Stránka 1 z 4
Vybitá baterie
Napsal: 17.02.2007 22:28
od Carlos64
Auto jsem měl mimo provoz 14 dnů v garáži, uzamčené dálkovým ovládáním, všechny dveře včetně kufru zamknuté, rádio vypnuté a přesto jsem zjistil vybitou baterii.Mám nového Focuse combi, r.v.10/2006.Takže jsem nastartoval přes kabely.Netuší někdo co mohlo způsobit vybití baterie?
Napsal: 18.02.2007 11:01
od 4100
A nemohla odejít samotná baterie? Dej ji otestovat - nabít a pod zátěží měřit napětí, kolik vydrží...
Napsal: 18.02.2007 11:29
od Carlos64
To by snad neměla, ale děkuji za radu, udělám to až pojedu do autosalonu, zatím baterie drží.
Napsal: 18.02.2007 11:35
od Dany
Baterie byla slabá, 14dnů nečinnosti stačí k tomu, abys nenastartoval. Tchýně nechala feldu měsíc v garáži a po měsíci se nerosvítily ani kontrolky. Nabili jsmě přez noc baterku i přestože byla bezůdržbová a není problém. Ty starší kousky se holt asi budou muset sem tam proplesknout.

Napsal: 18.02.2007 13:18
od Fuks
Taky bych to viděl na slabou baterii, ale máš to rok výroby 2006 což je divný. Záleží jak dlouhé jezdíš trasy, aby se stačila dobít. Přes zimu dostává víc zabrat.

Napsal: 18.02.2007 14:34
od pelen
Priklad:
Mas tam asi 44Ah baterku. Trvaly odber se pohybuje asi 0,15A (pokryje hodiny, ridici jednotku, imobilizer a dalkove).
14*24*0,2=50,4Ah
Tak proto byla vybita. A to se jeste neuvazovalo s normalnim poklesem kapacity samovybijenim baterky a s tim, ze baterka nemusela byt nabita naplno. Na delsi odstaveni auta se doporucuje pripojit na baterku maly zdroj, ktery pokryva trvaly odber. Je to cena, kterou platime za elektronicke vymozenosti modernich aut.

Napsal: 18.02.2007 21:05
od Carlos64
Děkuji všem za informace a vysvětlení, opravdu jsem nečekal, že se ozve tolik šikovných páníčků od forďajsů.Ještě jednou díky a hodně zdaru všem¨.
Napsal: 24.02.2007 20:08
od freebiker
Vím, že je už asi pozdě radit, ale pokud někde budeš déle stát a budeš venku, tak ti radím koupit tuhle solární věcičku!
http://www.ddtechnik.cz/k/13-119-Solarn ... 37ac3eed0e - používal jsem to přes zimu, a neměl jsem problém.
Napsal: 24.02.2007 20:11
od freebiker
Napsal: 25.02.2007 11:19
od swm
[quote="pelen"]Priklad:
Mas tam asi 44Ah baterku. Trvaly odber se pohybuje asi 0,15A (pokryje hodiny, ridici jednotku, imobilizer a dalkove).
14*24*0,2=50,4Ah[/uote]
Odber 150mA u zamknuteho auta je moc... bys mel vybite auto uz po 12 dnech v lete na dovolene

Realnejsi je tech 50-60 mA i s alarmem.
Napsal: 25.02.2007 21:36
od pelen
150mA byl odhad, takto podobny odber jsem nameril u Fabie. Chtelo by to zmerit u FoFo. Nevyhoda je, ze na poly baterky jde vice jak jeden kablik, jinak bych uz to klestakem zmeril.
Napsal: 25.02.2007 22:52
od swm
http://www.uamk-cr.cz/infoservis/infose ... 7&rok=2006
Pod tech 50 mA mi kdysi namerili na zamcenem aute s alarmem (Magicar).
Re: Vybitá baterie
Napsal: 27.02.2010 12:41
od Bomiňo
Večer jsem přijel, zapoměl jsem klíč zapnutý v poloze l. a ráno po 12 hodinách vidím svítit palubní počítač a display rádia, vzpoměl jsem si na ten klíč, tak jsem ho vypnul. Za 2 hodiny chci nastartovat a jen chrčení od startéru......Vůbec motorem neotočil. 2 hodiny baterka na nabíječce a už jsem nastartoval.
Jezdíme v zimě většinou krátké trasy (5-10km), 2-3x za měsíc delší (25-50km). Startovalo to do teď normálně, za půl roku co auto mám, jsem ještě na nabíječce nedobíjel.
Je normální to vybití???
Re: Vybitá baterie
Napsal: 27.02.2010 16:53
od kaminek
Já bych řekl že to vybití baterie v tvém případě je normální .Benzínové motory mají baterie s menší kapacitou a když ještě píšeš , že jezdíš krátké trasy ,tak ani ta baterie předtím nebyla nabitá na 100% ,ale počítám tak na 75-80% ,ale velmi důležité je ji co nejdříve dobít.
Re: Vybitá baterie
Napsal: 27.02.2010 19:03
od Black66
Spotřebu jsem kdysi měřil - přes zapalovač jsem připojil náhradní zdroj a s ním do serie multimetr a pak jsem odpojil baterku. Matně si vzpomínám, že spotřeba byla ještě menší, než 50 mA (nemám alarm).