FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.08.2013 21:21
FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
Zdravím a měl bych dotaz: má někdo zkušenosti s tímto motorem? Mám na mysli konkrétní jízdní a dynamické zkušenosti, nejen dojmy na základě infa z tabulek a katalogů. Je to skutečně až taková katastrofa? Je totiž obtížné najít zevrubnější informace o výkonové charakteristice tohoto motoru, např. křivku průběhu krouťáku jsem nikde nenašel, a to googluju už delší dobu.
výkon: 63 kW/6000 ot.
krout. moment: 141 Nm/2500 ot.
Moment je na tyto otáčky poměrně slušný. Takže, jezdíte s tím někdo?
výkon: 63 kW/6000 ot.
krout. moment: 141 Nm/2500 ot.
Moment je na tyto otáčky poměrně slušný. Takže, jezdíte s tím někdo?
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
Osobni zkusenost s tim nemam, ale nedavno jsem se bavil s prodejcem, ktery mi prodaval muj Ecoboost, a ten se sveril, ze tento motor je mu naladenim prijemnejsi nez 1.6 77kW. Ze pry ma prijemny spodni zatah, dynamiku v nizsich rychlostech slusnou. Nazval to idealnim motorem "na vesnici", coz jsem pochopil v konfrontaci s papirovymi hodnotami tak, ze ve meste je prijemne pruzny a na okreskach v rychlostech do 120 km/h plne dostacujici. Navic je pry celkem usporny.
Ale je to samozrejme zprostredkovane, nejel jsem s tim. Sam jsem zkousel pouze 77kw verzi, ktera sice nebyla spatna, ale nicim me nenadchla
Osobne bych asi souhlasil s nazorem prodejce, do mesta idealni, na okresky ok, na dalnici v ramci limitu asi taky. Zkus se nekde projet s predvadeckou a dej vedet 
Ale je to samozrejme zprostredkovane, nejel jsem s tim. Sam jsem zkousel pouze 77kw verzi, ktera sice nebyla spatna, ale nicim me nenadchla


Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.08.2013 21:21
Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
C4R3W:
díky za info, takhle nějak jsem si to taky představoval. Při max. krouťáku ve 2500/min. to asi při dálničních rychlostech nebude velká sláva. Ovšem zátah je to slušnej.
Sehnat toto jako předváděčku není zrovna nejdostupnější, většinou předvádějí ty lepší motory, ale ještě se pokusím...
díky za info, takhle nějak jsem si to taky představoval. Při max. krouťáku ve 2500/min. to asi při dálničních rychlostech nebude velká sláva. Ovšem zátah je to slušnej.
Sehnat toto jako předváděčku není zrovna nejdostupnější, většinou předvádějí ty lepší motory, ale ještě se pokusím...

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
Neco me napadlo:) Zkus proste kontaktovat importera s zadosti o pomoc - at ti pomuzou lokalizovat dealera, co to ma jako predvadecku...
http://www.ford.cz/SBE/TestDrive/p=1205023911465
Zadna poznamka tam sice neni, ale pred lety to fungovalo tak, ze ti zavolali od importera zpatky. Takze kdybys nezadal preferovanyho dealera...
Nevim, odkud ses, ale pokud se nezdari, zkus hledat u dealeru v mensich mestech, idealne mimo dalnicni tahy - ten motor tam svym urcenim bude idealne zapadat, takze je asi vetsi sance
Jinak techhle 63kw jsem hodne videl v rakouskejch autosalonech, tam se totiz vyplatej danove - takze to muzes zkusit tam
)
http://www.ford.cz/SBE/TestDrive/p=1205023911465
Zadna poznamka tam sice neni, ale pred lety to fungovalo tak, ze ti zavolali od importera zpatky. Takze kdybys nezadal preferovanyho dealera...

Nevim, odkud ses, ale pokud se nezdari, zkus hledat u dealeru v mensich mestech, idealne mimo dalnicni tahy - ten motor tam svym urcenim bude idealne zapadat, takze je asi vetsi sance


Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
Skladovky jsou videt i u nas, s timto motorem, ale jestli to poskytnout na predvedeni, to asi ne. To spise byvaji ty 77kW nebo ecoboosty.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
Skladovky jsou vzdycky, ale jezdit se s nima takhle neda:)) Proto ma moje vlakno, kde se zajimam o 1.0 74 kW, 0 odpovedi - vsichni dealeri ten motor maj na sklade, ale jako predvadecku to nemaj a skladovku ti nepujcej :/ A zatim si to zadnej odvazlivec nekoupil...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6810
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
Po tom, co tu někteří píšou, že nová 77kW je línější než má 74kW, tak do varianty se 63kW bych nešel už vůbec.. To bude trápení
.

Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.08.2013 21:21
Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
Adow:
právě z tohoto důvodu mě zajímají ty konkrétní jízdní zkušenosti, nikoliv dojmy a dohady. Přecházím z dodělávající Octavie I 1.6, která je v nižších otáčkách línější, protože maximum točáku má ve 3800/min. Tenhle motor má ve 2500/min. lepší průběh, proto se mi z hlediska pružnosti zdá lepší dokonce i než 77kW - ten má 150 Nm, ale až ve 4000-4500/min. Zkrátka, pokusím se sehnat předváděčku.
právě z tohoto důvodu mě zajímají ty konkrétní jízdní zkušenosti, nikoliv dojmy a dohady. Přecházím z dodělávající Octavie I 1.6, která je v nižších otáčkách línější, protože maximum točáku má ve 3800/min. Tenhle motor má ve 2500/min. lepší průběh, proto se mi z hlediska pružnosti zdá lepší dokonce i než 77kW - ten má 150 Nm, ale až ve 4000-4500/min. Zkrátka, pokusím se sehnat předváděčku.

- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6810
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
Brácha má dvojkovou Oktávku 1.6i. Musím bohužel říct, že její charakteristika by mi vyhovovala asi víc. Dole to jede líp - a nahoře mě to zas tak moc nezajímá
. Kdybych kupoval nový auto, jdu do ecoboostu. Sice bude mít třeba o něco nižší životnost, ale při mým nájezdu mi to nebude vadit a alespoň by to jelo..

Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3862
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
Adow, brat ma 1.6 MPI? Minuly tyzden som s tym bol na sluzobke a z motora som bol celkom milo prekvapeny. V nizsich otackach to asi islo lepsie ako Focus. A este viac sa mi pacilo odhlucnenie, ktore bolo o dost lepsie ako vo Focuse. Ale zasa sedacky a celkove jazdne vlastnosti .... 

- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6810
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
Jj, bude to 1.6 MPI, rok cca 2008. Docela se mi to motorově líbilo.. Sedačky a to okolo - tam se shodneme - máme podobný. Já jsem teď po dlouhé době jel služebním Mondeem 2008 (Ghia) a na sedadle jsem nemohl najít polohu, ve které bych si hověl jako v těch našich..
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
1.6 77 kW jsem porovnaval primo s FF2 1.6 74kW (oboji hatchback, rozdil v hmotnosti cca 30 kg) - prijel jsem do autosalonu svym FF2, presednul do predvadecky a pak zase zpatky
Znatelnej rozdil jsem nepocitil - prisla mi o trochu linejsi ve nejvyssich otackach, ale zase ma dalsi prevody (stalej prevod 3.82 vs. 4.06).
Prave ta 63 kW verze se udajne v nizsich otackach chova prijemneji a rozhodne bych to jako auto spis na mestskej provoz nezatracoval - jestli je naladeni skutecne takovy, tak proc ne; kdo jezdi mesto a okresky, ten bude spokojenej. Navic bych tipoval, ze bude uspornejsi.
Jinak 1.6 MPi je motor s dvouventilovou technikou, takze ma predpoklady pro lepsi zatah v nizkejch otackach -> naopak ve vyssich zvadne. Mam zkusenosti se slabsi, kdysi velmi popularni 55 kW verzi, ta tahla krasne odspodu, ale pri 4500 rpm rychle zvadla - paradni "featura" pri predjizdeni, pripadne podrazeni v dalnicnim kopci
))

Prave ta 63 kW verze se udajne v nizsich otackach chova prijemneji a rozhodne bych to jako auto spis na mestskej provoz nezatracoval - jestli je naladeni skutecne takovy, tak proc ne; kdo jezdi mesto a okresky, ten bude spokojenej. Navic bych tipoval, ze bude uspornejsi.
Jinak 1.6 MPi je motor s dvouventilovou technikou, takze ma predpoklady pro lepsi zatah v nizkejch otackach -> naopak ve vyssich zvadne. Mam zkusenosti se slabsi, kdysi velmi popularni 55 kW verzi, ta tahla krasne odspodu, ale pri 4500 rpm rychle zvadla - paradni "featura" pri predjizdeni, pripadne podrazeni v dalnicnim kopci

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
ten graf průběhu by mě zajímal, podle mě tam musí být strašný propad výkonu po 2500 což je zrovna pásmo okresek a dálnice
a až se ten motor kolem 4000 roztočí, tak zase nárůst výkonu. kdyby ten kroutící moment po 2500 nespadl a podal jen mírně nebo vůbec tak by ten motor měl i vyšší výkon když jeho maximum je v 6000 stejně jako 77 kw

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
Takze jsem prohledal motor-talk.de a nasel jsem tam jedno tema. Nekdo se ptal na zkusenosti, debata byla podobna jako tady, nakonec se tam nasel jeden uzivatel, kterej si to pochvaloval. Samozrejme nelze cekat zazraky, ale jako auto pro provoz ve meste naprosto dostatecny a svizny (doslova napsal, ze v mestskym provozu "jede jako svine, sprinty na svetlech a projizdeni oranzovych - zadnej problem").
K jizde mimo mesto se tam bohuzel nevyjadril.
Pri procitani me ale zarazila jedna vec - udajne ma tahle verze stejnej stalej prevod, jako mely FF2 v 1.6ce (at obyc nebo Ti-VCT). Vzhledem k tomu, ze prevodovka je totozna (iB5), tak bych to videl jako zasadni nevyhodu:
FF2 mel stalej prevod 4.06, petka mela 0.88, ve vysledku to bylo peklo - pri 130ti motor tocil uz 4000rpm, bylo to hlucny a auto zralo jak protrzeny necky. Jestli je zprevodovani stejny i tady, tak potes koste
Ale dynamice to samozrejme prospeje (77/92 kW verze ma stalej prevod 3.82, takze je o par set otacek niz), coz by vysvetlovalo dojmy, ktery mi o tom sdeloval prodejce, ale pak je to skutecne auto jen do mesta a na okresky. Tuhle informaci by to chtelo nicmene overit...
Napadla me jedna vec - pokud nejezdis vyhradne mesto, uvazovals o 1.0 EB 74 kW? Bude to podle me vyrazne sviznejsi i uspornejsi... Navic, kdyz jsem kupoval auto ted na jare, tak napriklad jeden brnenskej prodejce mel akci, kdy 1.0 74 kW byla za cenu 1.6 63 kW...

Pri procitani me ale zarazila jedna vec - udajne ma tahle verze stejnej stalej prevod, jako mely FF2 v 1.6ce (at obyc nebo Ti-VCT). Vzhledem k tomu, ze prevodovka je totozna (iB5), tak bych to videl jako zasadni nevyhodu:
FF2 mel stalej prevod 4.06, petka mela 0.88, ve vysledku to bylo peklo - pri 130ti motor tocil uz 4000rpm, bylo to hlucny a auto zralo jak protrzeny necky. Jestli je zprevodovani stejny i tady, tak potes koste

Napadla me jedna vec - pokud nejezdis vyhradne mesto, uvazovals o 1.0 EB 74 kW? Bude to podle me vyrazne sviznejsi i uspornejsi... Navic, kdyz jsem kupoval auto ted na jare, tak napriklad jeden brnenskej prodejce mel akci, kdy 1.0 74 kW byla za cenu 1.6 63 kW...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
A tady jsem k tomu nasel dalsi informace
http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... iente.html
Je potreba si to dukladne proklikat, ale je tam toho hodne... Kazdopadne udaje z tyhle stranky vyvraci predchozi domnenku o zprevodovani, stalej prevod je 3.82...

http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... iente.html
Je potreba si to dukladne proklikat, ale je tam toho hodne... Kazdopadne udaje z tyhle stranky vyvraci predchozi domnenku o zprevodovani, stalej prevod je 3.82...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů