Klvys píše:To odepsali na to jestli bylo havarovane.
Dobrý den,
v kupní smlouvě garantujeme nehavarované nosné části. Pokud na voze byly nějaké lakové opravy během provozu, bohužel nejsme schopni ke každému vozu tuto skutečnost zjištovat přes autrizované servisy. Proto do inzerece uvádíme ke všem vozům čísla karoserie, podle kterého si může každý zákazník v daném autorizovaném servise, buď osobně nebo telefonicky prověřit veškerou hystorii a případné opravy.
S pozdravem
Takže když to přeložíme - pokud to odnesly plechy, nárazník apod., tak o tom nic nevědí a garantují to, jako nebourané. Pokud to opravili v neautorizovaném servisu, tak nevíš nic.
Takže spekulace - pokud to koupila přední náprava, tak to není nosná část a platí tedy garance, že vůz není havarovaný.
Pozor tedy na názvosloví!!!!! Pokud si pod určitým pojmem něco představuješ, neznamená to, že tomu skutečně tak je.
tym píše:Hm za mě osobně, pokud by vše sedělo (km, ne-bouračka, servisy) tak bych do toho šel, takhle malý nájezd málokdy člověk najde a pokud shání přesně tenhle typ FF, není co řešit.

Při koupi rozhodně NESPĚCHAT. Jestli je to fakt dobrý vůz, tak cena bude taková, že to hned tak někdo nekoupí. Pokud bude cena výhodná, bude tam ALE. Snad na něj přijdeš dřív, než to bude Tvoje.
Pokud Tě prodávající do něčeho tlačí, buď ve střehu.
Mně by třeba zajímalo, jak to bude s DPF. Při tak malém nájezdu bych se toho bál víc, než u auta, které ročně najede 50 tis. km. To kolem komína nedáš, takže šance, že regenerace probíhají, jak mají.
Obecně platí, že krátké jízdy znamenají větší zátěž. V manuálu k Hondě píšou - pokud Vaše cesty nemají víc jak 10 km a v zimě 20 km, zkraťte servisní intervaly na polovinu. Pokud jezdíte v horském terénu, zkraťte servisní intervaly na polovinu.