Stránka 1 z 1
Výměna vysokotlakého vedení CR
Napsal: 04.02.2012 01:11
od upir
Zdravím, byl jsem nucen vyměnit vysokotlaké vedení (trubku) od čerpadla k liště vstřiků CR. S největší pravděpodobností se mi to zavzdušnilo. Zřejmě jsem to málo dotáhl:-( Protože mi auto hned naskočilo, nechal jsem běžet ve zvýšených otáčkách a pak vypnul. Po té jsem už nenastartoval. Nevíte náhodou, jak to celé odvzdušnit, aby šlo nastartovat? Zkoušel jsem povolovat vedení při startování a opět dotáhnout. Nafta stříká, ale nechytá to. Díky za odpovědi.
Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
Napsal: 04.02.2012 07:10
od Brehowicz
Těžko ti tu někdo poradí,na to tu má každý dost zdravého rozumu aby se nevrtal v tom čemu nerozumí.Snad sis nenadělal ještě větší škody než byly.
Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
Napsal: 04.02.2012 10:58
od davemomo
no jesis to dělal sám tak nevim, tyhle věci se musej dělat v absolutní čistotě a před instalací se ještě čistí ultrazvukem, i těžko viditelný smítko může udělat paseku, která tě muže stát až 20litrů

Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
Napsal: 08.02.2012 23:02
od upir
Zdravím, auto zprovozněno. Bude-li zájem popíšu. Dle ohlasů na toto téma, zřejmě asi nebude zájem.
Mějte se.
Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
Napsal: 08.02.2012 23:13
od miki21
Klidně sem napiš co s tím bylo,možná se to někdy bude někomu hodit

Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
Napsal: 09.02.2012 13:58
od Yeshterr
upir píše: Zkoušel jsem povolovat vedení při startování a opět dotáhnout. Nafta stříká, ale nechytá to.
Takhle jsem kdysi odvzdušňoval naftovýho Tranďáka, když ho úkáčka na stavbě vyjeli do sucha a pak se strašně divili, když ho po dolití nafty do nádrže už nenahodili

. Povedlo se až na několikátý pokus, musel jsem to vysokotlaký vedení odvzdušnit až na vstřikách u všech čtyř válců, přes ten vzduch se neotevřely. Ale písni, jak jsi to provedl, občas se to hodí

Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
Napsal: 09.02.2012 14:36
od lucky.jack
upir: se nesmíš nechat odradit

. Písni to sem, nejsi určitě jedinej komu se to takhle "povedlo"...
Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
Napsal: 11.02.2012 09:34
od upir
Zkoušel jsem to obdobně jako Yeshterr, tzn. odvzdušňovat na vstřikách (pozor je to na 17ku klíč a je nutno si 15kou přidržet vstřik, aby se nehnul). Předtím jsem si pořídil balónek s ventilkem (cca 130,- v autokelly) na ruční podávání nafty a ten jsem strčil mezi filtr paliva a čerpadlo (pro jistotu, abych nezadřel čerpadlo). Ručně jsem natlačil naftu do čerpadla a zkoušel odvzdušnit po jednom kusu vstřiků. Po vícerých neúspěšných pokusech jsem to zkusil i na odchodu z CR a opět motor nenaskočil. Vždy stříkala nafta 30cm vysoko, po dotažení, ale motor nenaskočil. Po té jsem ještě zkoušel při startování uvolnit od vstřiků ty "gumové přepadové trubičky" (pomocí plastových zacvakávacích příchytek) co vedou zpátky do čerpadla, tudy taky nafta tekla. A motor pořád nenaskočil.
Takžemi zbyla poslední varianta a to auto roztáhnout. Takže na trojku cca 100m a také nic. Po zastavení jsem nažhavil, startoval a motor naskočil na poprvé. Nechal jsem ho běžet tak minutu ve zvýšených otáčkách a pak na volnoběh asi 5 minut, pak projel a vše bylo jako normálně. Vyhodil jsem tu ruční pumpu, jelikož to byla nějaká čína a příšlo mi, že taky nasává někde vzduch.
Ještě musím napsat, že vše bylo děláno v garáži, kde bylo kolem 0 st. C a že jsem neustále nabíjel baterku, která dostávala startováním zabrat. Ještě mě napadlo, že by byly vadné žhaviče, ale neměl jsem u sebe naštěstí měřák, tak jsem s nima nic nedělal.
Tak a teď mě ukamenujte, co jsem všechno udělal, co by se nemělo:-)
Zajímalo by mě, jestli někdo nevíte, jak to dělají v servisech při výměně (např. čerpadla), jestli to jen něčím ucpou, nebo na to mají nějaký jiný fígl.
Určitě to nikomu nedoporučuju měnit, tak jak psali někteří výše.
Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
Napsal: 11.02.2012 09:43
od Yeshterr
Víš co, pokud Ti dojde nafta, musíš v podstatě udělat to samé. Já bych z toho strach neměl, v servisu se s tím moc mazat nebudou, myslím, že postup budou mít obdobný. Hlavně, že to pomohlo

Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
Napsal: 11.02.2012 10:10
od upir
Já si taky myslím, že se v servisech s tím moc nepářou, akorát mi příjde, že vždy "neznalým" zákazníkům vyprávějí hory doly, aby z nich vytáhli co nejvíc peněz, nehledě na ceny ND:-)
Re: Výměna vysokotlakého vedení CR
Napsal: 11.02.2012 12:47
od Yeshterr
Věř tomu, že nepářou, občas fušujou, až to neni hezký. Většinou se jedná o autorizáky, ty mají zákazníků dost a můžou si to dovolit. Co znám malé servisy, případně sólo mechaniky, většinou si váží zákazníků víc a jsou k nim upřímnější. Ale taky to není pravidlo. Tady si kdyžtak o tom počti
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... van%C3%BDm , obzvlášť bedlivě si pak přečti příspěvek Vitalishe, jak popisuje jeho soused práci ve spořilovském autorizáku

. A bacha, v tom vlákně ztratíš i to poslední dobrý mínění o servisech
