Rozdiel medzi 1.8tdci 85 a 92kw
- Krtho
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Rozdiel medzi 1.8tdci 85 a 92kw
Neviete nahodou aky je medzi nimi rozdiel?Predpokladam ze motory budu tie same.Bude tam ine turbo?Cerpadlo?Museli tam dodat nejaku techniku alebo tam upravili iba chip?
Ford Focus Kombi 1.8TDCi Ghia Panther Black r.v.2006
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Technická specifikace verze s 92 kw z S-Maxu:
1.8 Duratorq TDCi Euro IV 1753 cm3
Vznětový řadový čtyřválec / SOHC / 8V / litinová hlava a blok motoru / vysokotlaký systém vícebodového vstřikování common rail / turbodmychadlo s proměnlivou geometrií, mezichladičem a funkcí overboost / elektronická recirkulace výfukových plynů / velkohmotnostní setrvačník
92 kW (125 k) při 3700 min-1 320/340 Nm při 1800 min-1
a tady verze s 85 kw z Focusu II:
1.8 Duratorq TDCi 1753 cm3
Řadový čtyřválec / SOHC / 8ventilový / vysokotlaký systém přímého vícebodového vstřikování paliva typu common rail / turbodmychadlo s fixní geometrií, mezichladič a funkce krátkodobého zvýšení plnicího tlaku turbodmychadla / elektronicky řízená škrtící klapka / dvouhmotový setrvačník
85 kW (115 k) při 3700 min-1 280 / 300 Nm při 1900 min-1
Silnější verze má proměnlivou geometrii turbodmychadla a další drobné změny.
1.8 Duratorq TDCi Euro IV 1753 cm3
Vznětový řadový čtyřválec / SOHC / 8V / litinová hlava a blok motoru / vysokotlaký systém vícebodového vstřikování common rail / turbodmychadlo s proměnlivou geometrií, mezichladičem a funkcí overboost / elektronická recirkulace výfukových plynů / velkohmotnostní setrvačník
92 kW (125 k) při 3700 min-1 320/340 Nm při 1800 min-1
a tady verze s 85 kw z Focusu II:
1.8 Duratorq TDCi 1753 cm3
Řadový čtyřválec / SOHC / 8ventilový / vysokotlaký systém přímého vícebodového vstřikování paliva typu common rail / turbodmychadlo s fixní geometrií, mezichladič a funkce krátkodobého zvýšení plnicího tlaku turbodmychadla / elektronicky řízená škrtící klapka / dvouhmotový setrvačník
85 kW (115 k) při 3700 min-1 280 / 300 Nm při 1900 min-1
Silnější verze má proměnlivou geometrii turbodmychadla a další drobné změny.
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- Lopik
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad nisou
- Kontaktovat uživatele:
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů