Pokud jsi si skutecne jisty, ze to souvisi jen a pouze s vyskou hladiny paliva v nadrzi, tak je to 100procentne kos. Taky jsem si s tim uzil sve, u me byl problem s ucpanym sitkem.
Nejvetsi opruz je vyndat nadrz, pokud nemas nejakou zdviz nebo jamu. A i tak je tam par veci, ktere jsou trochu ztuha...treba odpojit nalevaci trubku do nadrze a nebo vyndat bez poskozeni hadicky od cerpadla pod zadnima sedackama...drzej tam fest v tech plastovejch objimkach a je potreba, aby to objimky prezily
Kdyz bude nadrz venku, mas vyhrano, tu velkou plastovou matici cerpadla na nadrzi vyklepes kladivem pres drevo a cerpadlo vyndas, je tam na bajonetu, nekdy drzi fest, ale jde to. Opatrne at neposkodis plovak.
Je mozny, ze na nic neprijdes, protoze pri manipulaci s cerpadlem budou asi padat slusne rany a sprosta slova a muze se to tam mezitim usadit
Na kosi pak vyjmes horni viko (zase debilni zamek kolem dokola) a mrknes dovnitr a bude ti to jasne, kudy a kdy proudi benzin.
Kdyz uz v tom budes, tak doporucuju dukladne prozkoumat nadrz, jestli tam neni sajrajt a pokud jo, tak hadickou odsat, vylit nadrz bohuzel dost dobre nejde, lepsi je primitivni podtlakove vysavani nekam do ciste nadoby a ten benzin zase pouzijes, staci precedit pres platno nebo nejakou hustejsi tkaninu.
Dale zkontrolovat a dukladne ocistit sitko zespoda na kosi, to je velka slabina, casto se kvuli tomu zbytecne meni cela cerpadla. Sito jde i opatrne vyloupnout, pak poradne kartackem a nejakym cisticim prostredkem vyprat. Je strasne jemny a i kdyz se zda pomerne cisty, tak muze bejt spatne prostupny a vyplati se to nezanedbat kvuli tomu spatnemu pristupu stejne jako mit nadrz bez bordelu.
A nakonec bezpecnost prace predevsim, budes tam mit hodne benzinovych vyparu a pak nejaky benzin v nadrzi, tak opatrne
