
problém s motorem ford focus 1.8 tdci
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 17.06.2012 17:48
problém s motorem ford focus 1.8 tdci
problém nastal už včera auto nechytlo tak jsem nabil baterku a poté auto chytlo zkoušel jsem to 2x po sobě a ok, potom že odjedem a nic auto pri startováni jen na začátku škytlo a nic a to opakovaně, nabíjim tedy znovu a pred chvili auto chytlo a že ho projedu po cca 200metrech auto chciplo pri jizdě, (to už se mi stavalo pred tím cca 4x do měsice za posledni 2 měsice že jedu a auto z ničeho nic chcipne) ale auto po více startovani chytlo a že aspon dojedu dom a po dalších cca 200 metrech chciplo a už jsem nenastartoval vůbec. nemá někdo radu co s tím může byt? jestli to pomuže tak včera pri dáni baterky do auta a dani kličku do prvni polohy tak mirně skakali rafičky jak otačky tak rafička na rychlost, ale to mi pred tím nedělalo. 

-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 17.06.2012 17:48
Re: problém s motorem ford focus 1.8 tdci
tak jsem auto měl odstavený a po hodce příjdu, sednu a odjedu, ale bojim se jet někam dál aby to nechciplo po cestě... je to nepředvídatelný...
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: problém s motorem ford focus 1.8 tdci
Čidlo polohy vačkovýho hřídele.(asi) Cena asi 900 kč.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: problém s motorem ford focus 1.8 tdci
Vacsinou ho staci iba vycistit od zeleznych pilin, ktore sa prichytia na jeho magnete.
Ak sa to ale stane pocas jazdy, tak co viem, svieti kontrolka motora. Ak to skape takto, bez priznakov a chyb, zeby nieco s palivovym sytemom?
Ak sa to ale stane pocas jazdy, tak co viem, svieti kontrolka motora. Ak to skape takto, bez priznakov a chyb, zeby nieco s palivovym sytemom?
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: problém s motorem ford focus 1.8 tdci
Vadná baterie? Zkus tam dát zaručeně dobrou se správnou kapacitou a dostatečným startovacím proudem.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 17.06.2012 17:48
Re: problém s motorem ford focus 1.8 tdci
díky za radu zkusím to
ted to jdu zkusit a chytlo bez problému. tak zkusím čidlo a baterku 


- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: problém s motorem ford focus 1.8 tdci
Čidlo polohy vačky je na víku hlavy válců a zasahuje do prostoru vačkovýho hřídele,kde žádný piliny nemají co dělat. stano. má patrně na mysli čidlo polohy kliky,kde odcházející dvouhmota vyrábí piliny a ty se nalepí na čidlo.
Koukni na víko hlavy válců,pokud tam máš ještě čidlo staršího provedení černý barvy,bude to pravděpodobně příčina. (novější je šedý)
Koukni na víko hlavy válců,pokud tam máš ještě čidlo staršího provedení černý barvy,bude to pravděpodobně příčina. (novější je šedý)
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: problém s motorem ford focus 1.8 tdci
Ano, cidlo polohy klukoveho hriadela som myslel. Tam su piliny. Cidlo vackoveho je hore, omyvane olejom. To byva cistucke. No aj tak moze byt pokazene
Sorry, nejako zbrklo som to cital

Sorry, nejako zbrklo som to cital

-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 17.06.2012 17:48
Re: problém s motorem ford focus 1.8 tdci
koukal jsem na čidlo u vačky a jak se nasazuje konektor tak je to tam praskly. tim by to taky mohlo být to chcípáni?
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 17.06.2012 17:48
Re: problém s motorem ford focus 1.8 tdci
kde je to čidlo klikové hřídele? zkusím ho vyčistit... zkoušel jsem čidlo vačky a baterku a to už je 100% ok, tak nevim, auto jakoby ze začatku jen skitne, ale nic... problikává žhavení při startovani.. 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: problém s motorem ford focus 1.8 tdci
Cidlo klukovky hladaj niekde pri hlavnej remenici, lepsie povedane za nou.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: problém s motorem ford focus 1.8 tdci
Čidlo klikovýho hřídele je na zadní části motoru poblíž výstupu pravý poloosy z převodovky. Dostaneš se na něj pouze ze spodu.
Co dobíjení,jaký je napětí na aku při chodu motoru?
Co dobíjení,jaký je napětí na aku při chodu motoru?
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 17.06.2012 17:48
Re: problém s motorem ford focus 1.8 tdci
jaký je dobíjení nevím, auto už 2 dny nejezdí... doufám že to bude tim čidlem jinak nevím... jeden den to jezdi normálně, pak to zase nechytá, nabíjím baterku dám do auta a nic...občas při startiváni škyta, pak třeba ani to ne, další den znova pak zase nic... nevím co ještě vyzkoušet.... 

- priwi
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.08.2008 23:07
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s motorem ford focus 1.8 tdci
Pokud ti bliká žhavení při startování a motor nenaskočí, tak to dělá mně cca 1-2x do měsíce. Počítač hlásí problém s čidlem tlaku paliva v railu (nízký tlak). Ale dokud jde nastartovat, tak to neřešim (dělá to tak už tři roky
). Na takový závady je nejlepší pořídit diag. kabel ( http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... iagnostiku ) Na Ebay za pár stovek.

Focus 1,8 TDCi 85kW kombi, r. v. 2002
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: problém s motorem ford focus 1.8 tdci
Asi by som nemal odvahu 3 roky jazdit s autom, ktore startuje na heslo. Vozim v tom rodinu a vidina, ze cestou na dovolenku to na odpocivadle niekde v prdeli za hraniciami chcipnem a viac to nenatoci ma docela desi.
Treba ist na diagnostiku, zapnut dataloger a monitorovat tlak paliva v raile. Aby CR diesel naskocil, potrebuje minimalny startovaci tlak 125 barov (CR system Continental / Siemens, ostatne na tom budu plus minus rovnako). Ak ho nema, nenatoci a moznosti zavady su v podstate 2 :
1. vadne cidlo tlaku paliva v raile, konektor, kabel atd.
2. vadny regulacny ventil tlaku paliva
Ak si dobre pamatam, niekde sa tu uz riesil problem s vadnym konektorom FRP senzora, vyriesila to zdrhovacia paska a auto bezvadne jazdi dalej.
Rovnaky problem som mal aj ja - moj ex 2.0TDCI z casu na cas nebol ochotny startovat. Ziadnu chybu to nedalo, ale ani neblikala kontrolka. Raz to urobil pri napichnutej diagnostike a zistil som prave takmer nulovy startovaci tlak. Po opatovnom pokuse o start uz natocil normalne. S tym pravdepodobne suvisela aj ina zavada - po vytoceni motora cez 4000 otacok obcas auto zahlasilo ESP malfunction. Chybovy kod diagnostiky opat nic. Pricina bola v zanesenom a viaznucom regulatore tlaku paliva v raile, skusenejsi mi poradili :
1. vyjazdit niekolko nadrzi vysokoaditivovanej nafty
2. ak nepomoze 1), pouzit aditivum na cistenie palivovej sustavy
3. ak nepomoze 2), rychlo sa zbavit auta, lebo je to zaciatok kua drahych problemov
V mojom pripade stacil 1). Ale o pol roka slo auto aj tak k certu.
Treba ist na diagnostiku, zapnut dataloger a monitorovat tlak paliva v raile. Aby CR diesel naskocil, potrebuje minimalny startovaci tlak 125 barov (CR system Continental / Siemens, ostatne na tom budu plus minus rovnako). Ak ho nema, nenatoci a moznosti zavady su v podstate 2 :
1. vadne cidlo tlaku paliva v raile, konektor, kabel atd.
2. vadny regulacny ventil tlaku paliva
Ak si dobre pamatam, niekde sa tu uz riesil problem s vadnym konektorom FRP senzora, vyriesila to zdrhovacia paska a auto bezvadne jazdi dalej.
Rovnaky problem som mal aj ja - moj ex 2.0TDCI z casu na cas nebol ochotny startovat. Ziadnu chybu to nedalo, ale ani neblikala kontrolka. Raz to urobil pri napichnutej diagnostike a zistil som prave takmer nulovy startovaci tlak. Po opatovnom pokuse o start uz natocil normalne. S tym pravdepodobne suvisela aj ina zavada - po vytoceni motora cez 4000 otacok obcas auto zahlasilo ESP malfunction. Chybovy kod diagnostiky opat nic. Pricina bola v zanesenom a viaznucom regulatore tlaku paliva v raile, skusenejsi mi poradili :
1. vyjazdit niekolko nadrzi vysokoaditivovanej nafty
2. ak nepomoze 1), pouzit aditivum na cistenie palivovej sustavy
3. ak nepomoze 2), rychlo sa zbavit auta, lebo je to zaciatok kua drahych problemov
V mojom pripade stacil 1). Ale o pol roka slo auto aj tak k certu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 2 hosti