vstøik.èerpadlo
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
vstøik.èerpadlo
Prosím o informace, kde je možné rychle odzkoušet pøípadnì repasovat vstøikovací èerpadlo na Ford Focus 1.8 TDDI 66kW, r.v.98. Pøedem díky za pomoc.
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
èerpadlo
foki díky za odpovìï na to èerpadlo. Mìl jsi pravdu, dìlají to v Zábøehu na Moravì a stálo to 39 000,- Kè. Jìštì jednou díky.
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
emise
Zdar! Myslite, ze je to zalezitost cerpadla nebo vstrikovani kdyz 1.8 TDDi, 2000, 115 000 nadmerne kouri? Doslova litaji z vyfuku SAZE!
(Ctecka ve ford servisu nasla houbeles). Díky

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
Re: èerpadlo
Týýý v..e!!! A co stojí nový, když repasovaný stojí 40K? To si to s tím dýzlem asi opravdu rozmyslím.alda píše:foki díky za odpovìï na to èerpadlo. Mìl jsi pravdu, dìlají to v Zábøehu na Moravì a stálo to 39 000,- Kè. Jìštì jednou díky.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
vstø.èerpadlo
Nový vstøikovací èerpadlo na 1.8 TDDi stojí 82 000,- bezDPH.
To je síla co ? Èau Alda
To je síla co ? Èau Alda
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
Mám nìkolik dotazù ohlednì vstøikovacího èerpadla. Osobnì mì trápí kouøivost a nepravidelný chod studeného TDdi.
Auto hulilo jako vojenská dýmovnice a pøi pøechodu pøes 1500 ot/min se jakoby hádali válce. Diagnostika fordu hlásila porucha vstøikování, tak jsem si nechal repasovat vstøikovací trysky pøes servis Fordu. Ten to poslal do Zábøehu na Moravì do Bosh servisu (PAS a.s.). Kouøivost se zlepšila, motor jede pravidelnìji, i když to není stále ono. Stoupla mi však spotøeba ze 6L na 8L/100 (Naftový filtr mám fungl nový, v tom to asi nebude). Na tryskách se musela provést repase, jelikož nešel první stupeò (nešel ani seøídit). Teï už jde, ale zase auto hodnì chlastá. Chci se zeptat, jestli se seøizuje poloha èerpadla, aby byl pøedstøik ve správnou dobu. Jestli s tím má nìkdo zkušenosti? Nemìl nìkdo podobnou závadu. Ještì se zajedu zeptat do Fordu. Pokud pošlou èerpadlo na seøízení do Bosh servisu,tak to bude stát zase minimálnì 15 000kè za rozebrání, nové tìsnìní, atd. Prý nechtìjí dávat èerpadlo na stolici bez pøedchozího vyèištìní, aby si ji neznièili. Pokud je ale problém v tom, že je èerpadlo rozhozený s motorem, tak si myslím že to nemusí pomoci a já zase vhodím peníze oknem za zbyteèný rozebrání èerpadla.
Rumcajs
Ford Focus; 1,8 Tddi; 66kw; 1999.
Auto hulilo jako vojenská dýmovnice a pøi pøechodu pøes 1500 ot/min se jakoby hádali válce. Diagnostika fordu hlásila porucha vstøikování, tak jsem si nechal repasovat vstøikovací trysky pøes servis Fordu. Ten to poslal do Zábøehu na Moravì do Bosh servisu (PAS a.s.). Kouøivost se zlepšila, motor jede pravidelnìji, i když to není stále ono. Stoupla mi však spotøeba ze 6L na 8L/100 (Naftový filtr mám fungl nový, v tom to asi nebude). Na tryskách se musela provést repase, jelikož nešel první stupeò (nešel ani seøídit). Teï už jde, ale zase auto hodnì chlastá. Chci se zeptat, jestli se seøizuje poloha èerpadla, aby byl pøedstøik ve správnou dobu. Jestli s tím má nìkdo zkušenosti? Nemìl nìkdo podobnou závadu. Ještì se zajedu zeptat do Fordu. Pokud pošlou èerpadlo na seøízení do Bosh servisu,tak to bude stát zase minimálnì 15 000kè za rozebrání, nové tìsnìní, atd. Prý nechtìjí dávat èerpadlo na stolici bez pøedchozího vyèištìní, aby si ji neznièili. Pokud je ale problém v tom, že je èerpadlo rozhozený s motorem, tak si myslím že to nemusí pomoci a já zase vhodím peníze oknem za zbyteèný rozebrání èerpadla.
Rumcajs
Ford Focus; 1,8 Tddi; 66kw; 1999.
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Zdárek, mám taky FF 1,8 Tddi, 90 koní, mě to kouří když za to pořádně vezmu, jinak se mi nezdá, že by kouřil hodně. Ptal jsem se ve fóru, jestli je normální, když se v trubkách k chladiči turba objeví olej.Foki mi napsal, že ho měl v každém dieselovém autě a možná to má souvislost s tím kouřením, protože do sání nejde čistý vzduch, ale vzduch s olejovou "směsí" . Třeba to má vliv, co já vím:-) Jinak za to čerpadlo to je strašná darda Kč, co? Můžu vědět, jakou máte cca spotřebu? Já jezdím v létě kolem 6,6 - 6,8 a v zimě 7,1 - 7,3. Jezdím hodně město. Taky se chci zeptat, jak to máte s výkonem auta, když jedete pomalu na dvojku a potřebujete zabrat, jestli se vám to taky jakoby udusí a teprve pak se to auto chytne a jede? Díky a čus.
-
- Junior
- Příspěvky: 401
- Registrován: 02.02.2008 03:47
Ahoj Chrome,
Mì to zaène kouøit hned po startu na volnobìh. Pøi pøidání plynu se to samozøejmì zhorší. Kouøení zmizí až po úplném zahøátí na provozní teplotu. Hodnì záleží jakou máš barvu kouøe. Mì to hulí do šeda. Když couvám pouštím si vnitøní okruh, jinak se vevnitø “dusíme“. Ještì že to má elektrickou klapku.
Co se týèe oleje v trubkách u turba, tak ten tam mám taky. Jelikož se mi ale olej neztrácí nevidím to jako závadu, protože každé turbo je mazané olejem a trochu propouští.
Objevuje se mi však olej v oblasti baterie (olejem poprskaná baterka a vzduch. filtr ze strany od motoru, vlhkej karter z téže strany, mastnej tapecírug nad ním). Asi nìjaká netìsnost. Pøesnì nemohu øíci od kud.
Co se týèe spotøeby, tak je o tom diskuse na cfc.fordclubs.org, kde nìkteøí borci píšou, že jezdí okolo 5,5L/ 100km, ale osobnì vidím reálnou okolo 6L/100km (což jsem mìl pøed opravou vstøikù). Jezdím hlavnì mìsto. Do práce to mám 7km tam a 7 km zpìt, takže furt studenej, pro diesel to není OK (další moje blbost). Bìžnì jsem dosahoval i s hulením jako dýmovnice spotøebu okolo 6,1L/100km.
Jelikož se s tím kouøením peru již rok, tak trochu z historie. Koupil jsem to z Bazaru - údajnì málo bouraný a dobøe opravený. Nevím tudíž kdo s tím co dìlal, jak starý jsou díly ze kterých to sesadili. Koupit takovej verk byla jedna z nejvìtších chyb mého života, jelikož je to slátaný tak na oko. Auto žralo 8L/100km. Kamarád, co ladí auta mi pošteloval vstøikovaèe (dìlá to bez diagnostiky). Auto sice nepøestalo hulit, ale spotøeba šla dolù na zmínìných 6L/100km. Tvrdil, že ty vstøikovaèe mají hodnì za sebou a nic víc se s tím nedá udìlat, jen vymìnit. Pøed vánoci jsem byl u Forda (dìlali mi rozvody a výmìnu poloosy). Studený motor se jim vùbec nezdál a diagnostika hlásila poruchu vstøikovacího èerpadla. Po repase trysek se hulení zmenšilo na polovinu, motor se již nehádá, diagnostika nehlásí žádnou poruchu. O chodu studeného motoru se však nedá øíct že by byl nìco extra. S oktávkou TDI 66kw, co mám obèas pùjèenou se hluk v kabinì nedá srovnávat. Ve svým Fokusu si pak pøipadám jako v 15 let starém tranzitu. Jinak auto má po pøidání plynu dobrý zátah, lepší než ta Oktávka.
Èau
Rumcajs
Ford Focus, 1,8Tddi, 66kW, 1999
Mì to zaène kouøit hned po startu na volnobìh. Pøi pøidání plynu se to samozøejmì zhorší. Kouøení zmizí až po úplném zahøátí na provozní teplotu. Hodnì záleží jakou máš barvu kouøe. Mì to hulí do šeda. Když couvám pouštím si vnitøní okruh, jinak se vevnitø “dusíme“. Ještì že to má elektrickou klapku.
Co se týèe oleje v trubkách u turba, tak ten tam mám taky. Jelikož se mi ale olej neztrácí nevidím to jako závadu, protože každé turbo je mazané olejem a trochu propouští.
Objevuje se mi však olej v oblasti baterie (olejem poprskaná baterka a vzduch. filtr ze strany od motoru, vlhkej karter z téže strany, mastnej tapecírug nad ním). Asi nìjaká netìsnost. Pøesnì nemohu øíci od kud.
Co se týèe spotøeby, tak je o tom diskuse na cfc.fordclubs.org, kde nìkteøí borci píšou, že jezdí okolo 5,5L/ 100km, ale osobnì vidím reálnou okolo 6L/100km (což jsem mìl pøed opravou vstøikù). Jezdím hlavnì mìsto. Do práce to mám 7km tam a 7 km zpìt, takže furt studenej, pro diesel to není OK (další moje blbost). Bìžnì jsem dosahoval i s hulením jako dýmovnice spotøebu okolo 6,1L/100km.
Jelikož se s tím kouøením peru již rok, tak trochu z historie. Koupil jsem to z Bazaru - údajnì málo bouraný a dobøe opravený. Nevím tudíž kdo s tím co dìlal, jak starý jsou díly ze kterých to sesadili. Koupit takovej verk byla jedna z nejvìtších chyb mého života, jelikož je to slátaný tak na oko. Auto žralo 8L/100km. Kamarád, co ladí auta mi pošteloval vstøikovaèe (dìlá to bez diagnostiky). Auto sice nepøestalo hulit, ale spotøeba šla dolù na zmínìných 6L/100km. Tvrdil, že ty vstøikovaèe mají hodnì za sebou a nic víc se s tím nedá udìlat, jen vymìnit. Pøed vánoci jsem byl u Forda (dìlali mi rozvody a výmìnu poloosy). Studený motor se jim vùbec nezdál a diagnostika hlásila poruchu vstøikovacího èerpadla. Po repase trysek se hulení zmenšilo na polovinu, motor se již nehádá, diagnostika nehlásí žádnou poruchu. O chodu studeného motoru se však nedá øíct že by byl nìco extra. S oktávkou TDI 66kw, co mám obèas pùjèenou se hluk v kabinì nedá srovnávat. Ve svým Fokusu si pak pøipadám jako v 15 let starém tranzitu. Jinak auto má po pøidání plynu dobrý zátah, lepší než ta Oktávka.
Èau
Rumcajs
Ford Focus, 1,8Tddi, 66kW, 1999
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti