Vloni jsem u někoho kupoval Galaxy z Německa, se servisní knížkou. Při samotném prodeji mi dal jinou, od nějakého S-maxe. Ptal jsem se, kde je ke Galaxy. Začal se omlouvat, že ji nedopatřením vyměnil s tím, který si právě koupil onoho S-maxe. Dal mi na něj 2 čísla, já měl cestu kolem bydliště onoho zákazníka, tak jsem řekl, že si ji vyměníme (hloupost, že jsem na to přistoupil). Na těch dvou číslech nikdo nikdy S-maxe nekupoval, po několika urgencích mi řekl, že mu tu knížku z Německa neposlali, že ji nemají. Takže věděl, že ji nemá, přesto mne klamal, že ji vyměnil s jiným kupcem. Později se mi za to omluvil. Mimo jiné jsem zjistil, že auto nemá 132.000 km, ale víc jak 210.000 km, nepřetočil to "asi" on, ale prodejce, který mu to prodal v Německu (jeho problém je, že mi na to dal záruku a peníze za auto mi nevrátil). Také mi říkal, že to má z leasingovky. Nicméně podle německého techničáku to první majitel, nějaká německa firma, prodal nějakému Atisovi, což je turecké jméno, na webu jsem si ho našel, že kšeftuji s auty, takže asi tam to přetočili. Měl jsem na autě více poruch, ke cti pana Smotlachy mi je podle smlouvy (roční záruka na skryté závady) uhradil, cca 21.000 Kč. Přesto mi ale stále dluží za výměnu FAPu, od června 2014 - výměnu EGRu, přehrání softwaru, diagnostiky (cca 26.000 Kč, které mi potvrdil, že mi je uhradí). S FAPem mám problémy dodnes, stále mi přibývá nafta do oleje. Auto prakticky neprodejné.
Pokud byste tedy kupoval auto u Smotlachy, důkladně si všechno proklepte, papírovou i technickou stránku auta dříve, než mu dáte peníze. Zálohu bych mu nedával, snad jedině oproti nějaké záruce, nejlepší hmotné, třeba jeho autu
.
To je má zkušenost, ostatní ji mají snad lepší.