
Jaký motor?
-
- Junior
- Příspěvky: 342
- Registrován: 19.12.2009 15:59
- Bydliště: Brno-Mikulov-Hodonín
Jaký motor?
Zdrávím, chtěl bych si pořídit mondeo (2002-2004) a potřeboval bych poradit jaký motor zvoli. Vzhledem ke spotřebě, spolehlivosti. Moc děkuju za rady 

Ford Focus, 1.6zetec r.v 2000, stříbrný hatch
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver
-
- Test driver
- Příspěvky: 4306
- Registrován: 24.10.2008 20:08
- Bydliště: Letovice
Re: Jaký motor?
Ahoj, podle mě: něčemu musíš dát přednost. Protože nejspolehlivější motor je benzín V6 a zase na spotřebu nejlepší nějaké TDCi .. tak si vyber ... ono TDCi bude taky spolehlivé,ale když koupíš jeté, tak budeš muset dost zainvestovat, o dost víc jak do V6 ..
Ford Focus 2005 2,0 TDCi
- Dr.Romca
- .
- Příspěvky: 7110
- Registrován: 27.06.2011 15:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor?
Jak říká HmerX - podle mě se TDCi vyplatí tak opravdu nad těch 25tis ročně - náklady na vstřiky a čerpadlo, turbo a jiné vychytávky TDCi jsou celkem velké...Mě samotnýho stály vstřiky a čerpadlo 37 tisíc...To odpovídá rozdílu při najetí 23125 km a to jen za palivo...(počítal jsem V6 13l/100km, TDCi 8l/100km)...
Já najedu hodně, ale kdybych najel míň, jdu do V6
Bohužel jich je jak šafránu 
Já najedu hodně, ale kdybych najel míň, jdu do V6


Naposledy upravil(a) Dr.Romca dne 05.09.2011 19:00, celkem upraveno 1 x.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor?
pokud resis spotrebu a spolehlivost, tak myslim, ze jednoznacne 1.8 nebo 2.0, 2.0 je ideal. Podle tvych preferenci soudim, ze chces jezdit normalne a za rozumny penize. Zavodnici maji jine hodnoty
Mimo mesto se vejdes do 7, na dalnici do 8 a kdyz se budes trosku snazit, budou ty hodnoty jeste o litr nizsi. V6 je jiste dobry motor, ale s prumerem budes tak o 2 litry vyse, jedine pokdu bys jezdil pouze dalnice, tak to vyjde s 1.8/2.0 skoro nastejno

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- mot
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 09.03.2009 11:20
- Bydliště: Moravská Nová ves/Ostrava
Re: Jaký motor?
no ja teda nevim, 8l/100km se mi zda u TDCi nejak moc ... ja mam dlouhodoby prumer 5.4, to jezdim mesto, dalnice i okrsky... Takze bych urcite sel do Tdci jakehokoliv , u te V6 je to narocne na spotrebu a taky pojistka, ale zase je to spolehlivejsi no ...
Ford Focus 1.8 TDDi, 66KW, 2001, HB, šedá metalíza
Ford Mondeo 1.8 TDCi, 92KW, 2008, Combi, tonic metalíza,CHIP +15 PS
Ford Mondeo 1.8 TDCi, 92KW, 2008, Combi, tonic metalíza,CHIP +15 PS
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor?
8 litru u nafty je blbost, to je spotreba benzinu 1.8 a 2.0
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Jaký motor?
8 litrů ti tdci veme uplně v klidu taky...budeš hrkat jen město, budeš mít načli vstřiky třeba a si tam... Ale normální spotřeba u dizla to nejni....
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- PítrsPraha
- Nováček
- Příspěvky: 58
- Registrován: 26.07.2011 15:05
Re: Jaký motor?
8 litrů s benzínovým 2.0 je reálných s prázdným autem a dost defenzivní jízdou s malým podílem města. Při normálním ježdění (město 50 km/h, mimo 100 km/h, dálnice 140 km/h) a využívání prostoru auta (2-3 lidi, něco v kufru) je podle mých dosavadních zkušeností po cca 6000 km s Duratecem 2.0 reálná spotřeba spíš 9-9,5 litru, podle zatížení a podílu města.
Kdyby jich nebylo tak hrozně málo k mání, tak bych jednoznačně volil V6 s přestavbou na plyn.
Kdyby jich nebylo tak hrozně málo k mání, tak bych jednoznačně volil V6 s přestavbou na plyn.
Ford Mondeo Kombi 2004, Ghia, 2.0 Duratec HE 107kW
(+ audio/navigační systém, xenony, kožené potahy, vyhřívané a ventilované př. sedačky, sedadlo řidiče nastavitelné v 8 směrech, 5paprsková 17'' kola, parkovací asistent, zadní tónovaná skla)
(+ audio/navigační systém, xenony, kožené potahy, vyhřívané a ventilované př. sedačky, sedadlo řidiče nastavitelné v 8 směrech, 5paprsková 17'' kola, parkovací asistent, zadní tónovaná skla)
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor?
V6 s prestavbou na plyn to je ako kupit dokonalu nafukovaciu ancu z neopracovaneho dreva 

- jimm
- Zkušený
- Příspěvky: 1612
- Registrován: 08.04.2011 14:12
- Bydliště: Teplice
Re: Jaký motor?
Já z plynem jezdím za 8-9.litrů ale při dodržení rychlostních limitů.V zimě mám větší spotřebu u benzínu pač se pomaleji zahřívá motor a tím pádem trvá déle než se přepne na lpg.Musím častěji v zimě tankovat benzín tj 500.za měsíc
V6 na plyn to už je jiný kafe 


ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/
-
- Test driver
- Příspěvky: 4306
- Registrován: 24.10.2008 20:08
- Bydliště: Letovice
-
- Junior
- Příspěvky: 228
- Registrován: 02.03.2009 21:29
- Bydliště: v horách na severu
- ZonixX
- Test driver
- Příspěvky: 3165
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor?
kdybys kupovat ST a chtel ho dostat na plyn, tak si zanadavam
..jinak zadna prestavba, proste koupit V6, ktera jiz plyn ma..
..ja jezdim mesto 11,5l, mimo mesto od 7,2 (do 100km/h) do 8,5l dalnice civilizovane = predpisove, kombinovana spotreba za me cesty Praha - Trencin (SR) mezi 7,8-8,3... predpisove
jak se na to slape, tak to jde o hodne vys
mesto kolem 14l a dalnice klidne 11l, ale to se musi fakt jet 160+ km/h
..radeji V6, nez slabsi motor.. spolehlivost vyborna, ceny nizsi, spotreba s minimalnim rozdilem a vykonova rezerva se vzdy hodi
nemusis byt zavodnik.. nejlepsi je, jit se nekam svezt a zkusit si to 


..ja jezdim mesto 11,5l, mimo mesto od 7,2 (do 100km/h) do 8,5l dalnice civilizovane = predpisove, kombinovana spotreba za me cesty Praha - Trencin (SR) mezi 7,8-8,3... predpisove


..radeji V6, nez slabsi motor.. spolehlivost vyborna, ceny nizsi, spotreba s minimalnim rozdilem a vykonova rezerva se vzdy hodi


Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
- Dr.Romca
- .
- Příspěvky: 7110
- Registrován: 27.06.2011 15:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor?
Kucí, mám 2.2 TDCi po chipu, jezdim buď město, nebo dálnice, relativně na to šlapu a dlouhodobej průměr mám 7.28... Vstřiky a čerpadlo po repasi, teď s Vervou to trochu klesá, ale pokud bude někdo fakt jezdit po městě a šlapat na to, dostane se i k 9 věřte mi
Ale fakt je, že s lehkou nohou se dostávám i pod 6, ale co z toho pak mám? 


-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor?
ja mam sice jen 1.8,ale ta spotreba by mela byt podobna.Za 9-9,5 bych musel jet jak cunePítrsPraha píše:8 litrů s benzínovým 2.0 je reálných s prázdným autem a dost defenzivní jízdou s malým podílem města. Při normálním ježdění (město 50 km/h, mimo 100 km/h, dálnice 140 km/h) a využívání prostoru auta (2-3 lidi, něco v kufru) je podle mých dosavadních zkušeností po cca 6000 km s Duratecem 2.0 reálná spotřeba spíš 9-9,5 litru, podle zatížení a podílu města.
Kdyby jich nebylo tak hrozně málo k mání, tak bych jednoznačně volil V6 s přestavbou na plyn.

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů