Stránka 1 z 1

Syčení v motoru :)

Napsal: 25.07.2012 10:03
od maryn
Měl jsem v poslední době problém se svíčkami - jelo mi to na 2 válce - takže výměna svíček za neoriginální (po 3tis km nic moc), nové kabely k nim a cívka (ta byla špatná, byla nahrazena jinou ze staršího auta).

Auto při zrychlování občas škubne, není to tak plynulé, jako před výše uvedenou poruchou, takže se chystám vyměnit svíčky za origo, cívku zatím nechám.

A teď dotaz - trochu jsem zkoumal motor a slyším takové syčení, jak kdyby někde netěsnil vzduch. Snažil jsem se to lokalizovat a je to na místě, které jsem označil na obrázku. Jedná se o nějaké napojení malých hadiček, bohužel netuším co to je.

Pojedu s tím do servisu, ale rád bych měl aspoň trochu představu o co se jedná, ať mě zase někdo netahá za nos a podobně. Předem moc díky! :nazdravi:

PS: ta fotka je z netu, jde o ten samý motor 1.6 co mám. ilustrační obrázek :wink:

Re: Syčení v motoru :)

Napsal: 25.07.2012 11:09
od spanel
No, obrázej není moc velký, ale nebude to palivová soustava? Nepřisává to tam falešný vzduch???

Re: Syčení v motoru :)

Napsal: 25.07.2012 11:27
od maryn
Porovnávám to s Etzoldem a asi to bude palivová soustava. Auto jede tak normálně, jen 2 dny zpět svídila kontrolka motoru. Po odpojení baterky a novém zapojení funguje zas OK, jen to syčení se mi zdá divné.

Re: Syčení v motoru :)

Napsal: 25.07.2012 12:44
od pbjun
No prvne zajdi do fordu a investuj 400kc (4x 100) za origo svicky, motory zetec jsou na neorigo svicky hodne haklive. Druha vec je to syceni, spise bych to videl na jednu z hadicek ktere jsou pod parozim.

Re: Syčení v motoru :)

Napsal: 07.08.2012 12:03
od cumel

Re: Syčení v motoru :)

Napsal: 07.08.2012 12:50
od maryn
Díky za info, téma můžeme uzavřít, budu to sledovat na tom odkazu.

Neorigo svíčky jsem vyměnil za originální a je to docela dost poznat. Se zapnutou klimou to jede jak před tím s vypnutou :) Takže maximální spokojenost :beer:

Re: Syčení v motoru :)

Napsal: 27.11.2024 23:07
od vladka1
Taky mně postihlo syčení nebo možná trochu s přídavkem cvrlikání. Ale jen ve vyšší rychlosti a pod plynem (ca od poloviny plynu do plnýho a jak se ubere tak syčení zmizí). Jede to normálně, i spotřeba beze změny, volnoběh nízkej a nekolísá... Prohlížel jsem podtlaky a všechny vypadaj v pohodě, díra žádná, odvětrání kliky hadice změklý nejsou.. Na místě při čumění do motoru nesyčí nic. Záhada.. Akorát posilovač jsem neprohlížel detailně, vidět na něj je blbě. Syčení je z kabiny slyšet zleva. Nemá někdo tucha co to může být? Když to jede normálně tak se v tom moc vrtat nechci, aby to jet nepřestalo :mrgreen: