
Focus 2005,1,6 tdci - problém po vypnutí motoru
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 01.09.2011 10:40
- Bydliště: České Budějovice
Focus 2005,1,6 tdci - problém po vypnutí motoru
Ahoj,mám Focuse 1,6 tdci z r.2005 a mám problém po vypnutí motoru - hodně hlasité cvakání na straně u levého kola,je to takový kovový zvuk jako když se permamentně něco zapíná a vypíná,nětušim co by to mohlo bejt,navíc mám problém se zahřátím motoru kdy ujedu i 25 km a teplota pořád nic.Nemůžete mi někdo poradit co by to mohlo být?Nejsem technickej typ
, jinak auto je v 7 st. automatu...díky za jakékoli info...

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Focus 2005,1,6 tdci - problém po vypnutí motoru
7 stupnovy automat ??? Nieco je zle - Ford do Focusov daval iba 4 stupnove automaty a aj to iba do niektorych benzinakov, 6 stupnovy automat je dvojspojkovy PowerShift a ten je k dostaniu iba s 2.0TDCI 81kW. Mozes dat VIN kod ? Iba tak mozno budeme vediet poradit...
EDIT :
Kombinacie prevodov Focusov 2004-2007 :
IB5 pro 1,4 l 1,6 l a 1,8 l Duratec HE (man. 5kvalt)
FN-autom. na přání pro 1,6 l a 2,0 l Duratec (auto 4 kvalt)
MTX75 pro 2,0 l Duratec, 1,8 l Duratorq TDCi a 1,6 l Duratorq TDCi (man. 5 kvalt)
M66 pro 2,5 l Duratec ST (man. 6 kvalt)
MMT6 pro 2,0 l Duratorq TDCi (man. 6 kvalt)
MPS6-PowerShift na přání pro 2,0 l Duratorq TDCi (auto 6kvalt dvojspojka)
EDIT :
Kombinacie prevodov Focusov 2004-2007 :
IB5 pro 1,4 l 1,6 l a 1,8 l Duratec HE (man. 5kvalt)
FN-autom. na přání pro 1,6 l a 2,0 l Duratec (auto 4 kvalt)
MTX75 pro 2,0 l Duratec, 1,8 l Duratorq TDCi a 1,6 l Duratorq TDCi (man. 5 kvalt)
M66 pro 2,5 l Duratec ST (man. 6 kvalt)
MMT6 pro 2,0 l Duratorq TDCi (man. 6 kvalt)
MPS6-PowerShift na přání pro 2,0 l Duratorq TDCi (auto 6kvalt dvojspojka)
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 01.09.2011 10:40
- Bydliště: České Budějovice
Re: Focus 2005,1,6 tdci - problém po vypnutí motoru
No auto jsem koupil v bazaru v Praze , kde prodejce (majitel) tvrdil,že je to dotažený z německa a že to měla am.armáda...,překvapila ještě jedna věc - možnosti nastavení - převodovka -3.stupně (economic,adaptive,sport) , stejně tak volant a podvozek a ve Fordu mí řekli , že tohle Ford ani v příplatkových balíčcích nenabízel., jinak VIN :WF04XXWPD45K06304.Díky moc.
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Focus 2005,1,6 tdci - problém po vypnutí motoru
to bude asi nieco take:
http://www.fordclub.eu/clanek/ford-dura ... rnativa-20

len tato je bezstupnova ak tomu spravne rozumiem
http://www.fordclub.eu/clanek/ford-dura ... rnativa-20

len tato je bezstupnova ak tomu spravne rozumiem

Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 01.09.2011 10:40
- Bydliště: České Budějovice
Re: Focus 2005,1,6 tdci - problém po vypnutí motoru
solfan : jo tohle mám přesně ve focusu,je to ta samá převodovka.... edit :ale nemám c-max,je to klasickej focus , akorát je v sedanu.
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Focus 2005,1,6 tdci - problém po vypnutí motoru
ty jo, to vyzera byt celkom exotika 
co ta viedlo k tej kupe?

co ta viedlo k tej kupe?
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 01.09.2011 10:40
- Bydliště: České Budějovice
Re: Focus 2005,1,6 tdci - problém po vypnutí motoru
Jsem po úraze (levá noha pryč) takže jsem potřeboval něco v automatu za rozumný peníze... 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Focus 2005,1,6 tdci - problém po vypnutí motoru
Ahaa, takze CVT. Uz chapem.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů