Kouř při startu motoru u TDCI

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
EL
Junior
Junior
Příspěvky: 266
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostravsko

Kouř při startu motoru u TDCI

Příspěvek od EL » 06.03.2007 07:37

Zakouří vám motor TDCI při startu např. při delším stání ?
Naposledy upravil(a) EL dne 06.03.2007 19:38, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver

40007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 96
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 40007 » 06.03.2007 07:47

Nejak jsem to nezkoumal, ale řekl bych, že nekouří..... aspoň ne viditelně :lol:
das AUTO 2,0 TDI PD 103 kw r.v 2005
FORD Focus 1,8 TDCI combi /74kw. r.v 2003
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 06.03.2007 18:55

To se pozna jen, kdyz po nastartovani se pujdete podivat dozadu na vyfuk.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
PHECZ
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 656
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Votice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PHECZ » 09.03.2007 14:31

Já nevim, mám benzín, ale prostě vylítnou "saze", ne?
ObrázekFF 1.6 Ti-VTC,85kW,r.10, 5dv, Hatchback, černá panther"Galerie"

ObrázekFF 1.6 16V,74kW,r.99 5dv,Hatchback,stříbro "Galerie"

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 09.03.2007 21:52

PHECZ píše:Já nevim, mám benzín, ale prostě vylítnou "saze", ne?
To neni jak u kominu od kamen.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1017
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od hihi » 10.03.2007 00:15

Mě se naprosto běžně vyvalí šedý dým. Takový spíš obak a pak je klid. Typicky - ráno nastartuju - kouř, ujedu 2km, dopoledne stojím, odpoledne nastartuju - kouř. Vadí mi to (mám pocit, že je to moc...), ale co se holt dá dělat... Mimochodem, je-li tepleji (rano cca 6st a více, tak ten kouř není pravidlem. Dokonce bych řekl, že po předchozí delší jízdě (cca 100-200km) je to ráno taky podstatně lepší. Z toho usuzuji, že krátká trasa (kilometr, dva) dostane do soustavy něco (olej?), co se holt při startu projeví kouřem.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
Plch
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Plch » 04.04.2007 08:53

Mám stejný problém z raními starty při nižší teplotě. Z výfuku se vyvalí oblak kouře. Při jízdě než se mototr trochu zahřeje to kouří, jakmile je motor zahřátý, tak kouř není vidět bvůbec. Nevíte někdo čím by to mohlo být??
Focus combi 1.8 TDDI, r.v 2000 zelená metalíza

Uživatelský avatar
gappa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko, TV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od gappa » 04.04.2007 11:13

Plch píše:Mám stejný problém z raními starty při nižší teplotě. Z výfuku se vyvalí oblak kouře. Při jízdě než se mototr trochu zahřeje to kouří, jakmile je motor zahřátý, tak kouř není vidět bvůbec. Nevíte někdo čím by to mohlo být??
Kupoval si ho v bazari? A mal "zarucenych" 50000km?
Ak ano tak aj tu by mohol byt problem, ale asi tazko riesitelny - skor draho riesitelny. Ked ti motor chodi normalne, ma vykon - neiresil by som to, je to diesel.
Stare Tatry dymia viac..... :D
FORD FOCUS Combi 1,8TDCi, 10/2003 zelena met.
Obrázek

Uživatelský avatar
Plch
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Plch » 04.04.2007 13:08

kupoval jsem ho starší u forda mel najeto 114 000 ted mam 136000, olej ani chladici kapalina neuniká, nevím jestli je to normální... po cca 2 km kouřit přestane a je vše vpořádku.
Focus combi 1.8 TDDI, r.v 2000 zelená metalíza

Uživatelský avatar
jenda
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 940
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JC

Příspěvek od jenda » 04.04.2007 20:40

Ne, je potřeba se podívat, jaký kouř to je. Jestli je takový šedivý až doběla tak to je normální, kondenzuje tam voda a pak to tak vypadá a jestli je to tmavý kouř, úplně až černý tak pak nastává ta drahá varianta. :wink:
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
kostik
Junior
Junior
Příspěvky: 421
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzeňský kraj,Domažlice-Klatovy
Kontaktovat uživatele:

....

Příspěvek od kostik » 05.04.2007 00:00

a drahá varianta znamená jaký problém???? :roll:

Uživatelský avatar
Itak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Prievidza/Bratislava

draha varianta?

Příspěvek od Itak » 08.04.2007 12:24

8O

Tak mna asi zaujima draha varianta? Ja ked mojmu diesel-u sliapnem na krk tak dymi cierny dym. Pred rokom mi jeden tipek vravel ze mam vymenit palivovy filter, tak som ho aj niekedy takto na jar pred rokom vymenil (spolu pri vymene oleja, a vs, ostatnych filtrov). No a potom to bolo viac-menej v pohode. v decembri som bol menit olej vo forde (summit bratislava) a casom pocas zimy zase zacal dymit ako divy - vzdy ked pridam (nezavisy od prev stupna).

Tak teda co je zle, zase palivovy filter, alebo nejaka drahsia varianta?
FF 1.8TDCi, 2001, (115+24)k, 3d, black<br>

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Re: draha varianta?

Příspěvek od Ahmed » 08.04.2007 20:14

Itak píše:8O

Tak mna asi zaujima draha varianta? Ja ked mojmu diesel-u sliapnem na krk tak dymi cierny dym. Pred rokom mi jeden tipek vravel ze mam vymenit palivovy filter, tak som ho aj niekedy takto na jar pred rokom vymenil (spolu pri vymene oleja, a vs, ostatnych filtrov). No a potom to bolo viac-menej v pohode. v decembri som bol menit olej vo forde (summit bratislava) a casom pocas zimy zase zacal dymit ako divy - vzdy ked pridam (nezavisy od prev stupna).

Tak teda co je zle, zase palivovy filter, alebo nejaka drahsia varianta?
Palivovy filtr bys mel menit kazdy rok. Tvuj problem by mohl delat EGR ventil, pohledej tady na foru, je to tu popsane.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host