Přestavba z AUT na MAN, je to možné?
Napsal: 01.09.2011 18:03
Ahoj, kupuju Fofo kombíka (jeden z posledních z první generace), od soukromého majitele - uživatele = v autě se nehrabe. Vypadá krásně, jede krásně, všechno bylo fajn, než jsem si hodil VIN do Etisu a tam v tom základním přehledu na mě vypadlo "Převodovka: 4st. automat. převodovka - 4F27E". Auto má přitom normální manuál.
Předchozí majitel to takto koupil jako dvouleté v bazaru v ČR (Expresscar v Praze 9), dovoz z Německa, mám od něj i kopii českého techničáku z toho února 2007 a tam je zapsáno řazení převodovky MAN. Jenže hned také nejvyšší rychlost 173 a spotřeba 11,3/6,4/8,2, což jsou opravdu údaje pro 1,6ku s automatem.

Navíc v té části "další záznamy" (druhá strana techničáku dole) je alternativní provedení a pokud to dobře chápu, týká se automatu.

Ostatní věci sedí s tím, co vyjelo v tom základním Etisu. Co si o tom myslíte, vyhnout se tomu, nebo to nechat překontrolovat u Forda, nebo se toho vůbec nebát? To auto je jinak ve skvělém stavu a upřímně, řazení je nádherné...
VIN je WF0NXXWPDN4S00007, pokud by to někdo měl možnost nějak prověřit.
Předchozí majitel to takto koupil jako dvouleté v bazaru v ČR (Expresscar v Praze 9), dovoz z Německa, mám od něj i kopii českého techničáku z toho února 2007 a tam je zapsáno řazení převodovky MAN. Jenže hned také nejvyšší rychlost 173 a spotřeba 11,3/6,4/8,2, což jsou opravdu údaje pro 1,6ku s automatem.

Navíc v té části "další záznamy" (druhá strana techničáku dole) je alternativní provedení a pokud to dobře chápu, týká se automatu.

Ostatní věci sedí s tím, co vyjelo v tom základním Etisu. Co si o tom myslíte, vyhnout se tomu, nebo to nechat překontrolovat u Forda, nebo se toho vůbec nebát? To auto je jinak ve skvělém stavu a upřímně, řazení je nádherné...
VIN je WF0NXXWPDN4S00007, pokud by to někdo měl možnost nějak prověřit.