Stránka 1 z 1

ovládání počítače

Napsal: 18.10.2011 20:43
od fisa
Zdravim mám problém páčkou blinkrů.Nevim jestli jen podle mě by mělo být na páčce tlačítko info pro palubní počítač. Páčka se také nevrací do původní polohy tak asi nová že?SOučasní víz foto

Re: ovládání počítače

Napsal: 18.10.2011 20:44
od r0mik
toto je obycejna packa

Re: ovládání počítače

Napsal: 18.10.2011 20:57
od Scooby
To mas novy auto? Tam patri takova packa s cudlem info jestli mas palubni pocitac..

A jak nevraci du puvodni polohy?

Re: ovládání počítače

Napsal: 18.10.2011 21:08
od fisa
pro auto sem byl o výkendu.Je to 2001 pře FL.Nevrací se jakože při zapnutém blinkru a srovnání do roviny blinkr sám nevypne

Re: ovládání počítače

Napsal: 18.10.2011 21:11
od r0mik
nebude problem v krouzku pod volantem? To spise na nem se ulomi plastik

Re: ovládání počítače

Napsal: 18.10.2011 22:35
od vitut
Na 100% problem v krouzku - je tam takovy cca 2 cm dlouhy zub, ktery posouva packu zpet do vychozi polohy pri otoceni volantem. Pri trose sikovnosti to lze zalepit (plocha je ale dost mala), pripadne se da vymenit vnitrni cast krouzku. Pri nejhorsim je nutna vymena krouzku. Pokud nemas nejakou extra vybavu nebo ESP, staci bezny krouzek kdekoli na vrakaci. Jen bacha na rok vyroby, pred FL a FL nerozhoduje, zalezi na typech airbagu (maly a velky znak ve volantu).

Re: ovládání počítače

Napsal: 18.10.2011 22:45
od pzi
Vitut jenom tě opravím, kroužky jsou rozdílné jenom VFL a FL, po FL už mají přípravu na dvojstupňové airbagy a samodřejmě ESP je jiný.

Re: ovládání počítače

Napsal: 18.10.2011 22:50
od vitut
Overim, mam ale dojem, ze jsem resil trochu problem, protoze mam FL model, ale jen jednostupnove airbagy ...

Re: ovládání počítače

Napsal: 18.10.2011 22:56
od pzi
vitut píše:Overim, mam ale dojem, ze jsem resil trochu problem, protoze mam FL model, ale jen jednostupnove airbagy ...
V pořádku, ale máš tam 2 piny navíc co jsou ta příprava na ty dvojstupňové.

Re: ovládání počítače

Napsal: 18.10.2011 23:15
od vitut
To je prave to, dam krk za to, ze v krouzku jsem mel puvodne jen 4 drahy (2x klakson + 2x airbag), ale krouzek mel uz konektory po FL. Mel jsem pak v ruce jeste krouzek po FL pro dvoustupnove airbagy a tam uz bylo 6 drah (2 + 4). Nakonec jsem chybejicici drahy pro prenos signalu tlacitek tempomatu vyresil krouzkem z Mondea Mk.3 ...

Re: ovládání počítače

Napsal: 18.10.2011 23:26
od pzi
Když jsem dodělával tempomat, tak jsem nemohl sehnat kroužek Vfl s osazením tempomatu, tak jsem vzal kroužek z vraku kterej jsem měl doma, i co jsem se díval na vrakovišti tak jsem po FL viděl jen 6 pinové, je ale pravda, že po FL se dělali jednostupňové airbagy snad jen 9 měsíců, jinak i ten vrak měl přípravu el. na dvoj. přitom měl jen 1stupňové.

Re: ovládání počítače

Napsal: 18.10.2011 23:52
od vitut
Kazdopadne resume zni - kontrola krouzku, aby pocet drah, zapojeni a konektory odpovidaly. Neni problem vymenit na krouzku jen vnitrni cast, da se to bez poskozeni rozebrat. Nejake dily mam i doma, takze bych mozna mohl nabidnout opravu krouzku tak, aby tam byl cep pro vypinani blinkru a puvodni drahy.

pzi: na to zapojeni jeste kouknu. Muj puvodni krouzek je prave FL model, ale mel jen 4 drahy. Bohuzel ani na ten tempomat nakonec 6 drah nestacilo, protoze klakson ma privod opacne polarity nez tlacitka tempomatu. Minimalni pocet drah byl tedy 7 (2x klakson, 2x airbag, 3x tempik), dal jsem krouzek z Mondea, mel tusim 9 drah ...

Re: ovládání počítače

Napsal: 19.10.2011 09:00
od pzi
Mrkni na to, jinak jsem to vyřešil když je tam jen 6 pinů a potřeboval jsem 7, že jsem přívod tempíku a klaksonu propojil, tím potřebuju jen 6 :wink: a vše funguje bez problémů.

Re: ovládání počítače

Napsal: 19.10.2011 09:08
od r0mik
mam focuse po fl s malym znakem a ten ma stejny krouzek jako z po fl s velkym znakem

menil jsem krouzek ve focusu pred fl s malym znakem a ten z po fl s malym znakem nepasoval (jiny konektor z palubky, takze jsem jel na vrakac pro pred fl krouzek) :wink:

Re: ovládání počítače

Napsal: 19.10.2011 09:13
od pzi
To je rOmiku v pořádku, že konektor nepasuje, po VFL a FL a ESP mají jiný konektory, mohl by jsi se kouknout na kroužek co jsi rozebíral 2,0i automat kolik má ten pásek pinů, jestli se nepletu tak tam byli malé švesky.