Bílý kouř po studeném startu
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 24.08.2011 16:52
- Bydliště: Ostrava
Bílý kouř po studeném startu
Zdravím, mám FF teprve chvíli, ale chtěl jsem se zeptat co by mohlo způsobovat hustý bílý kouř po startu studeného motoru? Začíná kouřit při teplotě cca 15°C a níž. Čím je chladněji, tím je dým hustší. Trvá to jen asi 3-5s po startu. Vstřikovače by to snad být neměly, protože 2 jsou repasované a zbylé 2 byly podle mechanika v dobrém stavu. Díky za reakce.
Ford Focus II Combi 2006, 1,6 TDCi 66kW/90HP
- X-sat
- Junior
- Příspěvky: 237
- Registrován: 20.08.2009 22:33
- Bydliště: Jihlava - Řáholec
Re: Bílý kouř po studeném startu
Taky mi to někdy čudí bíle. A smrdí
Ale auto jede, takže neřeším.
edit, koukni
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=21470

edit, koukni
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=21470
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi (100 kW) r.v. 2005 GHIA+
https://picasaweb.google.cz/xsatelitek/FordFocusCMAX#
https://picasaweb.google.cz/xsatelitek/FordFocusCMAX#
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bílý kouř po studeném startu
X-sat píše:Taky mi to někdy čudí bíle. A smrdíAle auto jede, takže neřeším.
edit, koukni
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=21470
tohle ted mam tady taky , po startu se lehce hádá a behem minuty je dilna plna bileho stiplaveho koure .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 24.08.2011 16:52
- Bydliště: Ostrava
Re: Bílý kouř po studeném startu
Jo jo smrdí to po nespálené naftě... Zatím to není nic strašného ale když je pod +5°C, tak chvilku po startu trošku kolísají otáčky, tak doufám, že to nebude nic vážného...
Ford Focus II Combi 2006, 1,6 TDCi 66kW/90HP
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bílý kouř po studeném startu
Nemůžou být žhavicí svíčky v háji?
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 31.08.2008 09:26
- Bydliště: Rychvald
Re: Bílý kouř po studeném startu
Zdravím vespolek.
Mi něco podobného dělá u 1.8 tdci r. 2006 nájezd 107 tkm. Taky při teplotách pod 5st. mi chytne v poho,ale jeden válec jako by vynechával-po mírném přidání jakoby naskočí, přestane kouřit a je to OK. Rovněž je to smrad po nespálené naftě. První co bylo,jsem kontroloval žhaviče,ale jsou OK. Jestli jste to někdo řešil,zkuste poradit. Díky Palko
Mi něco podobného dělá u 1.8 tdci r. 2006 nájezd 107 tkm. Taky při teplotách pod 5st. mi chytne v poho,ale jeden válec jako by vynechával-po mírném přidání jakoby naskočí, přestane kouřit a je to OK. Rovněž je to smrad po nespálené naftě. První co bylo,jsem kontroloval žhaviče,ale jsou OK. Jestli jste to někdo řešil,zkuste poradit. Díky Palko
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Bílý kouř po studeném startu
Všeobecně by to mohly dělat žhavičky, ale zase není taková zima aby žhavičky musely nějak moc fungovat.
Jedna idea, která mě napadla, ale těžko soudit co si o ní myslet...teoreticky, kdyby byly horší trysky a trochu ukapávaly, mohla by z válců vylítnout ona špatně spálená nafta, která tam přes noc "ukápla". Samozřejmě se nejedná o horentní množství, ale v tom množství a kvalitě rozprašovanýho paliva, prostě každý větší množství je znát na výfukových plynech. A to hlavně při prvním studeným startu. Ale asi by k tomu měl něco víc říct kdo s tím má zkušenosti...
Zároveň to samozřejmě může dělat spousta jiných věcí, ale spíš mě zajímají názory na onu myšlenku. Tím nechci rozpoutat divokou diskuzi na téma "kontrola a výměna vstřikovačů"
Jedna idea, která mě napadla, ale těžko soudit co si o ní myslet...teoreticky, kdyby byly horší trysky a trochu ukapávaly, mohla by z válců vylítnout ona špatně spálená nafta, která tam přes noc "ukápla". Samozřejmě se nejedná o horentní množství, ale v tom množství a kvalitě rozprašovanýho paliva, prostě každý větší množství je znát na výfukových plynech. A to hlavně při prvním studeným startu. Ale asi by k tomu měl něco víc říct kdo s tím má zkušenosti...
Zároveň to samozřejmě může dělat spousta jiných věcí, ale spíš mě zajímají názory na onu myšlenku. Tím nechci rozpoutat divokou diskuzi na téma "kontrola a výměna vstřikovačů"

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Bílý kouř po studeném startu
palko :
Nepotesim Ta - vstrekovace
Skus najprv regeneraciu, ak to nepomoze, potom jedine repas. Ak si auto chces nechat (co by som nerobil, pretoze ak ho nemas od novoty, na 99% je stocene), tak kup vsetky 4 nove. Ja som dal jazdene, je to podstatne lepsie, ale nie uplne idealne. Aspon uz necmudi ani po dupnuti na plyn. No ked bolo -6, po natoceni riadne zachrochtal, stichol az po 10 sekundach. No bezal pravidelne na 4 valce.
Nepotesim Ta - vstrekovace

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bílý kouř po studeném startu
lucky.jack píše:Všeobecně by to mohly dělat žhavičky, ale zase není taková zima aby žhavičky musely nějak moc fungovat.
Jedna idea, která mě napadla, ale těžko soudit co si o ní myslet...teoreticky, kdyby byly horší trysky a trochu ukapávaly, mohla by z válců vylítnout ona špatně spálená nafta, která tam přes noc "ukápla". Samozřejmě se nejedná o horentní množství, ale v tom množství a kvalitě rozprašovanýho paliva, prostě každý větší množství je znát na výfukových plynech. A to hlavně při prvním studeným startu. Ale asi by k tomu měl něco víc říct kdo s tím má zkušenosti...
Zároveň to samozřejmě může dělat spousta jiných věcí, ale spíš mě zajímají názory na onu myšlenku. Tím nechci rozpoutat divokou diskuzi na téma "kontrola a výměna vstřikovačů"
no majitel tvrdi ze jsou OK , jeste zkusim zmerit komprese na vsech valcich a uvidim .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 24.08.2011 16:52
- Bydliště: Ostrava
Re: Bílý kouř po studeném startu
Prozatím bych to na vstřikovače taky neviděl. Servisman mi taky tvrdil, že jsou OK... A taky bych to spíš viděl jen na jednom válci, protože tak 1s po startu začne dým jakoby pulzovat a jdou z výfuku v pravidelných intervalech malé obláčky... Na kontrolů žhavičú asi zajet do servisu že?
Ford Focus II Combi 2006, 1,6 TDCi 66kW/90HP
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Bílý kouř po studeném startu
žhaviče si můžeš zkontrolovat doma - hledej na foru postup, je to už popsané tisíckrát.
Jinak bych rozlišil bílý kouř, co smrdí nespálenou naftou a bílý kouř, který vznikne při inverzi - vlhký vzduch, nízká teplota, než rosný bod. A mrkni na jiné diesely, jak po startu kouří.
Já tento týden taky kouřil, ale není to hustý bílý kouř, takový obláček, ale vidíš to při couvání.
Jinak bych rozlišil bílý kouř, co smrdí nespálenou naftou a bílý kouř, který vznikne při inverzi - vlhký vzduch, nízká teplota, než rosný bod. A mrkni na jiné diesely, jak po startu kouří.
Já tento týden taky kouřil, ale není to hustý bílý kouř, takový obláček, ale vidíš to při couvání.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 24.08.2011 16:52
- Bydliště: Ostrava
Re: Bílý kouř po studeném startu
Ok, zkusím se podívat na ty žhaviče. Ale u mě je to hustý dým, smrdící naftou. Ne jakoby pára... Právě že co jsem se díval na ostatní diesely, tak skoro nikomu to takhle nekouří. Tak a ještě jsem se dneska dozvěděl, že by to mohlo být CR čerpadlo... Co si o tom myslíte? A kdyby přece jen, tak to asi bude docela drahá sranda ne?
Ford Focus II Combi 2006, 1,6 TDCi 66kW/90HP
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Bílý kouř po studeném startu
Repasovaný originál je myslím někde kolem +-8000,-. Nový samozřejmě úplně někde jinde.Mara66 píše:Co si o tom myslíte? A kdyby přece jen, tak to asi bude docela drahá sranda ne?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Bílý kouř po studeném startu
Mara66 :
Nemyslim, ze by to mohlo byt cerpadlo. Skor tie vstreky. Cerpadlo iba tlaci tlak do zasobnika (railu) a vstrekovace ho nezavisle od cerpadla davkuju do valcov. Keby bolo vadne cerpadlo, riadiaca jednotka by vypinala motor z dovodu prinizkeho tlaku v raile. Ten ak si dobre pamatam nesmie poklesnut pod 12 MPa (120 barov).
Treba to dat na diagnostiku a sledovat vsetky veliciny ovplyvnujuce spalovaci proces, vsetko ostatne je varenie z vody, vratane tych mojich prvych riadkov.
Nemyslim, ze by to mohlo byt cerpadlo. Skor tie vstreky. Cerpadlo iba tlaci tlak do zasobnika (railu) a vstrekovace ho nezavisle od cerpadla davkuju do valcov. Keby bolo vadne cerpadlo, riadiaca jednotka by vypinala motor z dovodu prinizkeho tlaku v raile. Ten ak si dobre pamatam nesmie poklesnut pod 12 MPa (120 barov).
Treba to dat na diagnostiku a sledovat vsetky veliciny ovplyvnujuce spalovaci proces, vsetko ostatne je varenie z vody, vratane tych mojich prvych riadkov.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Bílý kouř po studeném startu
Taky se mi vyvalí po prvním startu oblak modrošedivýho kouře, kterej smrdí po naftě. Dneska jsem měřil žhavičky a 3 jsou úplně po smrti. Nenaměřil jsem odpor a ani když jsem je vyndal nenažhavily na baterce
. Ale starty i při -5 byly na drc
. I když se to teda prvních 5s trochu houpalo, tak spokojenost
Nicméně mažu koupit nový žhavky, abych jednoho rána nebyl nemile překvapenej.



Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti