Stránka 1 z 1

BIG PROBLÉM - zřejmě čerpadlo

Napsal: 22.01.2007 13:07
od Libor
Zdravím,
mám tento problém.(FF Combi 1.8 TDdi, r.v. 99), najeto cca 220.000 POCTIVYCH).
1. Z ničeho nic motor chcípnul a nešel nastartovat.
2. Značkový servis - diagnostika - špatné čerpadlo.
3. Výměna za nové čerpadlo (dodal jsem si sám z vrakáče - viděl jsem, že funguje).
4. Servis vyměnil,ale vozidlo stále nechce nastartovat - nevědí čím to je.
5. Servis, řekl že čerpadlo naftu DÁVÁ,ale že budou špatné kabely.
6. Servis stále neví, co s tím je...


Může někdo, MOC PROSÍM, poradit!!!!

Díky za všechny Vaše reakce.

Napsal: 22.01.2007 15:28
od David 1
Musíš mít čerpadlo se stejným číslem,jinak ti to nepojede.Pokud máš stejné číslo na starém i na novém čerpadle a končí číslem 2,Tak musíš na diagnostiku,protože ř.j. čerpadla nespolupracuje s imobilizérem.Myslím si,že ti u startování pořád bliká.

Napsal: 22.01.2007 16:05
od Libor
Zdravím,
jaký číslo?
Když jsem porovnával čerpadla dle čísel byla některá totožná a něco lišilo snad v jedné číslici - už si přesně vzpomínám.

Jaké číslo by mělo být shodné?
Jedná se o 55kw motor a to "nové" čerpadlo je taktéž z 55kw motoru, akorát ten FF byl dovoz z Anglie (pravé řízení).

Napsal: 22.01.2007 16:18
od David 1
Já mám schodné všechny,ale důležité je to poslední.Podle toho poznáš,jak se bude čerpadlo po opravě chovat.FOFO má více druhů
elektronik v čerpadlech.Takže ikdyž máš čerpadlo v pořádku a oprava byla úspěšná nemusí ti to nastartovat.Mi to taky nejelo a ve Fordu mi
skamarádili čerpadlo s ř.j. motoru a o.k.

Napsal: 22.01.2007 19:25
od pelen
to Libor:
Uz tu i Foki psal, ze kdyz vymeni cerpadlo, tak ho musi softwerove prihrat k ridici jednotce, aby vse spolupracovalo, jak ma. To jsi byl u znackoveho servisu? U servisu, ktery funguje uz delsi dobu? :wink:

Napsal: 23.01.2007 15:07
od Libor
Jojo, je to značkový servis Ford.
Teď mi volali, že všechno prošli a že to "nové" čerpadlo je špatné, že jim na diagnostice hází chybu (jinou chybu než čerpadlo původní).

Proto jsem se chtěl zeptat - je stejné čerpadlo na 66 kw motor a na 55 kw a liší se pouze v naprogramování nebo je čerpadlo na 55 kw motor i fyzicky jiné?

Díky

Napsal: 23.01.2007 18:08
od pelen
Cerpadlo bude uplne stejne. Foki tu kdysi psal, ze rozdil mezi 55 a 66 je jen naprogramovani. :lol:

Napsal: 23.01.2007 18:30
od David 1
Neřekli ti jakou chybu jim to ukázalo,protože mi zkoušeli několik variant
programů na vyčtení závad z ř.j. a pokaždé ten samý výsledek...Vadná
ř.j. vstřikovacího čerpadla....Nefunkční vs.čerpadlo...Prý to u čerpadla
el.závadu nekonkretizuje pokud je v pr....

Co se týče čerpadla,jak jsem ti psal je tam číslo a to čerpadlo musí být schodné jinak ti to opravdu nepojede.Pokud ti ho tady někdo z kluků nesežene tak zavolej do jakékoli prodejny,nebo servisu BOSCH a tam ti to vysvětlí,popř.pomůžou.

Napsal: 20.02.2007 20:50
od Majo
Ma niekto skusenosti z opravov čerpadla a vstrekov pre TDCI, vraj sa už
dajú opravovať a čistiť.