"Aditivum" v popřípadě eolys co se dává v souvislosti s DPF.
Záleží co máš za typ, ale vzhledem k motorizaci, to bude bezúdržbové.
Co se týká filtru olejového, palivového, vzduchového a kabinového...
Já měním po 15. tis. olejový se vzduchovým, olej a teď jsem začal před výměnou dávat do oleje i "výplach motoru".
Palivový měním po 20. tis. Někde uvádí po dvou výměnách oleje, já jsem zvolil tento interval, v zimě ho měním s olejem, větší možnost vody a držení parafínu jak ve filtru tak v soustavě a větší možnost ucpání a pod.
Kabinový měním jednou za sezonu, hlavně po zimě i s dezinfekcí a čištění klimatizace.
Rozvody by se měli dělat po 100 tis. a ve 180 tis. kladky s vodní pumpou.
DPF uvádí životnost 140 - 250 tis. .podle toho kde auto předtím jezdilo, jestli byl čištění a pod.
Baterka se mění až začnou být starty delší a ani nabití nepomáhá...
Chladící kapalinu si nechávám změřit popřípadě dolít před zimou.
Brzdovka jednou do roka.
Kapalinu v posilovači jsem měnil hned při koupi.
Co se týče návodů rad a typů, možná tě bude zajímat tohle..
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?p=706094