Rozdiel medzi 1.8tdci 85 a 92kw

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Krtho
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 02.02.2008 03:18

Rozdiel medzi 1.8tdci 85 a 92kw

Příspěvek od Krtho » 15.03.2007 00:26

Neviete nahodou aky je medzi nimi rozdiel?Predpokladam ze motory budu tie same.Bude tam ine turbo?Cerpadlo?Museli tam dodat nejaku techniku alebo tam upravili iba chip?
Ford Focus Kombi 1.8TDCi Ghia Panther Black r.v.2006

Uživatelský avatar
Konik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2979
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Konik » 15.03.2007 11:26

Pokud vím, tak se TDCi s 92 kw nevyrábělo. Zřejmě tam bude jen chip.
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)

Uživatelský avatar
Krtho
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Krtho » 15.03.2007 15:01

Tieto motory sa montuju do Galaxy alebo do S-Maxa.Neviem presne.Ze sa to nemontuje do Focusa to mi je jasne.
Ford Focus Kombi 1.8TDCi Ghia Panther Black r.v.2006

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 15.03.2007 16:35

Zalezi na tom, jak to je udelane. Bud se udela motor na nejaky vykon a pak nabidnou slabsi verzi nebo to byvaji ruzne motory, s jinym turbem a cerpadlem, pripadne jiny obsah. To bys musel nejak pozjistovat, jak to je u toho konkretniho auta.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Konik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2979
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Konik » 20.03.2007 14:58

Technická specifikace verze s 92 kw z S-Maxu:
1.8 Duratorq TDCi Euro IV 1753 cm3
Vznětový řadový čtyřválec / SOHC / 8V / litinová hlava a blok motoru / vysokotlaký systém vícebodového vstřikování common rail / turbodmychadlo s proměnlivou geometrií, mezichladičem a funkcí overboost / elektronická recirkulace výfukových plynů / velkohmotnostní setrvačník
92 kW (125 k) při 3700 min-1 320/340 Nm při 1800 min-1

a tady verze s 85 kw z Focusu II:
1.8 Duratorq TDCi 1753 cm3
Řadový čtyřválec / SOHC / 8ventilový / vysokotlaký systém přímého vícebodového vstřikování paliva typu common rail / turbodmychadlo s fixní geometrií, mezichladič a funkce krátkodobého zvýšení plnicího tlaku turbodmychadla / elektronicky řízená škrtící klapka / dvouhmotový setrvačník
85 kW (115 k) při 3700 min-1 280 / 300 Nm při 1900 min-1

Silnější verze má proměnlivou geometrii turbodmychadla a další drobné změny.
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)

Uživatelský avatar
Lopik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 180
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lopik » 21.03.2007 14:41

hmm
Ford Focus Trend 3.dv
TDci 150 PS r.v. 2002
barva Magnum :)

Uživatelský avatar
Konik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2979
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Konik » 22.03.2007 11:04

Lopik píše:hmm
Překvapen? :)
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů