Takze jsem prohledal motor-talk.de a nasel jsem tam jedno tema. Nekdo se ptal na zkusenosti, debata byla podobna jako tady, nakonec se tam nasel jeden uzivatel, kterej si to pochvaloval. Samozrejme nelze cekat zazraky, ale jako auto pro provoz ve meste naprosto dostatecny a svizny (doslova napsal, ze v mestskym provozu "jede jako svine, sprinty na svetlech a projizdeni oranzovych - zadnej problem").

K jizde mimo mesto se tam bohuzel nevyjadril.
Pri procitani me ale zarazila jedna vec - udajne ma tahle verze stejnej stalej prevod, jako mely FF2 v 1.6ce (at obyc nebo Ti-VCT). Vzhledem k tomu, ze prevodovka je totozna (iB5), tak bych to videl jako zasadni nevyhodu:
FF2 mel stalej prevod 4.06, petka mela 0.88, ve vysledku to bylo peklo - pri 130ti motor tocil uz 4000rpm, bylo to hlucny a auto zralo jak protrzeny necky. Jestli je zprevodovani stejny i tady, tak potes koste

Ale dynamice to samozrejme prospeje (77/92 kW verze ma stalej prevod 3.82, takze je o par set otacek niz), coz by vysvetlovalo dojmy, ktery mi o tom sdeloval prodejce, ale pak je to skutecne auto jen do mesta a na okresky. Tuhle informaci by to chtelo nicmene overit...
Napadla me jedna vec - pokud nejezdis vyhradne mesto, uvazovals o 1.0 EB 74 kW? Bude to podle me vyrazne sviznejsi i uspornejsi... Navic, kdyz jsem kupoval auto ted na jare, tak napriklad jeden brnenskej prodejce mel akci, kdy 1.0 74 kW byla za cenu 1.6 63 kW...