tak jsem se stal novým majitelem FOFO 1.6 benzín, 74kW, rv. 2002. Jen mě trápí pár věcí...
Chci se zeptat, zda netušíte čím může být způsobeno dlouhé točení startéru než naskočí motor.
Trvá to zhruba 3s, pak naskočí. Za studena trošku brble, jak se zahřeje je to ok. U délky startování
nezáleží na tom, jestli je motor studený či teplý. Jedině kdy startuje dobře, když ho vypnu a další start je tak za cca 5min. pak chytne na "brnk". Ještě co jsem vypozoroval, tak že při studeném startu trochu smrdí benzín.
Měl jsem auto v servise a tam mi mechanik řekl, že občas startuje na 2 či 3 válce, ale že to může být čímkoliv. Cívka, vstřiky atd. Jen čidla vyloučil, že prý ty na start nemají vliv. Prý je to častý problém Focusů.
Čím navrhujete začít, nejsem zrovna nadšený z rady mechanika, který navrhl postupně zkoušet měnit součástky dokud se na to nepřijde, je to trochu drahá loterie



Na jiném foru jsem našel přezkoušení cívky, jen nevím jestli se tomu dá věřit. Dal bych sem odkaz, ale je to označováno za konkurenční forum, takže to nějak nejde

Dále je ještě prasklé sběrné potrubí, nemáte někdo zkušenosti s tím jaká je pravděpodobnost, že to půjde svařit?
A poslední dotaz, začal jsem se jen tak orientačně dívat po cívkách, normální značky jako Valeo či Bosch stojí kolem 1200,- ale dle kódů motoru mi tam padne asi jen značka EPS, jak je to s označením motoru, třeba podle autokelly nic jiného na motor s označením FYDD není. Nebo označení motoru neřešit?
EPS:
http://www.auto-pilot.cz/ford/focus-daw ... 31767.html
dá se třeba použít tato cívka?
VALEO:
http://www.auto-pilot.cz/ford/focus-daw ... 72774.html
BOSCH:
http://www.auto-pilot.cz/ford/focus-daw ... 65298.html
Předem moc děkuji za rady a návrhy
