zmateně.

EDIT: Zrcátka se přiznám, že jsem nastavil jednou .. před rokem a něco a od tý doby na to nesahl, u druhýho auta to samý, akorat před par mesícema.... Si s tim příště pohraju a zavržu, když už to tam je :mrgreen:
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

milnick
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 04.06.2016 22:21
Bydliště: Praha

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od milnick » 27.09.2021 13:23

Anduril píše: 27.09.2021 11:38 Vsimnul jsem si asi nejake dalsi "optimalizace vyroby" - tlacitka zamykani/odemykani zmizela z vnitrni kliky dveri a prestehovala se na ovladac na madle dveri - nahradila tlacitka pro vyber leve/prave zrcatko. Ovladac zrcatek se sdruzil do jednoho joysticku.
Mne prijde fajn, ze si to "natvrdo" pamatuje zrcatko, ktere si nastavoval naposledy. To mi prijde nevyhoda predchoziho, ze musis nejdriv zvolit tlacitky zrcatko k nastaveni. Prakticky hybu jen s pravym a pomalu po kazde na to zapomenu a divim se, ze se nehybe.
Ford Focus mk4 Trend Edition 1.0 EcoBoost 92kW (profil)
ex: Ford Focus mk2 Trend 1.8 TDCI 85kW
ex: Ford Fiesta mk5 1.4 TDCI

Uživatelský avatar
venca.mar.
Junior
Junior
Příspěvky: 453
Registrován: 03.05.2011 14:10
Bydliště: Plzeň

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od venca.mar. » 25.01.2023 10:36

Zdravím,měl bych dotaz,kdo má ST MK4,potřeboval bych vědět velikosti ráfků a pneu alternativní k R19 co je na autě,to znamená R18 a R17 jestli je možnost.Díky za odpověď.
Je Ford Focus ST MK4 Performance 2019,2,3 EB,206KW,performance blue. Byl Ford Focus Titanium 2008, 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Šedá Sea Grey. Galerie - Můj šedivák

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3669
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od Sentik » 25.01.2023 16:23

Oficiální údaje z VT:
235/35 R19 91Y ET55

variabilní provedení vozidla:
215/50 R17 91Y 7.0x17 50
215/50 R17 95Q M+S 7.0x17 50
235/40 R18 95Y 8.0x18 55

Tak snad stačí takhle :) ... opsáno z VT mojeho před FL, po FL verze s track výbavou tuším nemá vůbec 17ky kvůli větším brzdám.... (co jsem tak četl na zahraničních forech)
EDIT:
Upraven jeden překlep, samozřejmě 235/40
Naposledy upravil(a) Sentik dne 25.01.2023 16:35, celkem upraveno 1 x.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
venca.mar.
Junior
Junior
Příspěvky: 453
Registrován: 03.05.2011 14:10
Bydliště: Plzeň

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od venca.mar. » 25.01.2023 16:33

Sentík díky,zajímá mě asi toto.Nevím jaký rozdíl je před Fl a Po Fl.
Je Ford Focus ST MK4 Performance 2019,2,3 EB,206KW,performance blue. Byl Ford Focus Titanium 2008, 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Šedá Sea Grey. Galerie - Můj šedivák

Uživatelský avatar
venca.mar.
Junior
Junior
Příspěvky: 453
Registrován: 03.05.2011 14:10
Bydliště: Plzeň

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od venca.mar. » 25.01.2023 16:35

Takže moje ypsilony 7Jx17 s gumama 215/50R17 na zimu v pohodě.Mám teď na nich letní 205/50.
Je Ford Focus ST MK4 Performance 2019,2,3 EB,206KW,performance blue. Byl Ford Focus Titanium 2008, 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Šedá Sea Grey. Galerie - Můj šedivák

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od ZaQik » 04.12.2023 07:43

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
lewis
Junior
Junior
Příspěvky: 250
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od lewis » 22.12.2023 18:31

Jojo...ZaQiku, právě proto jsem se rozhodl zakoupit poslední verzi fofíka...dokud je v prodeji . Jde opravdu o auto pro všechno. Především mě potěšil opravdu velkým zavazadlovým prostorem :palec_nahoru: , který mi připomíná mk1. Mohu porovnat...trojka na mě zase působí kvalitnějším zpracováním a tichostí motoru 1.0 ecoboosta a jízdy po dálnici. Hluk vnímám spíše ze zadní části. U čtyřky se zřejmě už šetří na detailech. Nechápu proč :? Ta celková velikost auta (je to vidět hlavně v motorovém prostoru) ve mě evokuje myšlenku, jako že tento poslední model focusu má trošku nahrazovat i mondeo :wink: Poslední kuga není dle mého názoru moc praktická...ale dobře se do ní leze :lol:. Jinak si u čtyřky hraju s odhlučňováním...zatím motorový prostor, nyní jsem objednal neorigo plastové podběhy a budu dál tlumit a tlumit..na těch plstěných co tam nyní montují by nic zřejmě nedrželo...nebo? Už to tu také někdo řešil? :wink:
Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red

Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.

Odpovědět

Zpět na „Ford“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů