Já už nějakou dobu sleduju, že při přeřazování na vyšší stupeň (tedy spadnutí otáček téměř k volnoběžným) je slyšet mezi 1500 - 1000 ot./min. takové ufouknutí. Není to takové pískání jako tu kluci dávali na youtubu. A nedělá to vždy...někdy je to výraznější, jindy vůbec. S tím si myslím, že trochu povylezla spotřeba a nějak mi přijde, že to netáhne jako tenkját

A když třeba na čtyřku na to šlápnu do plnejch,tak kolem dvou tisíc otáček je znatelný takový lehký zaváhání, to pravidelně... Filtr vzduchovej je tam od minulého oleje,aktuálně tedy 12 000 km. Ještě jsem si všimnul, že když je auto mokrý, tak je po jízdě vždycky suchej zadní nárazník na straně u vejfuku, i je jeho spodní hrana (místo nejblíž koncovkám výfuku) teplotně zdeformovaná. Nevím, že by to u originálu bylo stejně, ta deformace je určitě až s novým tlumičem výfuku a to ještě po delším provozu... Tak dávám tipovačku,co by to mohlo být?

Turbo? Něco kolem výfuku?
