Stránka 1 z 2
Maly vykon v nizkych otackach
Napsal: 14.07.2012 12:31
od tikon
Zdravim,potreboval bych poradit mam focuce 1.6l 74kw rok 2001. Asi tak do dvou tisic otacek ma auto maly vykon potom trochu pocukne a jede zdase normalne, uz jsem vymenil myslim se ze skoro vse, ale porad bez zadne zmeny, mozna se to uz tady nekde resilo , ale nepodarilo se mi nic podobneho najit. Dekuji za kazdou radu.
Re: Maly vykon v nizkych otackach
Napsal: 08.09.2012 11:41
od tikon
Opravdu nikdo nemate zadny napad???
Re: Maly vykon v nizkych otackach
Napsal: 08.09.2012 11:53
od stano.
Sviecky original Motorcraft (ziadne ine!), skontrolovat vysokonapatove (svieckove) kable a skontrolovat cievku. Na 99,9% je chyba v tych veciach. Tipujem to na neoriginal sviecky.
Re: Maly vykon v nizkych otackach
Napsal: 08.09.2012 12:00
od tikon
Svicky ,kabely i civku jsem menil, svicky nekolikrat a stale nic na diagnostice vse ok. ovsem je pravda ze u techto aut toho diagnostika moc neumi.
Re: Maly vykon v nizkych otackach
Napsal: 08.09.2012 12:21
od micinka
může být vadný konektor váhy vzduchu, měl jsem podobný problém u focuse 1.8i 1998, po hrátkách v motorovém prostoru jsem nepřipojil váhu vzduchu, při nižších otáčkách se vždy zakuckal, zkontroluj jestli je konekfor vpořádku, popř. použít sprej na kontakty, nebo vyměnit konektor

Re: Maly vykon v nizkych otackach
Napsal: 08.09.2012 12:22
od stano.
Sviecky mas ake? Znacka a typ.
Re: Maly vykon v nizkych otackach
Napsal: 08.09.2012 12:25
od tikon
U tohoto motoru neni vaha vzduchu, ale pouze cidlo v sacim potrubi, to je v poradku i propojovaci kabe s konektorem, taky me to napadlo, zkousel jsem oboji vymenit ale beze zmeny.
Re: Maly vykon v nizkych otackach
Napsal: 08.09.2012 12:27
od tikon
Svicky jsou ngk urcene primo pro tento motr, bjezne je montujem a nikdy nebyl problem.
Re: Maly vykon v nizkych otackach
Napsal: 08.09.2012 16:27
od petulak
Snímač klapky?

Re: Maly vykon v nizkych otackach
Napsal: 08.09.2012 16:56
od ballu
Zťukni odtrh na svíčkách na 1 mm.

Re: Maly vykon v nizkych otackach
Napsal: 08.09.2012 18:30
od stano.
Na druhom FoFo, 1.4 Zetec - co je v podstate ten isty motor - boli tiez NGK urcene pre tento motor. Dokonca platinove. Po par tis. km to zacalo robit presne to iste. Vymena za original Motorcraft pomohla.
Odtrh na nich mas kolko? Kolko km maju najazdene?
Nema ten motor druhe, slabsie, kopnutie niekde cez 3000ot/min pri pridavani pod plnym plynom?
Re: Maly vykon v nizkych otackach
Napsal: 10.09.2012 21:09
od cev
stano. píše:
Nema ten motor druhe, slabsie, kopnutie niekde cez 3000ot/min pri pridavani pod plnym plynom?
ahoj, a to by znamenalo co?
Re: Maly vykon v nizkych otackach
Napsal: 10.09.2012 23:35
od Stenly
Pokud vyloženě necuká, tak to bude tímto:
Pozorovatelné je to na 3-ku do táhlého kopce.
Pod 2000ot netrápím ani služební ropáky

Re: Maly vykon v nizkych otackach
Napsal: 11.09.2012 01:03
od tikon
Nejde o to ze bych auto trapil pod otackama, ale na priklad se zapnutou klimatizyci se stim neda skoro rozjet musim to hodne drzet na spojce. Snimac na klapce i klapku jsem taky daval jine. Svicky jsem zkousel davat original z jineho, pochybuji ze by to bylo svickama. Asi to hodim nekde ze skale.
Re: Maly vykon v nizkych otackach
Napsal: 11.09.2012 08:09
od stano.
cev píše:stano. píše:
Nema ten motor druhe, slabsie, kopnutie niekde cez 3000ot/min pri pridavani pod plnym plynom?
ahoj, a to by znamenalo co?
Na oboch FoFo doma a co som cital aj od inych to znamenalo problemy so systemom cievka/kable/sviecky. Najlepsi test je ustalit rychlost na 40km/h, zaradit 4. stupen a plyn na podlahu. Prakticky v momente byva 1. silnejsie trhnutie a dalsie, slabsie, niekde za 3000ot/min. Z oboch aut hned leteli sviecky (v jednom platinove Bosch, ale tie uz mali 60t km, v druhom platinove NGK s ledva 30t km). Dal som original Motorcraft, na 1.8 som elektrody priklepol na 1mm a odvtedy pokoj.