Ahoj.
pred tyznom som bol v servise kde mi zistili ze musim menit na pravej strane predne a zadne lozisko. Tak som to spravil. Pri odchode zo servisu som si vsimol ze pri pomalej jazde a brzdeni mi zadne koleso , brzdenie tuka pravidelne ako keby bola skrutka v kolese. Nebral som to vazne lebo som si myslel ze si lozisko potrebuje sadnut. Teraz po tyzdni to ale stale neprestalo.
K tomu tiez na pravej strane predne menene lozisko tak auto mi po 1 dni zacalo pri vysej rychlosti a brzdeni trhat volantom.
Neviete co to je?
Oba pripady sa stali po oprave loziska.
mam ford focus tddi 1,8 66kw
Brzdy Klepanie , vibrovanie.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Brzdy Klepanie , vybrovanie.
Pokud to nastalo po opravě v servisu, tak tam pravděpodobně něco zmršili a je třeba tam zajet a ať dají auto do pořádku. Co tam udělali blbě se na dálku těžko určuje.... A opět jsi se netrefil do správnýho tématu.... 

je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 16.05.2013 13:25
Re: Brzdy Klepanie , vibrovanie.
prepac som tu novy 

-
- Nováček
- Příspěvky: 42
- Registrován: 18.10.2009 13:07
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Re: Brzdy Klepanie , vibrovanie.
Ahoj poradím ti jak zjistit jestli to špatně opravili - stalo se mi totiž to samé.
Po výměně ložiska mi špatně nalisovali nábor do kola byl cca o 1mm mimo osu. nakoby na křivo.
No a na kotouči to bylo 3mm - takže pak při brždění vybruje volant. a dělá to du du du du - jakoby tluče. a bude se to zhoršovat, protože se tak vybrzdí kotouč. Takže to neodkládej nebo budeš kupovat nové kotouče.
A jak to zjistíš:
Sundej kolo, matkama dotáhni koutouč. ze svářecího drátu si udělej jehlu a svěrkou připni k tlumiči - tak aby se šička jehly dotýkala kotouče a pak začni otáčet a zjistíš jestli se odaluje nebo přibližuje.
Aby jsi vyloučil, že není zvlněný kotouč - tak ho sundej a stejným postupem přilož jehlu na náboj.
Tato metoda se používá i v servisech když měří pokroucené kotouče.
Jen pro zasmání - než jsem na tuhle závadu přišel oddělal jsem dvoje kotouče

Po výměně ložiska mi špatně nalisovali nábor do kola byl cca o 1mm mimo osu. nakoby na křivo.
No a na kotouči to bylo 3mm - takže pak při brždění vybruje volant. a dělá to du du du du - jakoby tluče. a bude se to zhoršovat, protože se tak vybrzdí kotouč. Takže to neodkládej nebo budeš kupovat nové kotouče.

A jak to zjistíš:
Sundej kolo, matkama dotáhni koutouč. ze svářecího drátu si udělej jehlu a svěrkou připni k tlumiči - tak aby se šička jehly dotýkala kotouče a pak začni otáčet a zjistíš jestli se odaluje nebo přibližuje.
Aby jsi vyloučil, že není zvlněný kotouč - tak ho sundej a stejným postupem přilož jehlu na náboj.
Tato metoda se používá i v servisech když měří pokroucené kotouče.
Jen pro zasmání - než jsem na tuhle závadu přišel oddělal jsem dvoje kotouče


Ford Focus kombi
2002 - 1,8 TDCI 85kw
2002 - 1,8 TDCI 85kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 42
- Registrován: 18.10.2009 13:07
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Re: Brzdy Klepanie , vibrovanie.
Jo a abych nezapoměl, ale pokud ti to při brždění trhá volantem, rychle to řeš - nebo budeš měnit ještě řízení. 

Ford Focus kombi
2002 - 1,8 TDCI 85kw
2002 - 1,8 TDCI 85kw
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8443
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Brzdy Klepanie , vibrovanie.
O brzdách a vibrování apod. tady toho je docela dost. Prosím pokračujte v jednom z nalezených témat.
http://www.ford-focus.cz/forum/search.p ... mit=Hledat

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů