Stránka 1 z 1

Rozdiel medzi 1.8tdci 85 a 92kw

Napsal: 15.03.2007 00:26
od Krtho
Neviete nahodou aky je medzi nimi rozdiel?Predpokladam ze motory budu tie same.Bude tam ine turbo?Cerpadlo?Museli tam dodat nejaku techniku alebo tam upravili iba chip?

Napsal: 15.03.2007 11:26
od Konik
Pokud vím, tak se TDCi s 92 kw nevyrábělo. Zřejmě tam bude jen chip.

Napsal: 15.03.2007 15:01
od Krtho
Tieto motory sa montuju do Galaxy alebo do S-Maxa.Neviem presne.Ze sa to nemontuje do Focusa to mi je jasne.

Napsal: 15.03.2007 16:35
od Ahmed
Zalezi na tom, jak to je udelane. Bud se udela motor na nejaky vykon a pak nabidnou slabsi verzi nebo to byvaji ruzne motory, s jinym turbem a cerpadlem, pripadne jiny obsah. To bys musel nejak pozjistovat, jak to je u toho konkretniho auta.

Napsal: 20.03.2007 14:58
od Konik
Technická specifikace verze s 92 kw z S-Maxu:
1.8 Duratorq TDCi Euro IV 1753 cm3
Vznětový řadový čtyřválec / SOHC / 8V / litinová hlava a blok motoru / vysokotlaký systém vícebodového vstřikování common rail / turbodmychadlo s proměnlivou geometrií, mezichladičem a funkcí overboost / elektronická recirkulace výfukových plynů / velkohmotnostní setrvačník
92 kW (125 k) při 3700 min-1 320/340 Nm při 1800 min-1

a tady verze s 85 kw z Focusu II:
1.8 Duratorq TDCi 1753 cm3
Řadový čtyřválec / SOHC / 8ventilový / vysokotlaký systém přímého vícebodového vstřikování paliva typu common rail / turbodmychadlo s fixní geometrií, mezichladič a funkce krátkodobého zvýšení plnicího tlaku turbodmychadla / elektronicky řízená škrtící klapka / dvouhmotový setrvačník
85 kW (115 k) při 3700 min-1 280 / 300 Nm při 1900 min-1

Silnější verze má proměnlivou geometrii turbodmychadla a další drobné změny.

Napsal: 21.03.2007 14:41
od Lopik
hmm

Napsal: 22.03.2007 11:04
od Konik
Lopik píše:hmm
Překvapen? :)