Stránka 1 z 1
Výměna části palubní desky
Napsal: 04.07.2013 16:41
od mookie
rád bych se zeptal, co všechno obnáší výměna části palubní desky (viz obrázek) a jak to je náročná operace... mám v ní po předchozím majiteli díry od držáku telefonu a rád bych se jich zbavil
díky za rady
Re: Výměna části palubní desky
Napsal: 04.07.2013 16:46
od vitut
Jedine cela palubka, je to z jednoho kusu. Trocha prace to je, ale nic, co by se nedalo zvladnout s beznym vybavenim dilny. Samotnou palubku sezenes do 1000 Kc ...
Re: Výměna části palubní desky
Napsal: 04.07.2013 18:33
od FatBoySlim
mrkni ke me,tam vidis co vsechno musis vyndat,kdybys neco nevedel tak mi pisni ja ti zadarmo poradim

Re: Výměna části palubní desky
Napsal: 08.07.2013 14:38
od mookie
díky za info... dílnu nemám a před barákem na parkovišti se do tohodle radši pouštět nebudu
Re: Výměna části palubní desky
Napsal: 07.03.2023 16:39
od K EM
Nenašel jsem líp, tak to nasypu sem, akorát bych trochu změnil typ dotazu. Měl jsem u MK1 palubní desku dole. Teď mám trochu jinej nápad, mám vedle sebe 2x MK1 a rád bych palubní desky přehodil. Kompletně. Existuje způsob u MK1 jakej vždycky ukazujou ve videích z linky ve fabrice ? Něco jako 4 šrouby a v autě je palubka s přístrojovkou, klimatizací, rádiem, volantem ? Nebo se to ještě v roce 2002 takhle nedělalo?
Díky za postřehy
Re: Výměna části palubní desky
Napsal: 07.03.2023 17:07
od stano.
Lenze na videach to drzi specialny zeriav/ruka. Ako chces drzat vahu celej palubovky s klimou a vystuhami pocas uvolnovania srobov a potom ju vyberat von? Myslim, ze to nepojde.
Re: Výměna části palubní desky
Napsal: 07.03.2023 19:34
od K EM
Na chvíli si někoho půjčím... Mám takovou představu, že palubka váží tak 80 maximálně, je jasný, že kdyby to mělo být 200 tak už s tim nehnem...
Jeden focus pujde zaslouženě do šrotu, ale má palubní pc, 6cd visteon, a digiklimu. Druhej má manuální klimu s utrženým táhlem, rádio na kazety, bez pc. Navíc na tom do šrotu mám palubku flockovanou (vím že se to tu bere jako uchylárna ale musím říct že na průjezdy světlo stín to funguje fantasticky)
V tomhle rozsahu by to strašně dávalo smysl přehodit v kuse.
Re: Výměna části palubní desky
Napsal: 03.07.2023 17:57
od K EM
Tak já si tady budu tak drze pokračovat

Konečně jsem se k tomu dostal. A zatím to vypadá, že do MK1 se palubka nemontovala v kuse. Šrouby jsou poměrně přímočarý, povolí se obě strany a střed. Na ten je potřeba sundat středovou konzoli, celý uložení řadící páky, zadní ofuky. Tyč volantu je jeden šroub a na poslední šroub je potřeba sundat řidičovy dveře. Následujou kabely, na obou stranách jsou pod spodními krytkami velký konektory a zemnící body. Je potřeba vyndat kastlík a odpojit první tři konektory GEMu, konektor napájení motoru klimy a konektor klimy samotný. U řidiče jsem sundal pojistkovou skříň, ale ta by šla asi i odpojit. Problém je že hlavní kabelový svazek prochází od motorový pojistný skříňky do "tunelu" uchyceným na rám palubky zezadu. Pokud se nedá nějak inteligentně odpojit v motorovým prostoru, musela se palubka nastrojovat po usazení rámu...
Tak a teď k nějakým otázkám na chytřejší členy než jsem já.
Dárcovské auto má daleko vyšší výbavu a gem FB. Auto, kam to má přijít má gem FE. Chápu správně, že vyšší písmeno víc funkcí?
Na internetu jsem dohledal pouze funkce zamykání a tam je nějaký to blikání navíc + trojblik. Budu ještě zkoumat rozdíly v kabelážích ale zatím se mi zdají dost podobné.