Stránka 1 z 2
neni to ono
Napsal: 21.02.2012 14:16
od petrnovak068
Ahoj všichni... Mám mondeo combi 2,0 TDCI 96kw. Po nedávných mrazech jsem nechal měnit váhu vzduchu a čidlo tlaku vzduchu.Auto konečně jede ,ale zdá se mi ,že to není ono. Jako by ten motor zeslábl. Prvni ..druhy stupen dobry, ale trojka.. čtyřka a pětka nic moc. Možná je to jen zdáni ... jde nejak zjistit výkon motoru nebo jestli vše funguje jak má ? Myslím že ta akcelerace motoru či auta není taková jako před opravou... Zaplatil jsem za ni 10tis. což jae dost. Díky za radu. Petr.
Re: neni to ono
Napsal: 21.02.2012 14:42
od lucky.jack
Začal bych kontrolou toho, jestli tam máš správný věci, který tam mají být...
Original diag. má možnost datalogeru. Možná i nějaké jiné lepší diag. mají podobnou fci

., Tam se dají porovnat požadovaná a aktuální data.
Re: neni to ono
Napsal: 21.02.2012 15:00
od petrnovak068
Takže zajet do autorizovaneho servisu , kde by měli zjistit čím to je a zda jsou vyměněné součastky originální či parametrově vhodné... je opravdu možné , že servisman použil věci treba z mondea , ale ze slabší verze... je to tak...?
Re: neni to ono
Napsal: 21.02.2012 17:14
od djdekl
OT: proč si nechával ty čidla měnit?
Re: neni to ono
Napsal: 21.02.2012 18:18
od petrnovak068
Proč jsem nechal vyměnit čidla? Po předešlých mrazech motor nešel do otáček, jako by nešlo turbo. Ale nakonec turbo bylo v pořádku. Na diagnostice servisman zjistil, že je to vzduchovou váhou a ňejakým čidlem tlaku vzduchu. Moc tomu nerozumím, ale prý to čidlo je někde vedle klimatizace, kterou musel také vyndat, aby se k němu dostal. Každopádně za práci jsem zaplatil v neautorizovaném servise 5500Kč. Součástky prý koupil na vrakovišti.
Re: neni to ono
Napsal: 21.02.2012 20:18
od lucky.jack
No tě pic. 10k za věci z vraku + práce jak v autorizáku

Re: neni to ono
Napsal: 22.02.2012 09:07
od lucky.jack
Tak oprava: Výměna cca 3 hodiny když to jde blbě, takže 5500,- je těžká palba.
No ale jestli zase někdo neví jak na to, tak věřím, že si tu práci musí napočítat...
Re: neni to ono
Napsal: 22.02.2012 14:05
od petrnovak068
No..jo... stalo se a mám zkušenost pro prište , že tudy cesta nevede.... Oravdu drahý servis. Nicméně jsem nespokojen protože se mi ta akcelerace opravdu nezdá... Zařadím třetí rychlost či čtvrtou nebo pátou sešlápnu plyn sepne turbo a jako by hodilo pauzu než se rozjede na plno. U jedničky a dvojky to není znát... Před opravou si myslím to jelo lépe. Něco jsem s tím autem už najezdil , tak to asi zdání nebude. No nadá se nic dělat , budu muset zajet do autor. servisu na diagnostiku jestli jim to něco ukáže... takže další placení , mýslím že chtěj 1200,-. Nevím jestli to muže delat čidlo či ta váha vzduchu.

Re: neni to ono
Napsal: 22.02.2012 14:41
od lucky.jack
Jsou dvě věci. Jedna, zjistit jestli tam máš správný věci a druhá, tj jestli ty věci správně fungujou, tudíž jestli z vraku nejsou vadný.
Třeba u váhy vzduchu to byl dost často problém i u nových neorig. dílů...
Váhu vzduchu by si mohl zvládnout vyndat sám a ev. mi hoď do SZ VIN a číslo dílu. S MAPem je to složitější.
A v AO se jich nejdřív zeptej jak dlouho výměna MAPu trvá. Váha vzduchu je otázka 15ti minut.
Re: neni to ono
Napsal: 22.02.2012 16:35
od petrnovak068
Počkej ... počkej .. jdeš na mě moc odborně ! Ani za mák nerozumím těm tvejm zkratkam . Váha vzduchu je na tom velkým potrubí co vede od vzduch. filtru k turbu ,vid ? jsou tam dva šrouby... odpojim ji a odšroubuju.Jestli se teda nepletu... A co ti mám poslat a kam ? jestli Tě dobře chápu?
Re: neni to ono
Napsal: 22.02.2012 17:40
od buceek07
chtěl poslat soukromou zprávou ( SZ ) win kód tvého auta

...
Re: neni to ono
Napsal: 22.02.2012 17:44
od petrnovak068
Tak už rozumím... dík!

Re: neni to ono
Napsal: 22.02.2012 19:36
od petrnovak068
ahoj,.. zajímalo by mě jestli se dá zjistit na diagnostice nebo někde jinde , zda ta součastka kterou udajně měnil je puvodní či vyměněná... V tom případě bych byl na koni a asi ho musel vytahat za uši... Nevím zda existuje takovej registr.... Vi to chlapi někdo ?
Re: neni to ono
Napsal: 22.02.2012 20:05
od buceek07
no u obou dílů to pujde zjistit podle čísla toho dílu......z krabičky a nebo to bývá na tom díle vyraženo...kód dílu se dá do Microcatu ( databáze všech součástek v autě s čísli dílů ) a ten ti hned zjistí přesně pro jakou kotorizaci/auto je danný díl

...diagnostika ti nahlásí pokud máš někde chybu a podobně a nebo v ní můžeš sledovat různé hodnoty, třeba množství nasávaného vzduchu a podobně ....
Re: neni to ono
Napsal: 23.02.2012 08:40
od lucky.jack
Díky buči za osvětlení zkratek a dalších eventualit
