Dvojity pist
- viduka55
- Zkušený
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 17.03.2013 13:38
- Bydliště: Plzeň
Dvojity pist
Nevite nekdo proc nektere pisty jsou slozene ze dvou casti. Tzn. prvni cast ktera je spojena s ojnicí a druha cast na ktere jsou pistni krouzky je pripevnena k prvni casti tak ze je mezi nimi 1 mm mezera a ma vuli do stran
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie

Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie

- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8443
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Dvojity pist
Nějakej obrázek..?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- viduka55
- Zkušený
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 17.03.2013 13:38
- Bydliště: Plzeň
Re: Dvojity pist
V pondeli az budu v praci a budu ten motor davat dohromady tak to vycvaknu
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie

Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie

- viduka55
- Zkušený
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 17.03.2013 13:38
- Bydliště: Plzeň
Re: Dvojity pist
Taky tady jsou slibene fotky....tak schvalne kdo z Vas uz to videl
Tam kde jde oranzova sipka je cca milimetrova mezera do ostatnich mezer patri krouzky
Tam kde jde oranzova sipka je cca milimetrova mezera do ostatnich mezer patri krouzky
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie

Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie

- VH123
- Zkušený
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 09.04.2009 09:37
- Bydliště: Lovosice
Re: Dvojity pist
Není to kvůli odlišné teplotní roztažnosti oceli a hliníku?
Vojta
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
- viduka55
- Zkušený
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 17.03.2013 13:38
- Bydliště: Plzeň
Re: Dvojity pist
Jedna se o motor kterej vyrobil caterpillar kde vstriky jsou ovladany velmi vysokym tlakem oleje. Takze dle meho pohledu to bude opravdu z duvodu vetsi odolnosti slitiny ze ktere je hlava pisu delana. Zbytek je hlinikovy, aby pist nebyl tezky a netrpela tim klika.
Berte to s rezervou je to jen muj nazor
Berte to s rezervou je to jen muj nazor
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie

Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie

-
- Nováček
- Příspěvky: 152
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Plzeň-sever
Re: Dvojity pist
Je to tak trochu na hlavu postavený, ale to čemu říkáš hlava pístu je ve skutečnosti dno pístu. 

Ford Focus Combi TDDI 1999
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou
- viduka55
- Zkušený
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 17.03.2013 13:38
- Bydliště: Plzeň
Re: Dvojity pist
Co je postavene na hlavu??? Rikam tomu hlava protoze kdyz mas pist v poloze v jake ma spravne byt tak to je nahore proto hlava... 

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie

Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů