Stránka 1 z 1
C-MAX: Demontáž tunelu
Napsal: 30.08.2013 11:08
od Rike
Potřeboval bych se dostat do tunelu Ford C-max r.v. 2009. Viditelné šrouby jsem odmontoval, přes ruční brzdu se dostal ke 2 zacvakávacím bodům boku tunelu u řidiče, ale někde to drží na druhé straně, držák na pitím nejde vyndat a vůbec nevím, co s řadicí pákou, jestli ta je s tím nějak spojena nebo ne. Hrabal se v tom už někdo a řekl by mi postup?
Re: C-MAX: Demontáž tunelu
Napsal: 30.08.2013 11:16
od Adow
Jo, tak C-max, to je jiná... To jsem ještě nerozebíral. U Focusu je to tak, že rámeček kůže řadičky se vycvakne - to by mělo být stejné - a madlo řadičky i s manžetou odšroubuje. Focus má šroubek ještě pod držáky nápojů. C-maxe nedávno docela dost rozebíral
rov - asi by dokázal poradit něco víc:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 98#p916598
Re: C-MAX: Demontáž tunelu
Napsal: 30.08.2013 14:41
od Rike
Zkusím mu poslat vzkaz, díky. Taky tuším, že to drží někde pod držákem nápojů, ale netuším, jak ho vydolovat. A plasty u prahů jsi už zkoušel?
Re: C-MAX: Demontáž tunelu
Napsal: 30.08.2013 15:02
od Wolf78
O jaký tunel se jedná ?? Tunel s integrovanou loketní opěrkou ,nebo jen obyčejná bez ní ???
Re: C-MAX: Demontáž tunelu
Napsal: 30.08.2013 15:28
od Adow
Plasty u prahů jsou na Focusu jen nacvaknutý - stačí vzít zespodu a vycvaknout

Re: C-MAX: Demontáž tunelu
Napsal: 30.08.2013 19:40
od Rike
rov píše:O jaký tunel se jedná ?? Tunel s integrovanou loketní opěrkou ,nebo jen obyčejná bez ní ???
Integrovaná opěrka, taková ta s posunem vpřed.
Jinak plasty prahů jsem vyndal, díky!
Re: C-MAX: Demontáž tunelu
Napsal: 17.09.2013 15:19
od Asja
Taky se přidám k dotazu jak demontovat středový tunel u C-maxe (r. 2008) Titanium se zmíněnou - dopředu se vysunující loketkou.
Povolil jsem snad všechny šrouby a středový tunel ne a ne vytáhnout.
Poradí někdo komu se to podařilo? Moc by mi to pomohlo (foto, náčrtek)
Díky.
Re: C-MAX: Demontáž tunelu
Napsal: 18.09.2013 17:37
od Rike
Stačí napsat zprávu rovovi a rád ti poradí. Tipnu si, žes zapomněl na šroubek, který je vidět na levé hraně po otevření kaslíku a možná i na šroubky, ke kterým se dostaneš po odstranění toho nízkého a širokého kusu plastu nad nohama řidiče a spolujezdce. Pak je ještě po demontování horního krytu řadicí páky pár šroubků a pak už jen škubnout, protože v palubce ten tunel drží na 2 patentních spojích. Slovně asi naprd, ale třeba tě něco z toho trkne...