Technicke parametre FFIII
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Technicke parametre FFIII
Nahodou som nasiel PDF s technickymi parametrami FFIII. Vid priloha. Bohuzial v anglictine.
- Přílohy
-
- FFIII.pdf
- (683.13 KiB) Staženo 628 x
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Technicke parametre FFIII
hmm, typicky - v Evrope se o 2.0 benzinu vubec nezminujou :-/
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Technicke parametre FFIII
Jj, zlattyyy Duratec HE 2.0i. Vcera som si bol objednat auticko s prave takymto motorom - Mondeo 2003-2007, vybava lubovolna, len aby tam bol prave tento motor.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5097
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Technicke parametre FFIII
K cemu by byl dalsi (navic uz zastaraly) motor v nabidce. Uz tak jich je dost. Navic 1.6ecb je lepsi v kazdem smeru. Casem vyradi i 1.6 atmosfery (nahradi je 1.0ecb) a zustanou jen ecb.
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Technicke parametre FFIII
no, motor bez kurvitka, s dlouhou zivotnosti...ja bych vedel
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5097
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Technicke parametre FFIII
Kolik se prodalo takovych focusu s 2.0 motorem? Kdyz se podivam na bazary, neni tezke rict, ze hooodne malo Na dnesni dobu velky objem, velka spotreba, drazsi pojistne a krome zivotnosti - ktera je lidem, kteri si muzou dovolit koupit auto s drahym/nezakladnim motorem, asi celkem ukradena - neprinasi vubec nic.
Navic 1.6ecb se zatim podle vseho ukazuje jako velmi povedeny.
Navic 1.6ecb se zatim podle vseho ukazuje jako velmi povedeny.
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Technicke parametre FFIII
mozna to souvisi s tim, ze FF3 s 2.0 v Evrope nekoupis
naopak ve Statech nekoupis nic jineho.
Takze nejde o konstrukcni problem, je to jenom marketingove rozhodnuti.
(jinak ja mam 1.6 protoze akce, 2.0 tenkrat vychazel o cca 150 000 draz - to je i odpoved na jejich mnozstvi v bazarech)
naopak ve Statech nekoupis nic jineho.
Takze nejde o konstrukcni problem, je to jenom marketingove rozhodnuti.
(jinak ja mam 1.6 protoze akce, 2.0 tenkrat vychazel o cca 150 000 draz - to je i odpoved na jejich mnozstvi v bazarech)
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5097
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Technicke parametre FFIII
No vsak, nekoupis, protoze to je zbytecne. Nabizi se tu jine, lepsi motory. Takove, co jsou aktualne v kurzu. Takze je zbytecne nabizet archaicky dvoulitr, jakkoliv je kvalitni. Nikde jsem nepsal, ze to je konstrukcni problem .. pouze rikam, ze uz pro nej neni misto.
A prave proto, ze byl drahy, tak jich je malo...takze kolik myslis, ze by se jich prodalo ted?
A prave proto, ze byl drahy, tak jich je malo...takze kolik myslis, ze by se jich prodalo ted?
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Technicke parametre FFIII
no, parametry tech "lepsich" motoru vytvari svymi regulemi EU na zaklade nesmyslne stanovenych kriterii (viz. jine vlakno) a to je taky duvod, proc Ford tady tenhle motor nenabizi. Je to proste nabidka odpovidajici pozadavkum uredniku z Brusele, ne zakazniku. Jinak porovnani parametru FFIII EU edition vs. US edition nevychazi zdaleka jednoznacne
- Mirec.K
- Nováček
- Příspěvky: 139
- Registrován: 28.12.2010 11:33
Re: Technicke parametre FFIII
No,jesíce pravda to o úradníkoch atď, ale ako Anduril. Aj keby bol k dispozícii, bol by opäť drahší oproti 1,6 a kto by ho kúpil? Tak či tak drvivá väčšina siahne po základnom motore, a výrobcu nezaujíma, koľko ľudí "by si ho kúpilo", ich zaujíma, koľko si ho kúpilo, a to sa diametrálne líši od toho, po čom nakoniec väčšina z nás siahne.
Ford Focus Kombi Mk4, 1,0 EcoBoost mHEV, 114kW (2023)
Škoda Fabia Kombi Mk3, 1,0 TSI, 81kW (2018)
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Mondeo Turnier Mk1, 1,8 Zetec, 85kW
Škoda Fabia Kombi Mk3, 1,0 TSI, 81kW (2018)
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Mondeo Turnier Mk1, 1,8 Zetec, 85kW
- Zdwora
- Test driver
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technicke parametre FFIII
Naprosta pravdaCowley píše:no, parametry tech "lepsich" motoru vytvari svymi regulemi EU na zaklade nesmyslne stanovenych kriterii (viz. jine vlakno) a to je taky duvod, proc Ford tady tenhle motor nenabizi. Je to proste nabidka odpovidajici pozadavkum uredniku z Brusele, ne zakazniku. Jinak porovnani parametru FFIII EU edition vs. US edition nevychazi zdaleka jednoznacne
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Technicke parametre FFIII
Aj 1.4TSI sa ukazoval ako "velmi povedeny", to iste 1.2 TSI. Aj 1.6TDCI 80kW sa javi OK. Ale vieme, kolko problemov s nim je po vacsom najazde. Hodnotit, ci je motor podareny je po 10k km podla mna trochu odvaha. Ked to najazdi 150k km bez problemov, potom je to tvrdenie na mieste.Anduril píše: Navic 1.6ecb se zatim podle vseho ukazuje jako velmi povedeny.
Motory s pevnymi rozvodmi su dnes archaicke, to je pravda. Co sa ale tyka spolahlivosti, situacia je podstatne ina - cim menej zlozitej mechaniky, tym mensia citlivost na nesetrne zaobchadzanie. Ved uvidime, co ukaze buducnost. Mo tlacit 125 koni s litroveho trojvalca je u mna sialenstvo, ktore nemoze fungovat dlhsie ako 100k km.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host